Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    Road 66 –
    30 października 2012, 11:21 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Chevrolet Chevelle SS396  66' – Kolejny model firmy Maisto, tym razem policyjny Chevelle 66' w skali 1/24. Można dostrzec tu dbałość o szczegóły oraz rzucający się w oczy kolor Midnight Black który świetnie pasuje do tego wozu. :-)
    Kolejny model firmy Maisto, tym razem policyjny Chevelle 66' w skali 1/24. Można dostrzec tu dbałość o szczegóły oraz rzucający się w oczy kolor Midnight Black który świetnie pasuje do tego wozu. :-)
    21 października 2012, 22:52 przez SockOne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nie zapominajmy o motorach BMW... – BMW R51- produkowany od 1938 do 1940 dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW. Był następcą modelu R 5, z którego przejął silnik z dwoma wałkami rozrządu. Pojawił się wraz z całą nową linią zaprezentowaną w tym samym czasie: R 61, R 61, R 66 i R 71. Sprzedano 3775 egzemplarzy w cenie 1595 Reichsmarek. Po zakończeniu produkcji motocykli cywilnych w 1941 BMW produkowało wyłącznie modele R 12 i R 75 na potrzeby armii.
    BMW R51- produkowany od 1938 do 1940 dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW. Był następcą modelu R 5, z którego przejął silnik z dwoma wałkami rozrządu. Pojawił się wraz z całą nową linią zaprezentowaną w tym samym czasie: R 61, R 61, R 66 i R 71. Sprzedano 3775 egzemplarzy w cenie 1595 Reichsmarek. Po zakończeniu produkcji motocykli cywilnych w 1941 BMW produkowało wyłącznie modele R 12 i R 75 na potrzeby armii.
    15 sierpnia 2012, 21:48 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Route 66 – I każdy wie o co chodzi
    I każdy wie o co chodzi
    3 sierpnia 2012, 18:12 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Star 660 – Star 66 czyli "pszczoła", też go tutaj jeszcze nie było
    Star 66 czyli "pszczoła", też go tutaj jeszcze nie było
    28 lipca 2012, 16:38 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jensen Interceptor III – Kto ogląda porządne programy ten zna ;)

Dla reszty,
samochód klasy GT,
produkowany w latach ′66-′75,
jako pierwszy posiadał napęd na 4 koła,
dostępny z silnikami 6,3 i 7,2 litra ;)
    Kto ogląda porządne programy ten zna ;)

    Dla reszty,
    samochód klasy GT,
    produkowany w latach ′66-′75,
    jako pierwszy posiadał napęd na 4 koła,
    dostępny z silnikami 6,3 i 7,2 litra ;)
    18 lipca 2012, 1:34 przez Reju (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevy 66" i Tor MONZA – Chevrolet Chevelle 5,7 V8 z 1966 roku na Torze Kartingowym MONZA w Laszkach.
    Chevrolet Chevelle 5,7 V8 z 1966 roku na Torze Kartingowym MONZA w Laszkach.
    7 lipca 2012, 13:49 przez ~Chevy66 | Do ulubionych | Skomentuj
    Diner route 66 –
    25 maja 2012, 16:07 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Panzerkampfwagen VIII Maus – Silnik	benzynowy Daimler-Benz MB509
o mocy 1200 KM (895 kW)
Pancerz	60-240 mm, płyta przednia 350mm
Długość	10,09 m
Szerokość	3,67 m
Wysokość	3,66 m
Masa	bojowa: 188 t
Moc jedn.	4,8 kW/t 
Produkowany w latach 1944 do 1945 
To jest prawdziwa moc :)
    Silnik benzynowy Daimler-Benz MB509
    o mocy 1200 KM (895 kW)
    Pancerz 60-240 mm, płyta przednia 350mm
    Długość 10,09 m
    Szerokość 3,67 m
    Wysokość 3,66 m
    Masa bojowa: 188 t
    Moc jedn. 4,8 kW/t
    Produkowany w latach 1944 do 1945
    To jest prawdziwa moc :)
    15 maja 2012, 21:12 przez sarenka879 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj