Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    '68 Charger –
    16 listopada 2014, 12:17 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawostką jest fakt, że model ten był produkowany tylko przez rok czasu.
    Został wypuszczony w 1969 roku na cześć Olimpiady w Meksyku w 68 r. Patronat Olimpiady wytoczył proces firmie za bezprawne dysponowanie nazwą "MEXICO OLYMPIA". Po przegranym procesie firma Becker musiała zmienić nazwę produktu.
    11 października 2014, 15:11 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 500 Superfast – Następca Ferrari 400 Superamerica jako seria limitowana z 36 egzemplarzami wyprodukowanymi w latach 1964-68. W tamtych czasach ten model kosztował tyle co dwa Rolls Royce.
Był napędzany silnikiem V12 o pojemności 5l i mocy 400 KM, pozwalał osiągnąć 260 km/h.
    Następca Ferrari 400 Superamerica jako seria limitowana z 36 egzemplarzami wyprodukowanymi w latach 1964-68. W tamtych czasach ten model kosztował tyle co dwa Rolls Royce.
    Był napędzany silnikiem V12 o pojemności 5l i mocy 400 KM, pozwalał osiągnąć 260 km/h.
    11 września 2014, 16:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Reaktywacja Legendy - Nowy Motocykl Sokół – "Prywatne Zakłady Inżynieryjne Sokół Motocykle S.A. powstały w Warszawie, we wrześniu 2012 roku. Główną ideą naszej firmy jest reaktywowanie legendarnego polskiego motocykla „Sokół”.
Nowy „Sokół” będzie bazował na przedwojennej konstrukcji „Sokoła 1000”.
W przyszłości zamierzamy produkować dwa modele: „Sokół 1800” o mocy od 120 do 180 KM oraz mniejszy „Sokół 1300” z silnikiem o mocy od 68 do 80 KM. Reaktywacja "Sokoła" rozpocznie się od budowy prototypu „Sokół 1300".
Oficjalna prezentacja nastąpi w 2014 r.
Motocykl „Sokół” ma być unikatową, ultranowoczesną konstrukcją tworzoną w Polsce przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu motocykli typu CUSTOM".

A jak wam podoba się wskrzeszenie Polskiej legendy?
Strona o projekcie w źródle
    "Prywatne Zakłady Inżynieryjne Sokół Motocykle S.A. powstały w Warszawie, we wrześniu 2012 roku. Główną ideą naszej firmy jest reaktywowanie legendarnego polskiego motocykla „Sokół”.
    Nowy „Sokół” będzie bazował na przedwojennej konstrukcji „Sokoła 1000”.
    W przyszłości zamierzamy produkować dwa modele: „Sokół 1800” o mocy od 120 do 180 KM oraz mniejszy „Sokół 1300” z silnikiem o mocy od 68 do 80 KM. Reaktywacja "Sokoła" rozpocznie się od budowy prototypu „Sokół 1300".
    Oficjalna prezentacja nastąpi w 2014 r.
    Motocykl „Sokół” ma być unikatową, ultranowoczesną konstrukcją tworzoną w Polsce przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu motocykli typu CUSTOM".

    A jak wam podoba się wskrzeszenie Polskiej legendy?
    Strona o projekcie w źródle
    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Co powiecie na 68°? – Marc Marquez.
    Marc Marquez.
    20 sierpnia 2014, 19:22 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ford GT 40 '68 - klasyka gatunku – Arkusz A3, kredki 12 kolorowe, ołówek 4B, czas nie mierzony. 
Efekt dobry, jestem zadowolony, ale nie do końca mnie to oceniać... podoba się?
    Arkusz A3, kredki 12 kolorowe, ołówek 4B, czas nie mierzony.
    Efekt dobry, jestem zadowolony, ale nie do końca mnie to oceniać... podoba się?
    21 lipca 2014, 8:43 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    '68 Charger – 440 Six pack.
    440 Six pack.
    10 lipca 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    68' – Niedługo dodam całego.
    Niedługo dodam całego.
    8 lipca 2014, 15:43 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne