Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Mała historia – 10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    3 października 2013, 0:15 przez Revir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Nie każdy wie, a wiedzieć by chciał: Anti Lag – Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury  w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


- samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC 
- wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km) 

Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu. 
No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala  na lepsze spalanie mieszanki.
    Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


    - samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC
    - wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km)

    Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu.
    No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

    W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala na lepsze spalanie mieszanki.
    25 sierpnia 2013, 13:33 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition) – Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
Silnik: SR20DET
Moc: 360-380KM

Modyfikacje silnika:
FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
przelotowy, 3" układ wydechowy
dodatkowa chłodnica oleju
wtryskiwacze 440cc
regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
pompa paliwa Walbro 255l/h
filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
HKS SSQV Blow-Off
Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
Większa chłodnica wody + wentylatory

Modyfikacje ukł. napędowego:
sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
zacieśniona seryjna szpera

Modyfikacje elektroniki:
sterownik silnika ECU-master
zestaw wskaźników monitorujących Defi

Modyfikacje wnętrza:
fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
gałka zmiany biegów Nismo Dildo
klatka bezpieczeństwa Cusco
deska rozdzielcza - flock

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
klocki hamulcowe EBC Green Stuff
hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
płyn hamulcowy dot 5.1
usunięty ABS

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane Apex performance
zwiększony kąt skrętu

Modyfikacje elementów zewnętrznych:
body kit AutoR
felgi ROTA P45R, 17'x9'
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
    Silnik: SR20DET
    Moc: 360-380KM

    Modyfikacje silnika:
    FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
    przelotowy, 3" układ wydechowy
    dodatkowa chłodnica oleju
    wtryskiwacze 440cc
    regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
    pompa paliwa Walbro 255l/h
    filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
    HKS SSQV Blow-Off
    Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
    Większa chłodnica wody + wentylatory

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
    zacieśniona seryjna szpera

    Modyfikacje elektroniki:
    sterownik silnika ECU-master
    zestaw wskaźników monitorujących Defi

    Modyfikacje wnętrza:
    fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
    pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
    kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
    gałka zmiany biegów Nismo Dildo
    klatka bezpieczeństwa Cusco
    deska rozdzielcza - flock

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    klocki hamulcowe EBC Green Stuff
    hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
    płyn hamulcowy dot 5.1
    usunięty ABS

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane Apex performance
    zwiększony kąt skrętu

    Modyfikacje elementów zewnętrznych:
    body kit AutoR
    felgi ROTA P45R, 17'x9'
    26 lipca 2013, 10:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    I nie tylko...
    21 maja 2013, 16:36 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    I ten piękny dźwięk turbo i blow off'u
    11 kwietnia 2013, 13:27 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Kiedy jest obsesja? – kiedy patrząc na ten obrazek słyszysz pisk palonej gumy i dzwięk blow offa ;]
    Kiedy patrząc na ten obrazek słyszysz pisk palonej gumy i dzwięk blow offa ;]
    8 grudnia 2012, 19:18 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Blow Off – Bez tego zaworu upustowego turbina nie wydawała by tego wspaniałego dźwięku podczas zmiany biegu
    Bez tego zaworu upustowego turbina nie wydawała by tego wspaniałego dźwięku podczas zmiany biegu
    3 listopada 2012, 14:08 przez Lolek16 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)