Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 384 takie materiały
    Tak trochę humorystycznie
    29 lipca 2018, 20:48 przez VanGarage (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Vangarage
    Porsche – Jest taka fotka z Poznań Motor Show, która czekała na okazję i oto jest - Porsche wygrało Le Mans 24h w kategorii GTPro (bo w LMP nie startowali). Na pierwszym miejscu 911 "Łowca Trufli", na drugim Rothmans - dwa kultowe malowania z okazji 70-lecia produkcji aut sportowych. Na poniższej fotce mamy GT3 w malowaniu, które ma szanse być choć w jakiejś części tak kultowe, jak te obecne w Le Mans - Lizard Green:) No i oczywiście GT2 na pierwszym planie.
    Jest taka fotka z Poznań Motor Show, która czekała na okazję i oto jest - Porsche wygrało Le Mans 24h w kategorii GTPro (bo w LMP nie startowali). Na pierwszym miejscu 911 "Łowca Trufli", na drugim Rothmans - dwa kultowe malowania z okazji 70-lecia produkcji aut sportowych. Na poniższej fotce mamy GT3 w malowaniu, które ma szanse być choć w jakiejś części tak kultowe, jak te obecne w Le Mans - Lizard Green:) No i oczywiście GT2 na pierwszym planie.
    18 czerwca 2018, 23:24 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Poznań Motor Show, Stoisko Porsche, 2018
    BMW E23 732i , czyli pełna prezentacja luksusu z lat 70.

    Partnerzy odcinka:
    http://otoclassic.pl/
    https://www.facebook.com/SlubnaBavaria/
    11 maja 2018, 11:57 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: YT/motocamil94
    Dziennikarze z Motorsport Magazine, przy pomocy Lamborghini Huracana Performante, ustanowili rekordowe okrążenie na torze Circuit de Nevers Magny-Cours.

    Wersję Performante napędza jednostka 5,2-litrowa, silnik V10 o mocy 640 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

    Chris Harris prezenter Top Gear, wypowiedział się o Lambo w samych superlatywach. Jak to powiedział? Określił je najlepszym sportowym samochodem produkcyjnym dostępnym na rynku.

    Jego masa własna wyrażana jest w 1382 kg na sucho, a stosunek mocy do wagi wynosi 2,15 kg/KM. Standardem jest system napędu na obie osie, który w razie konieczności może przekazać do 70% momentu obrotowego na tylną oś.

    Auto zostało również perfekcyjnie dopracowane pod względem aerodynamiki, co podkreśla cudowny spoiler, na klapie silnika.
    25 kwietnia 2018, 15:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motocykle z Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "Świdnik". Dudek, Lelek, Kobuz, Gil, Perkoz i Bąk dla przodowników pracy miast i wsi. Kiedyś to były reklamy...
    14 kwietnia 2018, 23:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW & Honda – Pierwsza generacja Civica z lat 70.
    Pierwsza generacja Civica z lat 70.
    Silnik ZMZ 4905 wykorzystywany między innymi do napędu pojazdu opancerzonego BTR-70
    20 grudnia 2017, 23:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Michelin PLR – Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    12 grudnia 2017, 17:06 przez ~RAFIK3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo XC70 – Latające kombi
    Latające kombi
    6 października 2017, 23:20 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj