Szukaj
Znalazłem 96 takich materiałów
"Meganka" napędzana jest silnikiem 1.8T z Alpiny A110 o mocy 280KM. Będzie oferowany zarówno w manualu, jak również z dwusprzęgłowym, 6-stopniowym automatem. Meganka nadal będzie ośką, jednak z systemem 4CONTROL. Co to jest 4CONTROL? To jest po prostu tylna skrętna oś jak w Porsche.
Będziemy mieć do wyboru dwa rodzaje zawieszenia, Sport oraz Cup, a w przyszłości także Trophy.
W zasadzie potwierdziły się wszystkie informacje sprzed dwóch lat, kiedy zapowiadaliśmy, że trzecia generacja flagowego R.S. będzie w sprzedaży jeszcze przez rok, a czwarta odmiana pojawi się pod koniec 2016 roku - w praktyce oczywiście okazało się, że nastąpi to w czwartym kwartale 2017 roku, a tak naprawdę na początku 2018 roku.
zef dywizji Renault Sport - Regis Fricotte przyznał, że sportowy model w hatchbacku to nowość w gamie Renault. Radykalną zmianę wymusiła konkurencja. Golf GTI, Octavia RS i Focus ST - wszystkie podane modele wyróżniają się przede wszystkim dodatkową parą drzwi.
Oprócz tradycyjnego, 6-biegowego manuala, który na szczęście się uchował, francuski hothatchback od teraz będzie oferowany także z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC z trybem sterowania impulsowego (+/-). Przetestowaliśmy to rozwiązanie w hardkorowym (z założenia) Clio R.S. Trophy 220 - gdyby nie wrażenie "papierowatości" pracy przekładni, nie mielibyśmy żadnych zarzutów. Zawsze musi być jakieś ale... Zgodnie z ostatnimi raportami, pod maskę Renault trafi silnik 1.8 turbo z Alpiny A110 o mocy 300 KM. W ofercie pojawią się także dwie wersje nadwozia: Sport (standardowe nadwozie R.S.) oraz CUP (odpowiednik Trophy, w przypadku tej wersji istnieje zagrożenie pozbycia się wszystkich plomb na nierównościach na drodze). Tylna oś skrętna będzie oferowana w standardzie.
Na udostępnienie u was materiału otrzymałem zgodę od samego autora tych materiałów.
Pomyślałem iż wszyscy lubimy motoryzację więc forma przekazu nie ma znaczenia a tylko treść. Jak na warunki amatorskie to według mnie, materiały te są spoko. I sam się dowiedziałem ciekawych rzeczy. W tym odcinku na warsztat trafił Renault Alpina A110. Mam nadzieję iż ten materiał również i wam się spodoba jak mi.