Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Polonez 1.6 16V 152KM / 141Nm – kilka słów na temat Poldolota 

Silnik 1.6 16v 

3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

W bagażniku zamocowany surgetank.
WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
stabilizator z Poloneza Kombi.
Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    Kilka słów na temat Poldolota

    Silnik 1.6 16v

    3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
    Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
    Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
    Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
    Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
    Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
    Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

    Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

    W bagażniku zamocowany surgetank.
    WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
    ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
    Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
    stabilizator z Poloneza Kombi.
    Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
    Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    29 grudnia 2012, 22:39 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja Alfa Romeo 145 – Moja AR 145 1.4 TS 16V 103 KM
Mam ją już trzy lata, w chwili obecnej przechodzi swapa na 2.0 8V 143 KM z drobnymi modami silnika.
Pozdrawiam wszystkich fanów włoskich aut!
    Moja AR 145 1.4 TS 16V 103 KM
    Mam ją już trzy lata, w chwili obecnej przechodzi swapa na 2.0 8V 143 KM z drobnymi modami silnika.
    Pozdrawiam wszystkich fanów włoskich aut!
    17 listopada 2012, 19:47 przez ~Rzmu | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Sesja LKAR 2010

    Polonez EFI 1.6 16v – Jedyny taki silnik w polsce, hybryda 1.6 8v i głowicy z 2.0 16v - 152km/8050
    Jedyny taki silnik w polsce, hybryda 1.6 8v i głowicy z 2.0 16v - 152km/8050
    19 października 2012, 19:09 przez ~swiety93 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 126p 2.0 8v Turbo – Jest turbo jest zabawa
    Jest turbo jest zabawa
    8 października 2012, 22:37 przez damian0218 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    JD 6630 – W tle:
John Deere 6630 - 130 koników.
Agregat Unia Ares - 3m.
siewnik Unia Poznaniak z redlicami talerzowymi.
Prasa Unia Famarol 1,8V - walcowo łańuchowa.
i gdzieś tam po lewej Passacik B5. Taki mały przy ciągniku to oczywiście ja.
pozdrawiam Wszystkich Rolników!
    W tle:
    John Deere 6630 - 130 koników.
    Agregat Unia Ares - 3m.
    siewnik Unia Poznaniak z redlicami talerzowymi.
    Prasa Unia Famarol 1,8V - walcowo łańuchowa.
    i gdzieś tam po lewej Passacik B5. Taki mały przy ciągniku to oczywiście ja.
    pozdrawiam Wszystkich Rolników!
    2 września 2012, 19:09 przez kochas007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Golf Mk2 1.8  8V GTI –
    1 sierpnia 2012, 9:12 przez arczi18xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój - Nieduży, ale jak Bryknie! – 1.2 8V - modyfikacja dolotu seryjnie 71 KM , 12 sek do setki nie ma źle! V - max 170 km/h
    1.2 8V - modyfikacja dolotu seryjnie 71 KM , 12 sek do setki nie ma źle! V - max 170 km/h
    27 czerwca 2012, 18:24 przez miazgula (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ja i moja Alfa 145 – Alfa Romeo 145 1.4 16V TS 2000r - obecnie remontuję i przygotowuję się do swapa 2.0 TS 8V oraz kilku innych modyfikacji.
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS 2000r - obecnie remontuję i przygotowuję się do swapa 2.0 TS 8V oraz kilku innych modyfikacji.
    14 czerwca 2012, 0:16 przez ~Rzmudzior | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    fot. Rafał Zielonka

    Początki mojej 2 miłości – moja druga Asterka, wkładamy silniczek do kasty. Tym razem więcej mocy, zamiast 1,7 TD isuzu, silniczek benzynowy 2,0 8v z kadetta GT ;)

Będzie moc będzie więcej ;)
    Moja druga Asterka, wkładamy silniczek do kasty. Tym razem więcej mocy, zamiast 1,7 TD isuzu, silniczek benzynowy 2,0 8v z kadetta GT ;)

    Będzie moc będzie więcej ;)
    10 czerwca 2012, 14:10 przez benizo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Jak wszyscy to i ja – Mój kadecik 2.0 gsi 8v 115KM w kabriolecie komu sie podoba?
    Mój kadecik 2.0 gsi 8v 115KM w kabriolecie komu sie podoba?
    21 maja 2012, 22:11 przez ~Maly | Do ulubionych | Skomentuj (3)