Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Raj... – ...dla fanów amerykańskich klasyków.
    ...dla fanów amerykańskich klasyków.
    25 września 2012, 11:27 przez darkan666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeep Grand Cherokee – Za mało tu konkretnych amerykańskich furek... Zmieńmy to
    Za mało tu konkretnych amerykańskich furek... Zmieńmy to
    23 sierpnia 2012, 19:34 przez noon69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I pomyśleć... – Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Amerykańsko – Piękne stare klasyki amerykańskich szos.
    Piękne stare klasyki amerykańskich szos.
    10 czerwca 2012, 17:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    Kto za Anty-Eko? – Ktoś woli hybrydy lub elektryczne jeździdełka? 
Nie wolicie klasycznych amerykańskich silników V8 lub turbodoładowanych V10 lub V12 (bądź innych paliwożernych konstrukcji) z super samochodów wydających piękne dźwięki w których drzemie MOC i PASJA. Te czasy niestety powoli mijają.
    Ktoś woli hybrydy lub elektryczne jeździdełka?
    Nie wolicie klasycznych amerykańskich silników V8 lub turbodoładowanych V10 lub V12 (bądź innych paliwożernych konstrukcji) z super samochodów wydających piękne dźwięki w których drzemie MOC i PASJA. Te czasy niestety powoli mijają.
    27 maja 2012, 23:28 przez donArkadio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Zlot Amerykańskich Samochodów Hrubieszów 2012 – Chevrolet Impala III miejsce.
    Chevrolet Impala III miejsce.
    27 maja 2012, 11:11 przez ~Kamilex101 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zlot Aut Amerykańskich Hrubieszów 2012 – Corvette C3 Zwycięzca zlotu.
Są to moje własne zdjęcia.Wiecej zdjęc ze zlotu na: http://lubiehrubie.pl/wiadomosci/zlot-aut-amerykanskich-hrubieszow-2012-1
    Corvette C3 Zwycięzca zlotu.
    Są to moje własne zdjęcia.Wiecej zdjęc ze zlotu na: http://lubiehrubie.pl/wiadomosci/zlot-aut-amerykanskich-hrubieszow-2012-1
    27 maja 2012, 11:27 przez ~Kamilex101 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Dodge Challenger – Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory  przekraczające 400 KM.

Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

    Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

    Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory przekraczające 400 KM.

    Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

    Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

    Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

    Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

    Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    12 kwietnia 2012, 15:15 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj