Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    560 SEC –
    17 marca 2013, 19:46 przez johnny_blue (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mtx jack hammer-Wlepka – Rozmiar: 560 mm
Moc Max: 12000 W
Waga: 160 kg
Cena prawie 33tyś za jedną sztukę
kto chciałby mieć takie coś w swoim aucie?
    Rozmiar: 560 mm
    Moc Max: 12000 W
    Waga: 160 kg
    Cena prawie 33tyś za jedną sztukę
    kto chciałby mieć takie coś w swoim aucie?
    21 lutego 2013, 13:28 przez grybljan18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Lp 560 –
    29 stycznia 2013, 15:44 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Merc 560 SEC 1988 – Moje marzenie
    Moje marzenie
    21 stycznia 2013, 12:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    560 SEC AMG –
    29 października 2012, 23:54 przez JurekCapone (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tego tu jeszcze nie widziałem – ładowarki produkowane w Stalowej Woli
Dane techniczne
Masa eksploatacyjna 18 560 kg
Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    ładowarki produkowane w Stalowej Woli
    Dane techniczne
    Masa eksploatacyjna 18 560 kg
    Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
    Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    19 września 2012, 17:54 przez wolverine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tak rodzi się moc !
    10 września 2012, 1:16 przez ~Fiozo | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    DAF - XF 105 – Podczas targów w Amsterdamie w październiku 2005 roku zadebiutował DAF XF105. W 2006 roku wszedł on do produkcji seryjnej, zastępując typoszereg DAF XF95. Model ten otrzymał tytuł "Truck of the Year 2007". Wprowadzono w nim wygodniejszą, zmodernizowaną kabinę oraz bardziej ekonomiczne i ekologiczne silniki Paccar MX. Mają one pojemność 12,9 dm³ i moce maksymalne 408, 462, 510 oraz 560 KM. Dzięki zastosowaniu SCR spełniają one wymagania norm Euro 4 lub Euro 5. Podobnie jak poprzednie silniki mają po 4 zawory na cylinder, turbodoładowanie i chłodzenie powietrza doładowującego. Stosowane są w nich jednosekcyjne pompy wtryskowe PLD o ciśnieniu zwiększonym z 1500 do 2000 bar. Dzięki temu w układzie wydechowym nie ma potrzeby stosowania filtra cząstek stałych. Trwałość silnika jest szacowana na 1,6 mln km. Standardowo stosowana jest szesnastobiegowa przekładnia manualna, jako opcja zautomatyzowana AS-Tronic
    Podczas targów w Amsterdamie w październiku 2005 roku zadebiutował DAF XF105. W 2006 roku wszedł on do produkcji seryjnej, zastępując typoszereg DAF XF95. Model ten otrzymał tytuł "Truck of the Year 2007". Wprowadzono w nim wygodniejszą, zmodernizowaną kabinę oraz bardziej ekonomiczne i ekologiczne silniki Paccar MX. Mają one pojemność 12,9 dm³ i moce maksymalne 408, 462, 510 oraz 560 KM. Dzięki zastosowaniu SCR spełniają one wymagania norm Euro 4 lub Euro 5. Podobnie jak poprzednie silniki mają po 4 zawory na cylinder, turbodoładowanie i chłodzenie powietrza doładowującego. Stosowane są w nich jednosekcyjne pompy wtryskowe PLD o ciśnieniu zwiększonym z 1500 do 2000 bar. Dzięki temu w układzie wydechowym nie ma potrzeby stosowania filtra cząstek stałych. Trwałość silnika jest szacowana na 1,6 mln km. Standardowo stosowana jest szesnastobiegowa przekładnia manualna, jako opcja zautomatyzowana AS-Tronic
    3 września 2012, 14:10 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tak naprawdę to silnik z 560 sec.
    28 marca 2012, 17:18 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla mnie najpiekniejszy Mercedes jaki powstał – Mercedes W126 560 SEC
    Mercedes W126 560 SEC
    22 marca 2012, 16:55 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj