Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    1.9TDi 110KM ASV wydech przelotowy.
    Dźwięk blow off.
    4 października 2015, 8:07 przez ~xenon | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    4 września 2015, 19:36 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W męskim wydaniu.
    19 maja 2015, 20:37 przez RX_Love (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy Blow Off koniecznie potrzebny jest do kompresora? Niskie doładowanie około 0.4 - 0.5 bara. Dobrze wystrojone robi dobrą robotę, nie wstaje jak turbo, ciągnie od samego dołu, gdzie Honda dół ma słabszy. Myślę, że jest to dobra modyfikacja i nie jest tak dużo kosztowna. Co o tym sądzicie?
    1 maja 2015, 21:01 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Blow –
    9 sierpnia 2014, 0:22 przez Damiano7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mała rolka na trasie, odwiedziny kolegi po drodze. Urwanie zderzaka i torba z mc.

    Audi - 1.8T downpipe 2.75 i przelot 2.5 cala.
    VW- 1.8T po programie na ok. 190/280, wydech bez kata, Blow OFF HKS.
    7 lipca 2014, 17:38 przez matteusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Szczerze,widze coś takiego pierwszy raz.
    18 czerwca 2014, 19:49 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój Piżdżot 306 1.4 TURBO – Turbina K-03 0.7 bar od Audi tt o mocy 225KM.
Chłodnica oleju z Opla astry GSI, 
Intercooler robiony na zamówienie a blow Off Bov Properfekt typ I.
Wszystko strojone na SMT6 Perfect Power
Aktualna moc: 150Km 219Nm przy doładowaniu 0,7 bar
    Turbina K-03 0.7 bar od Audi tt o mocy 225KM.
    Chłodnica oleju z Opla astry GSI,
    Intercooler robiony na zamówienie a blow Off Bov Properfekt typ I.
    Wszystko strojone na SMT6 Perfect Power
    Aktualna moc: 150Km 219Nm przy doładowaniu 0,7 bar
    2 czerwca 2014, 12:09 przez ~lusko | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Zlot w Bergen – Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka:  Honda
Model:  CRX DEL SOL
Rocznik:  1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo  b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
    Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
    Marka: Honda
    Model: CRX DEL SOL
    Rocznik: 1995
    Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
    Zawieszenie: Koni (gwint)
    Hamulce: Black Diamond. EBC
    Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
    Moc: 390 km
    Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
    Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
    Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    29 maja 2014, 23:44 przez jmelnicki2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Prawie jak...
    15 maja 2014, 17:21 przez ~Seven | Do ulubionych | Skomentuj (3)