Szukaj
Znalazłem 43 takie materiały
Auto ważące nieco ponad 1200 kilogramów otrzymuje ponad 700 koni wykrzesanych z silnika 2.2 turbo. Średnio na jeden kilogram masy przypada ponad 1.6 KM. Przy niewielkiej masie, ogromnej mocy i równie wielkiemu momentowi (720 NM) auto jest katapultowane do 100 km/h w czasie 3 sekund. Również prędkość maksymalna imponuje - 310 km/h.
IMSA (International Motor Sports Association) seria amerykańskich wyścigów organizowana w latach 70, 80 i 90. Udział w wyścigach brały/biorą samochody z całego świata, jeżdżąc po amerykańskich torach.
Również ktoś pragnął posiadać taką wersję wyścigowe Audi więc postanowił zbudować własną replikę.
http://buildthreads.wordpress.com/2009/10/30/audi-90-imsa-gto-replika/
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
Typ: V12, 60o
Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
Objętość skokowa: 5513 cm3
Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
Koła przednie: 9.5 x 20”
Koła tylne: 13.0 x 20”
Opony przednie: 245/35 R 20
Opony tylne: 335/30 R 20
Masy i wymiary:
Masa własna: 1268 kg
Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
Długość: 4900 mm
Szerokość: 2080 mm
Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
Prędkość maksymalna: 324 km/h
Koszty:
Cena: 385 000 €
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›