Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Nissan GTR Nismo – Nismo jest najszybszym modelem w historii Nissana, żywym dowodem na to, jaki potencjał tkwił od początku w GT-R, który poznaliśmy sześć lat temu. Michael Krumm, kierowca z serii wyścigów aut turystycznych, osiągnął nim na Nürburgringu czas 7:08,679. Nie licząc wersji nieseryjnych, szybsze są tylko niektóre Radicale oraz droższe Porsche 918 i McLaren P1.  


Zmiany wobec GT-R to zwiększona moc i moment obrotowy – z 550 KM i 632 Nm do 599 KM i 652 Nm. Setka w 2,4 s, a nie 3 s. Choć to nieoficjalne dane, niejeden z was wolałby nie poznawać ich w praktyce. Pełne otwarcie przepustnicy prasuje i wyżyma bezbronne, wbite w fotele ludzkie ciała. W kategoriach chłodnej skuteczności z Nismo równać się mogą tylko Ariel Atom V8 i Bugatti Veyron.
    Nismo jest najszybszym modelem w historii Nissana, żywym dowodem na to, jaki potencjał tkwił od początku w GT-R, który poznaliśmy sześć lat temu. Michael Krumm, kierowca z serii wyścigów aut turystycznych, osiągnął nim na Nürburgringu czas 7:08,679. Nie licząc wersji nieseryjnych, szybsze są tylko niektóre Radicale oraz droższe Porsche 918 i McLaren P1.


    Zmiany wobec GT-R to zwiększona moc i moment obrotowy – z 550 KM i 632 Nm do 599 KM i 652 Nm. Setka w 2,4 s, a nie 3 s. Choć to nieoficjalne dane, niejeden z was wolałby nie poznawać ich w praktyce. Pełne otwarcie przepustnicy prasuje i wyżyma bezbronne, wbite w fotele ludzkie ciała. W kategoriach chłodnej skuteczności z Nismo równać się mogą tylko Ariel Atom V8 i Bugatti Veyron.
    K20 Mugen – Trochę silnikowego porno. Co ciekawe, silnik na zdjęciu nie pochodzi z Hondy. Jest to limitowany Ariel Atom Mugen. 2 litry pojemności i 270 koni, oczywiście bez żadnych wspomagaczy w postaci turbo.
    Trochę silnikowego porno. Co ciekawe, silnik na zdjęciu nie pochodzi z Hondy. Jest to limitowany Ariel Atom Mugen. 2 litry pojemności i 270 koni, oczywiście bez żadnych wspomagaczy w postaci turbo.
    1 października 2014, 2:10 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Corvette Z06 – Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!
 
Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!

    Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
    Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

    Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

    Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

    Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
    Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    6 czerwca 2014, 17:53 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Top Gear

    Ariel Atom PL1 – Takiej policji nikt nie ucieknie - 2.5 do setki.
    Takiej policji nikt nie ucieknie - 2.5 do setki.
    5 czerwca 2014, 14:14 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ariel Atom 3.5R, waży 550 kg i ma 350 KM! – Firma Ariel Motor zaprezentowała swój najnowszy samochód – Ariel Atom 3.5R. Nie jest to jednak wygodne auto, którym pojedziesz z rodziną na wakacje, czy zrobisz w weekend większe zakupy do domu.

Atomowi od samego początku niezmiennie brakuje podstawowych elementów samochodu – karoserii, dachu, drzwi, ogrzewania, czy systemu audio. Ma to jednak jedną dużą zaletę – 350 KM w połączeniu z masą własną 550 KG i napędem na tylne koła. To musi dawać mnóstwo dobrej zabawy.

Pod maska, której tak do końca nie ma, znajduje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów pochodzący z Hondy Civic Type R (K20). Osoby zorientowane w temacie widzą, że charakteryzuje się on mocą „zaledwie” 197 KM. Dlatego inżynierowie z Ariela zdecydowali się dorzucić kompresor, który spowodował pojawienie się całkiem przyzwoitego momentu obotowego – 330 Nm.

W efekcie wszystkich tych zabiegów Atom 3.5R rozpędza się do 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie 2,6 sekudny. 100 mil, czyli 160 km/h, pojawi się na liczniku zaledwie po 6 sekundach. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Nowa wersja Atoma wyposażona została w 6-stopniową skrzynię sekwencyjną z łopatkami przy kierownicy. Jest też regulowany dyferencjał o ograniczonym uślizgu. Ceny nowego modelu zaczynają się od 54 tys. funtów, czyli ok. 280 tys. zł i nie zawierają podatków. Pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wakacje.
    Firma Ariel Motor zaprezentowała swój najnowszy samochód – Ariel Atom 3.5R. Nie jest to jednak wygodne auto, którym pojedziesz z rodziną na wakacje, czy zrobisz w weekend większe zakupy do domu.

    Atomowi od samego początku niezmiennie brakuje podstawowych elementów samochodu – karoserii, dachu, drzwi, ogrzewania, czy systemu audio. Ma to jednak jedną dużą zaletę – 350 KM w połączeniu z masą własną 550 KG i napędem na tylne koła. To musi dawać mnóstwo dobrej zabawy.

    Pod maska, której tak do końca nie ma, znajduje 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów pochodzący z Hondy Civic Type R (K20). Osoby zorientowane w temacie widzą, że charakteryzuje się on mocą „zaledwie” 197 KM. Dlatego inżynierowie z Ariela zdecydowali się dorzucić kompresor, który spowodował pojawienie się całkiem przyzwoitego momentu obotowego – 330 Nm.

    W efekcie wszystkich tych zabiegów Atom 3.5R rozpędza się do 60 mil na godzinę (96,6 km/h) w czasie 2,6 sekudny. 100 mil, czyli 160 km/h, pojawi się na liczniku zaledwie po 6 sekundach. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Nowa wersja Atoma wyposażona została w 6-stopniową skrzynię sekwencyjną z łopatkami przy kierownicy. Jest też regulowany dyferencjał o ograniczonym uślizgu. Ceny nowego modelu zaczynają się od 54 tys. funtów, czyli ok. 280 tys. zł i nie zawierają podatków. Pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wakacje.
    Ariel Atom –
    28 grudnia 2013, 21:28 przez ~Viko | Do ulubionych | Skomentuj
    Słynna twarz Clarksona – Ariel Atom 2
    Ariel Atom 2
    14 grudnia 2013, 13:35 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ariel Atom – połączenie ultra-lekkiej wagi i 500 koni mechanicznych
    Połączenie ultra-lekkiej wagi i 500 koni mechanicznych
    14 grudnia 2013, 12:07 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 października 2013, 21:38 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj