Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 396 takich materiałów
    O tym egzemplarzy Dacii 1300 / Renault 12 słyszałem będąc jeszcze dzieckiem. Auto kupione w latach 70-tych przetrwało do dnia dzisiejszego w garażu. Udało nam się Dacię odszukać wraz ze wszystkimi papierami i dokumentami. Chciałbym Wam pokazać jak wyglądało dotarcie do auta i kolejne etapy odnawiania go. Zapraszam do subskrybowania kanału
    14 sierpnia 2019, 7:20 przez ~MarcinSelected | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własna produkcja
    V Ogólnopolski Zlot Phaeton Club Poland!

    W jednym miejscu zebrało sie ok 70 sztuk tego modelu :)
    16 lipca 2019, 22:39 przez ~Varnish | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Phaeton Club Poland
    Ograniczenie prędkości – poniżej 50 km/h powinno być ustawowo zakazane, a drogi wymagające takich ograniczeń powinny być natychmiast przebudowane !!!

Nie dotyczy to stref osiedlowych, dróg zakładowych, ograniczenie prędkości w tym razie powinno być do 30 km/h, a nie jak dotychczas jakie sobie spółdzielnia mieszkaniowa lub właściciel zakładu zarzyczy (np 5 km/h, 10 km/h). Progi zwalniające też powinny być ustawowo zabronione.

To samo tyczy się obszaru zabudowanego gdzie ograniczenie powinno być 70 km/h, a w niezabudowanym 130 km/h. Na autostradzie nie powinno być żadnych ograniczeń prędkości.

Prędkości minimalne powinny być ustawowo na autostradzie 70 km/h na prawym pasie, 100 km/h na lewym pasie, a poza miastem 50 km/h. Wozy konne, jeźdźcie i ciągniki rolnicze które nie osiągają 50 km/h nie powinny być dopuszczone do ruchu.

A co do korków i dużej liczby samochodów to powinni ludzie mieć maks 1 samochód, i ludzie słabo umiejący jeździć nie powinni mieć samochodu. 

Na drogach głównych w mieście powinny być zakazane przejścia dla pieszych i powinny być tunele podziemne do przejścia.
    Poniżej 50 km/h powinno być ustawowo zakazane, a drogi wymagające takich ograniczeń powinny być natychmiast przebudowane !!!

    Nie dotyczy to stref osiedlowych, dróg zakładowych, ograniczenie prędkości w tym razie powinno być do 30 km/h, a nie jak dotychczas jakie sobie spółdzielnia mieszkaniowa lub właściciel zakładu zarzyczy (np 5 km/h, 10 km/h). Progi zwalniające też powinny być ustawowo zabronione.

    To samo tyczy się obszaru zabudowanego gdzie ograniczenie powinno być 70 km/h, a w niezabudowanym 130 km/h. Na autostradzie nie powinno być żadnych ograniczeń prędkości.

    Prędkości minimalne powinny być ustawowo na autostradzie 70 km/h na prawym pasie, 100 km/h na lewym pasie, a poza miastem 50 km/h. Wozy konne, jeźdźcie i ciągniki rolnicze które nie osiągają 50 km/h nie powinny być dopuszczone do ruchu.

    A co do korków i dużej liczby samochodów to powinni ludzie mieć maks 1 samochód, i ludzie słabo umiejący jeździć nie powinni mieć samochodu.

    Na drogach głównych w mieście powinny być zakazane przejścia dla pieszych i powinny być tunele podziemne do przejścia.
    25 czerwca 2019, 21:21 przez ~Nzz | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: Tak aby było lepiej
    Ciągły pośpiech, niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, jazda na zderzaku, nieprawidłowe wyprzedzanie, nieuwaga na skrzyżowaniach – to tylko część szablonowych błędów, które ciągle popełniamy.

    5:52 – osoby posiadające informacje, które pomogą ustalić sprawcę kolizji, proszone są o kontakt: onnea@interia.pl

    6:12 – opis autora:
    "Wypadek był w grudniu, ale temperatura była powyżej 5 stopni Celsjusza. Prędkość około 80-90 km/h. Ograniczenie do 70, ale nie tylko to było przyczyną, bo zawsze można mówić, że było za szybko. Policja stwierdziła na miejscu, że asfalt tam jest tak wyślizgany, że już dawno powinien zostać wymieniony i że często są wypadki w tym miejscu, które najczęściej kończą się dachowaniem. Stan techniczny samochodu bardzo dobry, opony zimowe w dobrym stanie, renomowanej firmy. Nie hamowałem na zakręcie."
    Laverda V6 – Jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikami V6. Konkretnie litrowym V6 90*, zasilanym sześcioma gaźnikami (które zapewne bardzo ciekawie się reguluje), generującym 140 KM przy 11800 obr/min. Dodatkowo sprzęt ważył w okolicy 200kg, co jest wartością całkiem akceptowalną jak na tą klasę. I to wszystko w latach 70-tych. Swoją drogą wygrzebywać czasem takie ciekawostki? Kogoś to w ogóle interesuje? Bardziej skupiać się na sprawach technicznych, czy na historii? Btw gdyby ktoś chciał posłuchać jak to chodzi: https://youtu.be/FizO9JazzhE
    Jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikami V6. Konkretnie litrowym V6 90*, zasilanym sześcioma gaźnikami (które zapewne bardzo ciekawie się reguluje), generującym 140 KM przy 11800 obr/min. Dodatkowo sprzęt ważył w okolicy 200kg, co jest wartością całkiem akceptowalną jak na tą klasę. I to wszystko w latach 70-tych. Swoją drogą wygrzebywać czasem takie ciekawostki? Kogoś to w ogóle interesuje? Bardziej skupiać się na sprawach technicznych, czy na historii? Btw gdyby ktoś chciał posłuchać jak to chodzi: https://youtu.be/FizO9JazzhE
    14 grudnia 2018, 23:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wymiana listwy wtryskowej Valtek po 70 000 km.
    25 listopada 2018, 18:52 przez ~levy52 | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Miura - rysunek – Ołówki 2H-9B, biały żelopis, brystol 30x40cm. 70 godzin pracy.
    Ołówki 2H-9B, biały żelopis, brystol 30x40cm. 70 godzin pracy.