Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Porsche Moby Dick – Auto z 78r. 935/78 750KM przy wadze 1030kg. Powietrze nie dawało rady schłodzić tego potwora więc zastosowano chłodzenie wodą.
    Auto z 78r. 935/78 750KM przy wadze 1030kg. Powietrze nie dawało rady schłodzić tego potwora więc zastosowano chłodzenie wodą.
    18 lutego 2014, 13:49 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lincoln Mark LT – Zdjęcia mojego autorstwa. Spotkany w okolicach Szpitala Specjalistycznego w Miedzylesiu. W tle stoi Pontiac  Firebird '78
Nigdy nie widziałem tego samochodu a naprawdę zrobił na mnie wrażenie. 
Silniki: V8 5.4 24V Triton 304 KM
Napęd: AWD, RWD
Masa własna: 2645kg
Skrzynia biegów: automatyczna, 4- lub 6- biegowa 
Dł/szer/wys: 5685/2004/1867
    Zdjęcia mojego autorstwa. Spotkany w okolicach Szpitala Specjalistycznego w Miedzylesiu. W tle stoi Pontiac Firebird '78
    Nigdy nie widziałem tego samochodu a naprawdę zrobił na mnie wrażenie.
    Silniki: V8 5.4 24V Triton 304 KM
    Napęd: AWD, RWD
    Masa własna: 2645kg
    Skrzynia biegów: automatyczna, 4- lub 6- biegowa
    Dł/szer/wys: 5685/2004/1867
    31 stycznia 2014, 9:22 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Liebherr T 282B – Dane techniczne:

Masa: 203 tony
Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
Ładowność: 363 ton
Długość: 14,5 m
Szerokość: 8,8 m
Wysokość: 7,4 m
Wysokość załadunkowa: 6,6 m
Silniki diesla:
DDM/MTU
16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
Cummins
16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    Dane techniczne:

    Masa: 203 tony
    Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
    Ładowność: 363 ton
    Długość: 14,5 m
    Szerokość: 8,8 m
    Wysokość: 7,4 m
    Wysokość załadunkowa: 6,6 m
    Silniki diesla:
    DDM/MTU
    16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
    Cummins
    16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
    Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
    Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
    Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    31 stycznia 2014, 15:33 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sentymentalnie "Borewicz" – FSO Polonez MR'78 z 1979 r.
    FSO Polonez MR'78 z 1979 r.
    23 stycznia 2014, 11:47 przez karolnowy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SSC-Shelby SuperCars a co to? – a To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    A To: Shelby SuperCars Inc. (SSC) – amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne założone w 1999 roku przez Jeroda Shelby'ego. Siedziba firmy mieści się w West Richland, w pobliżu aglomeracji Tri-Cities w stanie Waszyngton. Firma specjalizuje się w produkcji samochodów sportowych. Flagowym jej modelem jest SSC Ultimate Aero TT, do niedawna najszybszy samochód świata (tytuł ten odebrał mu Bugatti Veyron Super Sport). Napędzany jest on przez podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 6,35 litra, generuje on moc 1183 KM. A to własnie jest ich perełka: SSC Ultimate Aero TT – supersamochód produkowany przez amerykańską firmę Shelby Super Cars, jeden z najszybszych samochodów świata, w okresie od lipca 2010 do kwietnia 2013 najszybszym samochodem świata był Bugatti Veyron Super Sport.
    Został zaprojektowany jako bezpośredni rywal dla Bugatti Veyrona, miał osiągać prędkość ponad 407 km/h oraz przyspieszać od 0 do 60 mil na godzinę (0-96 km/h) w czasie 2,78 s (wersja Ultimate Aero TT). SSC Aero powstał przy współpracy Jeroda Shelby'ego oraz Athana Aridasa, który przez siedem lat pracował nad jego projektem. Był to najszybszy produkowany seryjnie samochód, osiągający prędkość 412 km/h; wynik ten zmierzono 13 września 2007 w West Richland. W rezultacie, 9 października 2007 SSC Aero został uznany przez Księgę rekordów Guinnessa za najszybszy produkowany seryjnie samochód świata.
    W 2010 Bugatti Veyron odzyskał miano najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Dzięki specjalnej wersji nazwanej Super Sport która osiąga moc 1200 KM samochód osiągnął na torze prędkość 431 km/h. Prędkość wpisana została do Księgi Rekordów Guinnessa. Lecz tytuł ten został mu odebrany ze względu na wyłączenie elektronicznego ogranicznika prędkości, które nie jest możliwe w wersji dla zwykłych nabywców.
    Dostępna jest także wersja Ultimate Aero, o lepszych osiągach od bazowego Aero. Według różnych źródeł, powstać ma jedynie 25 sztuk modelu. Podstawowa wersja Aero, której produkcji zaprzestano w 2008 roku kosztowała 239 000 USD, wariant Ultimate Aero to już wydatek rzędu 620 000 USD (stan na rok 2008).
    12 stycznia 2014, 16:02 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Komora silnika też musi wyglądać – Mercedes W123 '78. Myślę że jeszcze długo będzie cieszyła oko.
    Mercedes W123 '78. Myślę że jeszcze długo będzie cieszyła oko.
    4 stycznia 2014, 0:27 przez ~Caprimat | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Aluski BBS – Na takich 4 BBS będzie latała beczka z 78 roku 16"7j Wszystkie odnowione ze stanu tragicznego, licznych wrzer osadów itd.
    Na takich 4 BBS będzie latała beczka z 78 roku 16"7j Wszystkie odnowione ze stanu tragicznego, licznych wrzer osadów itd.
    22 listopada 2013, 19:50 przez nikodemxmen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Moja skarbonka czyli BMW e21 318 '78 – Witam oto mój nabytek czyli BMW e21 prawdę mówiąc do gruntownego remontu. Dla zainteresowanych więcej fotek i napiszę coś więcej.
    Witam oto mój nabytek czyli BMW e21 prawdę mówiąc do gruntownego remontu. Dla zainteresowanych więcej fotek i napiszę coś więcej.
    17 listopada 2013, 21:09 przez rekin318 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    MAZDA RX-3  '71 - '78 –
    4 listopada 2013, 13:56 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    FIAT 131 Abarth – Zdobył 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji konstruktorów WRC w latach '77 '78 '80.
    Zdobył 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji konstruktorów WRC w latach '77 '78 '80.
    4 listopada 2013, 12:17 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj