Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    2 stycznia 2016, 1:27 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na klasykach jak w Lidlu, co tydzień coś nowego.
    4 sierpnia 2015, 0:00 przez energetyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Produkcja własna

    Alfa Romeo 158 – Znana też jako Alfetta, model ten zapisał się w historii jako bolid z najdłuższą karierą sportową, w sumie ścigał się przez 13 lat (od 1938 do 1950). Rzecz nie do pomyślenia na dzisiejsze czasy. Zgodnie z tradycją tamtych lat nazwa modelu oznaczała pojemność silnika (1500 cm³) oraz ilość cylindrów (8). Jednostka była wspomagana kompresorem i generowała początkowo 180KM.
Od samego debiutu Alfetta zdobywała zwycięstwa, do samego końca. 1950 był rokiem pierwszej edycji F1, zdobywając 6 GP z 7. Ostatnia ewolucja Alfetty osiągała 350 KM (z 1.5 litra ,w 1950 roku!), co przy masie 700 kg daje 2 kg/KM.
Według osób, które miały zaszczyć prowadzić ten bolid zalety tego pojazdu są osiągi, moc, zwinność i, uwaga uwaga, niezawodność.
    Znana też jako Alfetta, model ten zapisał się w historii jako bolid z najdłuższą karierą sportową, w sumie ścigał się przez 13 lat (od 1938 do 1950). Rzecz nie do pomyślenia na dzisiejsze czasy. Zgodnie z tradycją tamtych lat nazwa modelu oznaczała pojemność silnika (1500 cm³) oraz ilość cylindrów (8). Jednostka była wspomagana kompresorem i generowała początkowo 180KM.
    Od samego debiutu Alfetta zdobywała zwycięstwa, do samego końca. 1950 był rokiem pierwszej edycji F1, zdobywając 6 GP z 7. Ostatnia ewolucja Alfetty osiągała 350 KM (z 1.5 litra ,w 1950 roku!), co przy masie 700 kg daje 2 kg/KM.
    Według osób, które miały zaszczyć prowadzić ten bolid zalety tego pojazdu są osiągi, moc, zwinność i, uwaga uwaga, niezawodność.
    Giuseppe "Nino" Farina – Przeszedł do historii Formuły 1 jako zwycięzca inauguracyjnego sezonu mistrzostw świata w 1950 roku. Startował wtedy w teamie Alfa Romeo modelem 158/159 Alfetta.
    Przeszedł do historii Formuły 1 jako zwycięzca inauguracyjnego sezonu mistrzostw świata w 1950 roku. Startował wtedy w teamie Alfa Romeo modelem 158/159 Alfetta.
    40 lat minęło – Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
    Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
    oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Alfetta GTV Turbodelta – Teraz czas na rajdową Grupę 4. Jutro dalszy ciąg.
    Teraz czas na rajdową Grupę 4. Jutro dalszy ciąg.
    7 września 2014, 0:21 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo GTV6 – Spot #30 - 06.08.2010

Czyli wersja fastback coupe modelu Alfetta. Zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro, produkowany od 1972 do 1985r. 
Model ze zdjęć wyprodukowano po 1983r czyli po drugim faceliftingu.
    Spot #30 - 06.08.2010

    Czyli wersja fastback coupe modelu Alfetta. Zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro, produkowany od 1972 do 1985r.
    Model ze zdjęć wyprodukowano po 1983r czyli po drugim faceliftingu.
    12 sierpnia 2014, 18:18 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Mój aparat

    Alfetta GTV 2000 Turbodelta –
    5 marca 2014, 21:59 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)