Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.
Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)
Wymienione/dodane :
-Cylinder 72ccm
-Głowica
-Chłodnica oleju
-Filtr stożkowy
-Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem
-Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały
Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.
Podoba wam się ? ;)
Nie wiem jak was. Ale mnie czaruje wyglądem ten z deka "czajnik" :)
W aucie zamontowano napęd na cztery koła, a za jego przeniesienie odpowiedzialna jest 6-stopniowa skrzynia manualna. Mocny silnik i niska masa pozwalają na osiągnięcie "setki" w czasie 3,7 s, a 200 km/h to kwestia 10,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Zawieszenie jest regulowane, a z przodu pojawiają się węglowo-ceramiczne tarcze z 6-tłoczkowymi zaciskami.
P.S: Jeżeli ktoś grał w Need for Speed World, zna to auto. Więcej zdjęć i opisu w źródle.