Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Audi A1 –
    19 stycznia 2014, 16:44 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi A1 Quattro MTM –
    18 stycznia 2014, 17:08 przez Paul (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ma swoje lata, ale nadal czaruje – VW Jetta A1
    VW Jetta A1
    17 stycznia 2014, 23:08 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi a1 – W porównaniu z fiatem 500 moim zdaniem jest ładniejszy i bardziej dopracowany, a i ku temu mogły by być początkowo uwagi bo audi a2 już takie nie było. Moim zdaniem mocne a waszym ?
    W porównaniu z fiatem 500 moim zdaniem jest ładniejszy i bardziej dopracowany, a i ku temu mogły by być początkowo uwagi bo audi a2 już takie nie było. Moim zdaniem mocne a waszym ?
    16 stycznia 2014, 19:53 przez Piasek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Internet

    Mercedes W112 – Napotkany na A1
    Napotkany na A1
    12 stycznia 2014, 19:18 przez Mewaa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Marzenie – Mam nadzieję że kiedyś się spełni. Volkswagen Jetta A1 :D
    Mam nadzieję że kiedyś się spełni. Volkswagen Jetta A1 :D
    Tatra T138 – Taka ładna Tatra pracowała ostatnio przy budowie A1. Z tego co się dowiedziałem to pochodzi z 1976 roku.
    Taka ładna Tatra pracowała ostatnio przy budowie A1. Z tego co się dowiedziałem to pochodzi z 1976 roku.
    1 grudnia 2013, 16:00 przez Kirito (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niedzielne popołudnie – A4 b7 na felgach Bentleya, Corrado VR6, Golf mk1/mk5, Jetta a1 i wiele innych
    A4 b7 na felgach Bentleya, Corrado VR6, Golf mk1/mk5, Jetta a1 i wiele innych
    3 października 2013, 8:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Czerwień w komplecie – Corrado, Jetta A1, Golf MK1
    Corrado, Jetta A1, Golf MK1
    3 października 2013, 19:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne / DareGarage