Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    Charger '68 – kolor trochę nietypowy, ale jest Piękny
    Kolor trochę nietypowy, ale jest Piękny
    6 grudnia 2013, 15:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Chevrolet Corvette – Corvette z 68' i kilka informacji o nim
Zlot Amerykańskich aut 2012.
    Corvette z 68' i kilka informacji o nim
    Zlot Amerykańskich aut 2012.
    10 listopada 2013, 14:30 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Dodge Charger R/T  '68 –
    4 listopada 2013, 17:15 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac Firebird Coupe  '68 –
    4 listopada 2013, 13:22 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT Abarth OT 1300 Coupe  '66 - '68 –
    4 listopada 2013, 13:29 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia CSP311 MK I  '65-'68 – Jeszcze jeden japoński klasyk
    Jeszcze jeden japoński klasyk
    24 października 2013, 14:40 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang GT Fastback '68 –
    16 października 2013, 17:08 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ramona Karlsson i evo X – foto z 2011r. 68 Rajdu Polski
    Foto z 2011r. 68 Rajdu Polski
    24 września 2013, 19:05 przez wojtasWRC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    '68 Dodge Charger –
    26 sierpnia 2013, 14:46 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)