Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Celinka – Moja Celica 1.8 z '97 roku.
Na razie tylko seryjne 116 KM, ale będę coś modzić żeby było więcej (chociaż i tak się nie najgorzej zwija)
    Moja Celica 1.8 z '97 roku.
    Na razie tylko seryjne 116 KM, ale będę coś modzić żeby było więcej (chociaż i tak się nie najgorzej zwija)
    27 stycznia 2013, 22:12 przez Dorg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Astra F 97' – Co sądzicie o mojej Astrze? 1.4 16 V 90 KM.
    Co sądzicie o mojej Astrze? 1.4 16 V 90 KM.
    21 stycznia 2013, 19:32 przez ~Waski25 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mój cukierek – VW Polo 97, dopiero zaczyna sie dziać
    VW Polo 97, dopiero zaczyna sie dziać
    10 stycznia 2013, 22:38 przez ~korzen | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Yamaha Aerox – Motorower o pojemności 49ccm,
waga 97 kg, moc 5 KM, silnik jednocylindrowy dwusuwowy.
Ten legendarny skuter poleci nawet 90 km/h, to sporo jak na 50tkę :)
    Motorower o pojemności 49ccm,
    waga 97 kg, moc 5 KM, silnik jednocylindrowy dwusuwowy.
    Ten legendarny skuter poleci nawet 90 km/h, to sporo jak na 50tkę :)
    6 listopada 2012, 21:14 przez Karp96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Moja pierwsza fura – mój pierwszy samochód, Maciej 19 lat
Chevrolet Lumina 97' 
wolnossące V6, 3.8, 230 km 

zdecydowanie wyróznia sie z tłumu nie tylko wyglądem, ale i dzwiękiem silnika
    Mój pierwszy samochód, Maciej 19 lat
    Chevrolet Lumina 97'
    wolnossące V6, 3.8, 230 km

    zdecydowanie wyróznia sie z tłumu nie tylko wyglądem, ale i dzwiękiem silnika
    26 października 2012, 19:15 przez ~ZYTO111 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Autokar Lecha Poznań . – Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    Jest to luksusowy Neoplan Starliner C o długości 12,990 m i wysokości 3,97 m. Autokar napędza 12,4-litrowy silnik MAN D 2676 LOH 04 Common-Rail EGR o mocy 353 kW (480 KM). autokar jest wyposażony w telewizję , satelitarną , WIFI , DVD , GPS , oraz podłączenie konsoli PS3 , mikrofalówkę , lodówkę 80l , ekspres do kawy oraz 2 stoły konferencyjne . jest to najnowocześniejszy autokar który wozi sportowców w Europie . takiego nawet nie ma Inter , Real czy Barcelona . Proszę tylko o nie napinanie się . dodam ze autokar ma już 1.5 roku .
    28 lipca 2012, 16:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kawasaki ZX10R – 0–60 mph (0–97 km/h)			2.84 seconds[10]	
0–100 mph (0–161 km/h)			5.22 seconds[10]	
0–150 mph (0–241 km/h)			10.00 seconds[10]	
0–180 mph (0–290 km/h)			17.21 seconds
    0–60 mph (0–97 km/h) 2.84 seconds[10]
    0–100 mph (0–161 km/h) 5.22 seconds[10]
    0–150 mph (0–241 km/h) 10.00 seconds[10]
    0–180 mph (0–290 km/h) 17.21 seconds
    27 czerwca 2012, 16:02 przez ~filc | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Buggy – Powyżej jest moje buggy które zostało zbudowane na podstawie tico 0.8 po drobnych przeróbkach szacowana moc wynosi 50km. Wszystkie hamulce są tarczowe, a przednie nawiercane. Pojazd w 97% został wykonany prze zemnie osobiście pozostałe kilka % to tokarz. Dla podkreślenia dodam że mam 15 lat.
    Powyżej jest moje buggy które zostało zbudowane na podstawie tico 0.8 po drobnych przeróbkach szacowana moc wynosi 50km. Wszystkie hamulce są tarczowe, a przednie nawiercane. Pojazd w 97% został wykonany prze zemnie osobiście pozostałe kilka % to tokarz. Dla podkreślenia dodam że mam 15 lat.
    8 czerwca 2012, 13:58 przez Pirson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Tourneo Custom coraz bliżej – Przed targami motoryzacyjnymi w Genewie Ford zaprezentował wersję koncepcyjną nowej odsłony osobowego Transita, czyli Tourneo. Model ten faktycznie trafi do salonów, i to szybciej, niż można by się spodziewać. Amerykański producent właśnie podzielił się nową porcją zdjęć.
Wprawdzie model został zapowiedziany wersją koncepcyjną, jednak Ford nie planuje przeprowadzać w nim żadnych zmian. W odróżnieniu od większości vanów dostępnych na rynku, w tym od Transita, auto wygląda naprawdę atrakcyjnie. Utrzymane jest w nurcie stylistycznym kinetic design.
Tourneo Custom będzie dostępny w wersjach 8- lub 9-osobowych w krótszej (4,97 m) lub dłuższej (5,34 m) odmianie nadwoziowej. Wcześniej Ford nie ujawniał zdjęć największej wersji tego modelu, teraz przedstawił je zarówno w wersji europejskiej, jak i tej przygotowanej na rynek brytyjski.
Pod maską będzie pracowała jednostka wysokoprężna 2,2 Duratorq TDCi, dostępna w wariantach o mocy około 100 oraz 150 KM. Produkcja modelu Tourneo Custom rozpocznie się jeszcze w tym roku, a oficjalna wersja, która najprawdopodobniej nie będzie różniła się absolutnie niczym od tej zapowiadanej oraz zaprezentowanej na poniższych zdjęciach, pojawi się jeszcze na Birmingham Commercial Vehicle Show w kwietniu.

Pamiętam że nie mogłem sie doczekać jak będzie wyglądać nowy Transit, teraz jak na niego patrze na myśl mi przychodzi jedno (Kto do cholery wpuścił do Forda Kinetic design?
    Przed targami motoryzacyjnymi w Genewie Ford zaprezentował wersję koncepcyjną nowej odsłony osobowego Transita, czyli Tourneo. Model ten faktycznie trafi do salonów, i to szybciej, niż można by się spodziewać. Amerykański producent właśnie podzielił się nową porcją zdjęć.
    Wprawdzie model został zapowiedziany wersją koncepcyjną, jednak Ford nie planuje przeprowadzać w nim żadnych zmian. W odróżnieniu od większości vanów dostępnych na rynku, w tym od Transita, auto wygląda naprawdę atrakcyjnie. Utrzymane jest w nurcie stylistycznym kinetic design.
    Tourneo Custom będzie dostępny w wersjach 8- lub 9-osobowych w krótszej (4,97 m) lub dłuższej (5,34 m) odmianie nadwoziowej. Wcześniej Ford nie ujawniał zdjęć największej wersji tego modelu, teraz przedstawił je zarówno w wersji europejskiej, jak i tej przygotowanej na rynek brytyjski.
    Pod maską będzie pracowała jednostka wysokoprężna 2,2 Duratorq TDCi, dostępna w wariantach o mocy około 100 oraz 150 KM. Produkcja modelu Tourneo Custom rozpocznie się jeszcze w tym roku, a oficjalna wersja, która najprawdopodobniej nie będzie różniła się absolutnie niczym od tej zapowiadanej oraz zaprezentowanej na poniższych zdjęciach, pojawi się jeszcze na Birmingham Commercial Vehicle Show w kwietniu.

    Pamiętam że nie mogłem sie doczekać jak będzie wyglądać nowy Transit, teraz jak na niego patrze na myśl mi przychodzi jedno (Kto do cholery wpuścił do Forda Kinetic design?
    7 kwietnia 2012, 10:46 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj