Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Mercedes CLK GTR Roadster – 612 KM pozwala osiągnąć pierwszą setkę w czasie 3,8 sekundy. Do osiągnięcia 200 km/h nie potrzeba więcej niż 10 sekund.

Ciekawostka: Powstało tylko 5 egzemplarzy w tej wersji. Koszt jednego to 2 000 000 $
    612 KM pozwala osiągnąć pierwszą setkę w czasie 3,8 sekundy. Do osiągnięcia 200 km/h nie potrzeba więcej niż 10 sekund.

    Ciekawostka: Powstało tylko 5 egzemplarzy w tej wersji. Koszt jednego to 2 000 000 $
    9 maja 2013, 22:11 przez Mustang67 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ferrari 612 Scaglietti –
    8 maja 2013, 0:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    7 stycznia 2013, 19:07 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    19 listopada 2012, 21:11 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek

    Ferrari 612 gto –
    16 listopada 2012, 8:31 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 612 Scaglietti –
    9 września 2012, 17:32 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMG- luksus lat 90. czas płynie... a on nadal nie osiągalny dla wielu – Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    Firma powstała w 1967 roku. AMG to skrót od "Aufrecht Melcher Großaspach" - dwa pierwsze człony to nazwiska założycieli, a ostatni to miejsce pierwszej siedziby firmy, inne miasto w okolicach Stuttgartu. Przez długi czas swej działalności firma AMG przerabiała niektóre modele Mercedes-Benz głównie na potrzeby sportu, a później sporadycznie na specjalne zamówienia szczególnie wymagających klientów. Stała współpraca z Mercedes-Benz rozpoczęła się pod koniec lat 80., początkowo od dostarczania elementów stylizacyjnych. W połowie lat 90. zaczęły się pojawiać gruntownie zmodyfikowane modele samochodów Mercedes-Benz, które otrzymywały nowe oznaczenie. Po ujednoliceniu nazewnictwa modeli Mercedes-Benz, przyjęło się, że modele zmodyfikowane przez AMG otrzymują 2-cyfrowe, zamiast 3-cyfrowego, oznaczenie wersji silnikowej oraz dodatkowo skrót AMG - np.: SL 55 AMG albo C 30 AMG. Aktualnie, prawie wszystkie modele samochodów osobowych Mercedes-Benz mają co najmniej jedną seryjną wersję AMG. Wyjątki to klasy: A (W169), B (W245), Vaneo. Silniki stosowane w 2007/2008 roku:
    Oznaczenie 65 AMG (M275 AMG)- poj. 5980 cm³, V12 - 36V, moc. 612 KM przy 4800 obr/min. - max moment obrotowy 1000 Nm w przedziale 2000 - 4000 obr/min. (ograniczony elektronicznie). Wyposażony w dwie turbosprężarki. Dostępny w klasach - S, CL, SL
    Oznaczenie 63 AMG* (M157)- poj. 6208 cm³, V8 - 32V, moc. 525 KM przy 6800 obr/min. - max moment obrotowy 600 Nm przy 6800 obr/min. Dostępny w klasach - C, E , S, SL, CL, CLK, CLS, ML
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55 ML)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc. 500 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 700 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Wyposażony w kompresor / dostępny w klasie - G
    Oznaczenie 55 AMG (M113 E55)- poj. 5439 cm³, V8 - 36V, moc 360 KM przy 6100 obr/min. - max moment obrotowy 510 Nm w przedziale 2750 - 4000 obr/min. Dostępny w klasie - SLK
    Maksymalna moc silnika (M157) oznaczonego 63 AMG różni się w zależności od klasy w której jest zamontowany, dla C osiąga moc - 457 KM, natomiast dla S, SL, CL - 525 KM, dla modelu SLS moc silnika osiąga - 571 KM
    6 września 2012, 22:57 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    25 sierpnia 2012, 13:11 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    Maybach 57s – Silnik: Mercedes-AMG V12 Biturbo
Moc silnika: 450 kW/612 KM
Prędkość maksymalna: 275 km/h (blokowana elektronicznie)
Przyśpieszenie 0 - 100 km/h: 5,0 s
Przyśpieszenie 0 – 200 km/h 15,8 s

Jeden z najszybszych sedanów w historii.
    Silnik: Mercedes-AMG V12 Biturbo
    Moc silnika: 450 kW/612 KM
    Prędkość maksymalna: 275 km/h (blokowana elektronicznie)
    Przyśpieszenie 0 - 100 km/h: 5,0 s
    Przyśpieszenie 0 – 200 km/h 15,8 s

    Jeden z najszybszych sedanów w historii.
    3 kwietnia 2012, 12:16 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brabus Rocket 800 - Najszybszy sedan w historii – Silnik V12 BiTurbo z 7 stopniową automatyczną skrzynią biegów podkręcony z 612 na 800KM !
0-100 km/h - 3,7s
0-200 km/h - poniżej 10s
Można go kupić za 429,000 Euro + VAT
    Silnik V12 BiTurbo z 7 stopniową automatyczną skrzynią biegów podkręcony z 612 na 800KM !
    0-100 km/h - 3,7s
    0-200 km/h - poniżej 10s
    Można go kupić za 429,000 Euro + VAT
    30 marca 2012, 14:48 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)