Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Audi 80 GTE – Lata produkcji 1975 – 1978
Silnik R4-8v SOHC
(wtrysk Bosch K-Jetronic)
Pojemność 1588 cm³
Moc 110 przy 6100 obr./min
Prędkość max 181 km/h
    Lata produkcji 1975 – 1978
    Silnik R4-8v SOHC
    (wtrysk Bosch K-Jetronic)
    Pojemność 1588 cm³
    Moc 110 przy 6100 obr./min
    Prędkość max 181 km/h
    22 stycznia 2014, 12:18 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    FSO Lanos Plus – Wraz z wycofaniem się w 2004 roku Daewoo z FSO postanowiono zmienić nazwę pod jaką sprzedawany był ten pojazd na FSO Lanos. Pierwsze egzemplarze pod nową marką trafiły do salonów sprzedaży w październiku tego roku. Rok później wycofano z oferty silnik 1.5 16V, gdyż istniała konieczność jego importu z Korei.

Modele eksportowe na Ukrainę dalej oferowane były z jednostkami 1.5 8V jak i 1.6 16V oraz pod marką Daewoo (na Ukrainę trafiły również małe partie pod marką FSO), natomiast na polskim rynku jedynymi jednostkami napędowymi były 1.4 8V i 1.6 16V produkowane w rumuńskim zakładzie Daewoo Automobile Romania. W kwietniu 2007 roku FSO wprowadziło do oferty model Lanos plus, który był atrakcyjniejszą wersją wyposażeniową Lanosa. Od połowy 2008 roku na rynku polskim dostępne były jedynie Lanosy plus.

3 października 2008 roku nastąpiło planowane zakończenie produkcji Lanosa w zakładzie na Żeraniu.
    Wraz z wycofaniem się w 2004 roku Daewoo z FSO postanowiono zmienić nazwę pod jaką sprzedawany był ten pojazd na FSO Lanos. Pierwsze egzemplarze pod nową marką trafiły do salonów sprzedaży w październiku tego roku. Rok później wycofano z oferty silnik 1.5 16V, gdyż istniała konieczność jego importu z Korei.

    Modele eksportowe na Ukrainę dalej oferowane były z jednostkami 1.5 8V jak i 1.6 16V oraz pod marką Daewoo (na Ukrainę trafiły również małe partie pod marką FSO), natomiast na polskim rynku jedynymi jednostkami napędowymi były 1.4 8V i 1.6 16V produkowane w rumuńskim zakładzie Daewoo Automobile Romania. W kwietniu 2007 roku FSO wprowadziło do oferty model Lanos plus, który był atrakcyjniejszą wersją wyposażeniową Lanosa. Od połowy 2008 roku na rynku polskim dostępne były jedynie Lanosy plus.

    3 października 2008 roku nastąpiło planowane zakończenie produkcji Lanosa w zakładzie na Żeraniu.
    12 stycznia 2014, 20:41 przez ~FANPOLSKIEJMOTORYZACJI | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii: Jak wszyscy to i ja – O to moja Renatka Megane coach mało spotykana na motokillerze. Silnik 2.0 8V 114 km. Jak chcecie więcej zdjęć to pisać.
    O to moja Renatka Megane coach mało spotykana na motokillerze. Silnik 2.0 8V 114 km. Jak chcecie więcej zdjęć to pisać.
    1 stycznia 2014, 13:35 przez zielony92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 8V Elaborata Zagato 1953 –
    22 grudnia 2013, 12:29 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 grudnia 2013, 20:22 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Fiat Turbina – Był to jednak pierwszy samochód z tego rodzaju jednostką napędową skonstruowany w Europie. Jego nadwozie zostało wykonane na podstawie Fiata 8V z tworzyw sztucznych.
Moc silnika zgodnie z założeniami miała wynosić około 300 KM przy 22000 obr./min. Przewidywana prędkość maksymalna dochodziła do 250 km/h. Projekt porzucono, ponieważ turbina gazowa wydzielała za dużo ciepła.
    Był to jednak pierwszy samochód z tego rodzaju jednostką napędową skonstruowany w Europie. Jego nadwozie zostało wykonane na podstawie Fiata 8V z tworzyw sztucznych.
    Moc silnika zgodnie z założeniami miała wynosić około 300 KM przy 22000 obr./min. Przewidywana prędkość maksymalna dochodziła do 250 km/h. Projekt porzucono, ponieważ turbina gazowa wydzielała za dużo ciepła.
    14 grudnia 2013, 21:49 przez Kaweq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 listopada 2013, 8:04 przez MagicalFire (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Calibra – 2.0 8V
    2.0 8V
    26 listopada 2013, 17:29 przez mati2125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    Renault 5 Turbo – Mały, ale wariat

Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
Turbosprężarka: Garrett T3
Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
Masa własna: 970 kg
0-100 km/h: 6.6s
    Mały, ale wariat

    Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
    Turbosprężarka: Garrett T3
    Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
    Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
    Masa własna: 970 kg
    0-100 km/h: 6.6s
    23 października 2013, 14:06 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj