Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    BMW G-Power M3 Tornado RS - NAJMOCNIEJSZA TRÓJKA – Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
Prędkość maks: ponad 330 km/h
koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
    0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
    0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
    Prędkość maks: ponad 330 km/h
    koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    6 kwietnia 2012, 15:38 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT (konkurs) – Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. XX w. (GT40 – nazwa wzięła się od wysokości pojazdu tj. 40 cali). W latach 60. na torach wyścigowych w Grand Prix panowały samochody Ferrari. Ówcześni szefowie Forda postanowili przerwać tę passę i podnieść prestiż własnej firmy. Tak właśnie powstał model GT40. Ford udowodnił że może wygrywać z Ferrari zwyciężając 4 razy z rzędu 24-godzinny Wyścig Le Mans. Auto było jak na tamte czasy futurystyczne, a jego konstrukcja zapewniała stabilność i wytrzymałość potrzebną w długich, 24-godzinnych maratonach.
Ford GT, upamiętnia tamte sukcesy, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Niestety tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii.
Produkcja[edytuj]

Obecny model przypomina oryginał, choć jest od niego nieco wyższy. Posiada silnik o mocy 550 KM V8 z kompresorem, a centralne umieszczenie silnika poprawia rozkład masy i stabilność. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Auto było do nabycia w Europie za 111 tysięcy funtów (czyli około 660 tysięcy złotych wg kursu z okresu sprzedaży), a w USA za 153 tysiące dolarów (czyli około 460 tysięcy złotych, kurs z 2006). Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu ok. 4000 sztuk.
    Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. XX w. (GT40 – nazwa wzięła się od wysokości pojazdu tj. 40 cali). W latach 60. na torach wyścigowych w Grand Prix panowały samochody Ferrari. Ówcześni szefowie Forda postanowili przerwać tę passę i podnieść prestiż własnej firmy. Tak właśnie powstał model GT40. Ford udowodnił że może wygrywać z Ferrari zwyciężając 4 razy z rzędu 24-godzinny Wyścig Le Mans. Auto było jak na tamte czasy futurystyczne, a jego konstrukcja zapewniała stabilność i wytrzymałość potrzebną w długich, 24-godzinnych maratonach.
    Ford GT, upamiętnia tamte sukcesy, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Niestety tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii.
    Produkcja[edytuj]

    Obecny model przypomina oryginał, choć jest od niego nieco wyższy. Posiada silnik o mocy 550 KM V8 z kompresorem, a centralne umieszczenie silnika poprawia rozkład masy i stabilność. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Auto było do nabycia w Europie za 111 tysięcy funtów (czyli około 660 tysięcy złotych wg kursu z okresu sprzedaży), a w USA za 153 tysiące dolarów (czyli około 460 tysięcy złotych, kurs z 2006). Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu ok. 4000 sztuk.
    3 kwietnia 2012, 13:15 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLS AMG Roadster Kicherer (konkurs) – MOC: 630 KM
PRZYSPIESZENIE: 0-100km/h - 3,5s
PRĘDKOŚĆ MAX: 320 km/h.

Osoby, którym to nie wystarczy mogą zażyczyć sobie wymiany całego „wydechu”. W nowym zestawie inne są kolektory wydechowe, tłumiki, a także konwertery katalityczne. Zaawansowane ulepszenia windują moc do 650 KM, a maksymalny moment obrotowy do 720 Nm.
    MOC: 630 KM
    PRZYSPIESZENIE: 0-100km/h - 3,5s
    PRĘDKOŚĆ MAX: 320 km/h.

    Osoby, którym to nie wystarczy mogą zażyczyć sobie wymiany całego „wydechu”. W nowym zestawie inne są kolektory wydechowe, tłumiki, a także konwertery katalityczne. Zaawansowane ulepszenia windują moc do 650 KM, a maksymalny moment obrotowy do 720 Nm.
    1 kwietnia 2012, 21:36 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj