Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Meganka 1997 – Na zdjęciu moja Meganka rocznik 97 jeszcze się dobrze trzyma. Samochód kupiłem ponad rok temu i staram się dbać o niego żeby był w dobrej kondycji.
    Na zdjęciu moja Meganka rocznik 97 jeszcze się dobrze trzyma. Samochód kupiłem ponad rok temu i staram się dbać o niego żeby był w dobrej kondycji.
    30 grudnia 2014, 12:46 przez ~Koza | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CR&S DUU – Produkowana od 2009 roku.

    Silnik: V2
    Pojemność silnika: 1916 cm³
    Moc maksymalna: 97 KM/5100 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 158 Nm/4300 obr/min
    Prędkość maksymalna: brak danych
    Przyspieszenie 0–100 km/h: brak danych
    Produkowana od 2009 roku.

    Silnik: V2
    Pojemność silnika: 1916 cm³
    Moc maksymalna: 97 KM/5100 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 158 Nm/4300 obr/min
    Prędkość maksymalna: brak danych
    Przyspieszenie 0–100 km/h: brak danych
    6 listopada 2014, 17:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Kamaz trochę inaczej. – BPM-97
    BPM-97
    30 października 2014, 11:04 przez ~czlowiekpiasek2 | Do ulubionych | Skomentuj
    Cyfrowy licznik w Astrze F – Opel Astra F Sedan X14NZ '97 i pomodyfikowany licznik z Kadett'a GSi. Trochę nad tym siedziałem, ale wszystko działało jak należy. Namiastka K.I.T.T.'a w Astrze F.

Dawne czasy, ale na odnalezienie i wrzucenie zdjęcia zmotywował mnie ten materiał - http://motokiller.pl/214561/Lata-80
    Opel Astra F Sedan X14NZ '97 i pomodyfikowany licznik z Kadett'a GSi. Trochę nad tym siedziałem, ale wszystko działało jak należy. Namiastka K.I.T.T.'a w Astrze F.

    Dawne czasy, ale na odnalezienie i wrzucenie zdjęcia zmotywował mnie ten materiał - http://motokiller.pl/214561/Lata-80
    3 października 2014, 10:01 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    '97 Honda Civic EJ6 Coupe – Bydgoszcz, 22.09.2014 r.
    Bydgoszcz, 22.09.2014 r.
    23 września 2014, 21:43 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    2015 Corvette Stingray – Corvette Stingray ma 460 KM i osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie 3,9 sekundy, zaś 1/4 mili pokonuje w 11,9 sekundy.
    Corvette Stingray ma 460 KM i osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie 3,9 sekundy, zaś 1/4 mili pokonuje w 11,9 sekundy.
    2015 Dodge Charger Pursuit – nowy amerykański radiowóz – Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

    Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Tesla wstrzymała produkcję Modelu S – Powodem jest modernizacja linii montażowej oraz przygotowania do wprowadzenia Modelu X. Po zakończeniu prac fabrykę w Kalifornii ma opuszczać ok. 1000 samochodów tygodniowo, a do końca tego roku Tesla przewiduje sprzedaż ok. 35 000 aut.

Amerykański producent samochodów elektrycznych poinformował o wytrzymaniu produkcji w swojej fabryce w Kalifornii na ok. 2 tygodnie. Powodem tej decyzji jest modernizacja linii montażowej dla wersji Model S. Tesla wyda na to ok. 100 mln dolarów, co powinno rozwiązać problemy z długim oczekiwaniem na zamawiane samochody. Przy okazji tej przerwy producent przygotowuje się także do uruchomienia produkcji nowej wersji auta – Model X.

Montaż nowego samochodu ma wystartować na początku przyszłego roku. Auto będzie wyposażone w nadwozie typu SUV i napęd na 4 koła. Pod jego „maską" znajdą się 2 silniki elektryczne. Wg producenta samochód ma przyspieszać do 60 mil na godzinę (97 km/h) w czasie poniżej 5 sekund, a jego zasięg wyniesie ok. 400 km. Inną ciekawostką mają być drzwi „Falcon Wings”. Będą otwierane do góry, co wg Tesli umożliwi komfortowe wsiadanie do samochodu nawet w najwęższych miejscach parkingowych.
    Powodem jest modernizacja linii montażowej oraz przygotowania do wprowadzenia Modelu X. Po zakończeniu prac fabrykę w Kalifornii ma opuszczać ok. 1000 samochodów tygodniowo, a do końca tego roku Tesla przewiduje sprzedaż ok. 35 000 aut.

    Amerykański producent samochodów elektrycznych poinformował o wytrzymaniu produkcji w swojej fabryce w Kalifornii na ok. 2 tygodnie. Powodem tej decyzji jest modernizacja linii montażowej dla wersji Model S. Tesla wyda na to ok. 100 mln dolarów, co powinno rozwiązać problemy z długim oczekiwaniem na zamawiane samochody. Przy okazji tej przerwy producent przygotowuje się także do uruchomienia produkcji nowej wersji auta – Model X.

    Montaż nowego samochodu ma wystartować na początku przyszłego roku. Auto będzie wyposażone w nadwozie typu SUV i napęd na 4 koła. Pod jego „maską" znajdą się 2 silniki elektryczne. Wg producenta samochód ma przyspieszać do 60 mil na godzinę (97 km/h) w czasie poniżej 5 sekund, a jego zasięg wyniesie ok. 400 km. Inną ciekawostką mają być drzwi „Falcon Wings”. Będą otwierane do góry, co wg Tesli umożliwi komfortowe wsiadanie do samochodu nawet w najwęższych miejscach parkingowych.
    BMW 7er & BMW 5er – Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    8 lipca 2014, 23:18 przez Kruszooon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne