Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Wlepa musi być – Pierwsze autko, pierwsza wlepa. Kiedys pokaże więcej. Renault Megane Coupe 2.0 8v
    Pierwsze autko, pierwsza wlepa. Kiedys pokaże więcej. Renault Megane Coupe 2.0 8v
    9 lutego 2015, 22:55 przez ~Osator | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Marchewka z bocznego wydechu Seicento 1.2 8V T.
    30 stycznia 2015, 21:42 przez Grzesi094 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 8V – Produkowany w latach 1952-1954, za napęd posłużyło 2 litrowe V8 o mocy 117  KM, przekazywany przez 4 lub 5 biegową skrzynię manualną.
Przyspieszenie do setki zajmowało 12,6 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 192 km/h.

Nazwa "8V" wynika z tego, że początkowo samochód miał oznaczenie "V8" jednak w ten sam sposób swoje samochody oznaczał Ford, dlatego Fiat musiał to zmienić.

Powstało zaledwie 114 sztuk.
    Produkowany w latach 1952-1954, za napęd posłużyło 2 litrowe V8 o mocy 117 KM, przekazywany przez 4 lub 5 biegową skrzynię manualną.
    Przyspieszenie do setki zajmowało 12,6 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 192 km/h.

    Nazwa "8V" wynika z tego, że początkowo samochód miał oznaczenie "V8" jednak w ten sam sposób swoje samochody oznaczał Ford, dlatego Fiat musiał to zmienić.

    Powstało zaledwie 114 sztuk.
    21 stycznia 2015, 21:01 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje nowe toczydełko – Witam. Powyżej moja nowa zabawka. Skromny Opel Astra 1.6 8v B+G z 1994 roku, blachy ma po remoncie, podłoga bez grama rdzy. Na wiosnę będzie zakonserwowana, przebieg 226 tys. Czy mam jakieś plany wobec niego? Raczej nie, ma tylko jechać i mało palić i dowieźć od punku A do B i tyle. Jedynie założę jakieś fajne radio na USB, żebym miał sobie czego posłuchać. Pozdrawiam Marcin.
    Witam. Powyżej moja nowa zabawka. Skromny Opel Astra 1.6 8v B+G z 1994 roku, blachy ma po remoncie, podłoga bez grama rdzy. Na wiosnę będzie zakonserwowana, przebieg 226 tys. Czy mam jakieś plany wobec niego? Raczej nie, ma tylko jechać i mało palić i dowieźć od punku A do B i tyle. Jedynie założę jakieś fajne radio na USB, żebym miał sobie czego posłuchać. Pozdrawiam Marcin.
    Fiat 8V 1952-1954 – Fiat zrobił tylko 114 takich aut.
    Fiat zrobił tylko 114 takich aut.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Silnik 2.0 8v – Silnik mojej Omegi po kapitalnym remoncie.
    Silnik mojej Omegi po kapitalnym remoncie.
    20 października 2014, 18:13 przez Famul (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W roli głównej produkowany w polskiej fabryce Fiata w Tychach - Fiat 500. Silnik benzynowy 1.2 o mocy 69KM. Zobaczcie, jak to auto radzi sobie w swoim żywiole, czyli mieście.
    11 października 2014, 20:43 przez DRIVINGismypassion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wlasne