Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    Devils Dodge – Mało tu monster trucków, jak się przyjmie to wrzucę więcej tych niesamowitych maszyn.
Devils Dodge - napędzany metanolem, ma silnik o mocy około 1500 koni mechanicznych, amortyzatory wypełnione azotem i koła o średnicy 66 cali jego silnik może działać do 2 minut, dłuższe działanie może doprowadzić do przegrzania silnika
    Mało tu monster trucków, jak się przyjmie to wrzucę więcej tych niesamowitych maszyn.
    Devils Dodge - napędzany metanolem, ma silnik o mocy około 1500 koni mechanicznych, amortyzatory wypełnione azotem i koła o średnicy 66 cali jego silnik może działać do 2 minut, dłuższe działanie może doprowadzić do przegrzania silnika
    26 kwietnia 2014, 7:57 przez RockStar1993 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet Bel Air 1957 – Obniżony model Chevroleta skala 1:34 w tle znana chyba wszystkim motomaniakom Route 66
    Obniżony model Chevroleta skala 1:34 w tle znana chyba wszystkim motomaniakom Route 66
    16 marca 2014, 20:58 przez Pepe66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oldsmobile Toronado '66 – Mój rysunek wykonany wyłącznie ołówkami.
Jestem tylko dziewczyną, której pasją między innymi jest motoryzacja, a poezją jest przelewanie jej na kartkę papieru. 
Powracam i obiecuję, że będzie więcej prac.
    Mój rysunek wykonany wyłącznie ołówkami.
    Jestem tylko dziewczyną, której pasją między innymi jest motoryzacja, a poezją jest przelewanie jej na kartkę papieru.
    Powracam i obiecuję, że będzie więcej prac.
    Hand made – Ford Mustang Shelby GT 350 '66
    Ford Mustang Shelby GT 350 '66
    20 lutego 2014, 20:32 przez eyoungtimerypl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Route 66 – The Mother Road - Droga-matka
Otwarta 11 listopada 1926 roku trasa drogowa w USA o długości 2448 mil (3939 km) łącząca Chicago z Los Angeles, a od 1936 przedłużona do Santa Monica. Przebiegała przez 8 stanów.
    The Mother Road - Droga-matka
    Otwarta 11 listopada 1926 roku trasa drogowa w USA o długości 2448 mil (3939 km) łącząca Chicago z Los Angeles, a od 1936 przedłużona do Santa Monica. Przebiegała przez 8 stanów.
    31 stycznia 2014, 17:09 przez bialyMMz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lamborghini Urraco – Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.
 
Były dostępne 4 wersje:
Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
 Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.

    Były dostępne 4 wersje:
    Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

    Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

    Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

    Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
    Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    25 stycznia 2014, 15:53 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    pierwsze 2 zdjęcia własne, trzecie z NetCarShow

    Gaz 66. –
    11 grudnia 2013, 21:49 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Route 66 – Ta droga ma w sobie coś, co powoduje u mnie szybsze bicie serca.. Poważnie. Marzę o tym aby kiedyś się nią przejechać, tak po prostu, bez celu.
    Ta droga ma w sobie coś, co powoduje u mnie szybsze bicie serca.. Poważnie. Marzę o tym aby kiedyś się nią przejechać, tak po prostu, bez celu.
    10 grudnia 2013, 22:25 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    VOLVO 66 – Czy mały sedanik 66 z silniczkiem 1.3 zasługuje na miano Youngtimera?
    Czy mały sedanik 66 z silniczkiem 1.3 zasługuje na miano Youngtimera?
    24 listopada 2013, 12:44 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)