Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    Audi 90 Quattro IMSA GTO – W roku 1989 Audi buduje chyba najbardziej zwariowaną maszynę torową jaką widziano. Powstaje bowiem 90 Quattro IMSA GTO. 

Auto ważące nieco ponad 1200 kilogramów otrzymuje ponad 700 koni wykrzesanych z silnika 2.2 turbo. Średnio na jeden kilogram masy przypada ponad 1.6 KM. Przy niewielkiej masie, ogromnej mocy i równie wielkiemu momentowi (720 NM) auto jest katapultowane do 100 km/h w czasie 3 sekund. Również prędkość maksymalna imponuje - 310 km/h. 

IMSA (International Motor Sports Association) seria amerykańskich wyścigów organizowana w latach 70, 80 i 90. Udział w wyścigach brały/biorą samochody z całego świata, jeżdżąc po amerykańskich torach. 


Również ktoś pragnął posiadać taką wersję wyścigowe Audi więc postanowił zbudować własną replikę.

http://buildthreads.wordpress.com/2009/10/30/audi-90-imsa-gto-replika/
    W roku 1989 Audi buduje chyba najbardziej zwariowaną maszynę torową jaką widziano. Powstaje bowiem 90 Quattro IMSA GTO.

    Auto ważące nieco ponad 1200 kilogramów otrzymuje ponad 700 koni wykrzesanych z silnika 2.2 turbo. Średnio na jeden kilogram masy przypada ponad 1.6 KM. Przy niewielkiej masie, ogromnej mocy i równie wielkiemu momentowi (720 NM) auto jest katapultowane do 100 km/h w czasie 3 sekund. Również prędkość maksymalna imponuje - 310 km/h.

    IMSA (International Motor Sports Association) seria amerykańskich wyścigów organizowana w latach 70, 80 i 90. Udział w wyścigach brały/biorą samochody z całego świata, jeżdżąc po amerykańskich torach.


    Również ktoś pragnął posiadać taką wersję wyścigowe Audi więc postanowił zbudować własną replikę.

    http://buildthreads.wordpress.com/2009/10/30/audi-90-imsa-gto-replika/
    MB W210 2001r – Moja kochana księżniczka, z ogromnym już przebiegiem, ale śmiga dalej jak nówka. Prawdopodobnie to wyjątkowy pod tym względem egzemplarz, wiadomo - 210tki padały na potęgę, ale ten jest zupełnie inny. Parę rzeczy jest w nim zepsutych\uszkodzonych, ale mechanicznie nówka. Przebieg niecałe 720 tysięcy, silnik 2.7 CDI. Nie zamieniłbym go za żadne pieniądze świata!
    Moja kochana księżniczka, z ogromnym już przebiegiem, ale śmiga dalej jak nówka. Prawdopodobnie to wyjątkowy pod tym względem egzemplarz, wiadomo - 210tki padały na potęgę, ale ten jest zupełnie inny. Parę rzeczy jest w nim zepsutych\uszkodzonych, ale mechanicznie nówka. Przebieg niecałe 720 tysięcy, silnik 2.7 CDI. Nie zamieniłbym go za żadne pieniądze świata!
    21 kwietnia 2014, 18:04 przez BFF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Ultima GTR 720 –
    6 marca 2014, 16:00 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Syrena 110 – W 1964 roku Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczęło prace nad stworzeniem nowego modelu małolitrażowego, który miał zastąpić wysłużoną Syrenę 104. W tym samym czasie w zakładach FSO trwały prace nad Syreną 110, czyli popularnym samochodem "dla ludu". W 1964 roku oba zespoły zostały połączone. Wkrótce potem postawiono prze nimi trudne zadanie stworzenia samochodu z nadwoziem typu hatchback, w którym komfortowo mogłyby podróżować cztery dorosłe osoby, i którego masa własna wynosiłaby maksymalnie 720 kg. Innymi zaleceniami było przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 15 sekund, prędkość maksymalna o wartości 125 km/h, zużycie paliwa w granicach 8l/100 km i ładowność wynosząca 350 kg.

By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
    W 1964 roku Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczęło prace nad stworzeniem nowego modelu małolitrażowego, który miał zastąpić wysłużoną Syrenę 104. W tym samym czasie w zakładach FSO trwały prace nad Syreną 110, czyli popularnym samochodem "dla ludu". W 1964 roku oba zespoły zostały połączone. Wkrótce potem postawiono prze nimi trudne zadanie stworzenia samochodu z nadwoziem typu hatchback, w którym komfortowo mogłyby podróżować cztery dorosłe osoby, i którego masa własna wynosiłaby maksymalnie 720 kg. Innymi zaleceniami było przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 15 sekund, prędkość maksymalna o wartości 125 km/h, zużycie paliwa w granicach 8l/100 km i ładowność wynosząca 350 kg.

    By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
    5 lipca 2013, 14:32 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Magiczne 2.2 T – Audi C4 - S4 Quattro GTO 
2.2 Turbo
720 Nm at 6000rpm
720 bhp at 7500 rpm
    Audi C4 - S4 Quattro GTO
    2.2 Turbo
    720 Nm at 6000rpm
    720 bhp at 7500 rpm
    29 czerwca 2013, 17:34 przez ~Quattroholic | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Aventador LP 720-4 – Cudowny!
    Cudowny!
    20 kwietnia 2013, 17:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    720 KM w pięknej bestii uwolnione
    25 marca 2013, 12:40 przez Breex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    McLaren P1 – Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    9 marca 2013, 13:44 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tramontana R edition . – Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

Hamulce i koła: 

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

Masy i wymiary: 

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

Koszty:

    Cena: 385 000 €
    Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

    Koszty:

    Cena: 385 000 €
    11 kwietnia 2012, 21:32 przez Brunoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj