Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Garażowo – Trabi 78' Maluch 91'
W KOŃCU RAZEM
    Trabi 78' Maluch 91'
    W KOŃCU RAZEM
    31 października 2014, 20:02 przez qa18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2977cm3
moc:  274KM
moment obr.:  285Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  90.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  10.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  274km/h
stosunek mocy do masy:  0.196KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
średnica zawracania:  11.60m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4404mm
szerokość:  1811mm
wysokość:  1171mm
rozstaw osi:  2530mm
prześwit:  135mm
masa:  1365kg
pojemność zbiornika paliwa:  70litrów

CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2977cm3
    moc: 274KM
    moment obr.: 285Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 10.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 274km/h
    stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    średnica zawracania: 11.60m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4404mm
    szerokość: 1811mm
    wysokość: 1171mm
    rozstaw osi: 2530mm
    prześwit: 135mm
    masa: 1365kg
    pojemność zbiornika paliwa: 70litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
    -Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    -Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
    -Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
    -Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
    -Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    30 lipca 2014, 19:45 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przekroje samochodów "Ferrari Testarossa 1986" – SILNIK:
pojemność skokowa:  4942cm3
moc:  390KM
moment obr.:  490Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  V12
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  82.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.30:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.2s
prędkość maksymalna:  275km/h
stosunek mocy do masy:  0.256KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4485mm
szerokość:  1976mm
wysokość:  1130mm
rozstaw osi:  2550mm
prześwit:  140mm
masa:  1506kg
pojemność zbiornika paliwa:  115litrów

CIEKAWOSTKI:
-Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
-Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
-Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    SILNIK:
    pojemność skokowa: 4942cm3
    moc: 390KM
    moment obr.: 490Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: V12
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 82.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.30:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
    prędkość maksymalna: 275km/h
    stosunek mocy do masy: 0.256KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4485mm
    szerokość: 1976mm
    wysokość: 1130mm
    rozstaw osi: 2550mm
    prześwit: 140mm
    masa: 1506kg
    pojemność zbiornika paliwa: 115litrów

    CIEKAWOSTKI:
    -Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
    -Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
    -Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    29 lipca 2014, 15:07 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scania Chimera (3) – Silnik - V8; 16.4l; 1460KM do 2190KM
Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
Skrzynia biegów - 6-cio stopniowa zmodyfikowana Allison
Waga - 4,78 tony
Zawieszenie - niezależne na przedniej osi.
    Silnik - V8; 16.4l; 1460KM do 2190KM
    Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
    Skrzynia biegów - 6-cio stopniowa zmodyfikowana Allison
    Waga - 4,78 tony
    Zawieszenie - niezależne na przedniej osi.
    28 czerwca 2014, 11:10 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Scania Chimera (2) – Silnik - V8; 16.4l i 1460KM.
Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
Waga to 4,78 tony.
    Silnik - V8; 16.4l i 1460KM.
    Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
    Waga to 4,78 tony.
    27 czerwca 2014, 16:34 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Opel Kadett GT/E – Wersja: 1.9 GTE
Silnik: R4 1,9 l (1897 cm³), SOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica × skok tłoka: 93,00 mm × 69,80 mm
St. sprężania: 9,2:1
Moc maksymalna: 107 KM (78 kW) przy 5400 obr/min
Maks. moment obrotowy: 149 N•m przy 4600 obr/min.
    Wersja: 1.9 GTE
    Silnik: R4 1,9 l (1897 cm³), SOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica × skok tłoka: 93,00 mm × 69,80 mm
    St. sprężania: 9,2:1
    Moc maksymalna: 107 KM (78 kW) przy 5400 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 149 N•m przy 4600 obr/min.
    12 czerwca 2014, 2:35 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rysunek. Scirocco GL 78' – Czas jakiś ogłosiłem konkurs na moim fanpage, zwycięzca konkursu mógł zamówić sobie dowolne auto na formacie A3, oraz otrzymać bon na zakupy w http://sick-stickers.pl/  Jak widać, zwycięzca auto ma zacne, pogratulować!
    Czas jakiś ogłosiłem konkurs na moim fanpage, zwycięzca konkursu mógł zamówić sobie dowolne auto na formacie A3, oraz otrzymać bon na zakupy w http://sick-stickers.pl/ Jak widać, zwycięzca auto ma zacne, pogratulować!
    15 kwietnia 2014, 21:02 przez Hexag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scania Chimera – Silnik - V8; 16.4l i 1460KM.
Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
Waga to 4,78 tony.
    Silnik - V8; 16.4l i 1460KM.
    Przyspieszenie 0-100 km/h w 4.6s
    Waga to 4,78 tony.
    27 czerwca 2014, 16:32 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj