Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    Lamborghini Huracan LP 610-4 – Stało się. Po serii zapowiedzi i przecieków w końcu w Sieci pojawiły się oficjalne zdjęcia oraz dane długo wyczekiwanego następcy Gallardo. Jak w pełni prezentuje się nowe Lamborghini Huracán?

Samochód, który początkowo miał nazywać się Cabrera, ostateczne ochrzczono nazwą Huracán z dopiskiem LP 610-4. W nomenklaturze Lamborghini oznacza to, że auto będzie rozwijać 610 KM oraz zostanie wyposażone w napęd na cztery koła.

Źródłem napędu Lamborghini Huracán będzie 5,2-litrowe V10 generujące 610 KM przy 8250 obr./min oraz 560 Nm przy 6500 obr./min i współpracujące z dwusprzęgłową skrzynią biegów Lamborghini Doppia Frizione (LDF). Baby Aventador ważący 1422 kg przyspieszy do 100 km/h w 3,2 s, a 200 km/h na liczniku pojawi się po 9,9 s. Prędkość maksymalna ma z kolei wynosić 325 km/h. Wiadomo również, że ulepszony silnik spełnia normę Euro 6 i że ma spalać średnio 12,5 l/100 km.
    Stało się. Po serii zapowiedzi i przecieków w końcu w Sieci pojawiły się oficjalne zdjęcia oraz dane długo wyczekiwanego następcy Gallardo. Jak w pełni prezentuje się nowe Lamborghini Huracán?

    Samochód, który początkowo miał nazywać się Cabrera, ostateczne ochrzczono nazwą Huracán z dopiskiem LP 610-4. W nomenklaturze Lamborghini oznacza to, że auto będzie rozwijać 610 KM oraz zostanie wyposażone w napęd na cztery koła.

    Źródłem napędu Lamborghini Huracán będzie 5,2-litrowe V10 generujące 610 KM przy 8250 obr./min oraz 560 Nm przy 6500 obr./min i współpracujące z dwusprzęgłową skrzynią biegów Lamborghini Doppia Frizione (LDF). Baby Aventador ważący 1422 kg przyspieszy do 100 km/h w 3,2 s, a 200 km/h na liczniku pojawi się po 9,9 s. Prędkość maksymalna ma z kolei wynosić 325 km/h. Wiadomo również, że ulepszony silnik spełnia normę Euro 6 i że ma spalać średnio 12,5 l/100 km.
    25 sierpnia 2014, 19:51 przez tomeczek1428 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    autokult

    Audi RS 7 Sportback – Silnik: 4.0 V8 TFSI
Moc: 560 KM
Moment obrotowy: 700 Nm
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,9 s.
    Silnik: 4.0 V8 TFSI
    Moc: 560 KM
    Moment obrotowy: 700 Nm
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,9 s.
    24 sierpnia 2014, 18:56 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Devel Sixteen – silnik V16, ponad 5000 KM i 560 km/h! – To ma jeździć czy latać?
    To ma jeździć czy latać?
    4.4L V8 Biturbo - 560 KM!
    27 lipca 2014, 17:51 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Audi RS6 Avant '14 – Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
Czego chcieć więcej?
    Jak na rodzinne kombi, owszem... Jest Moc!
    4.0L TFSI Bi-Turbo V8 Quattro Tiptronic o mocy 560 KM i 700 Nm.
    Czego chcieć więcej?
    4.4L V8 Biturbo - 560 KM!
    19 lipca 2014, 12:24 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Policyjne Lamborghini Gallardo – Samochód sprezentowany dla włoskiej Policji, służył na autostradzie A1 w nagłych przypadkach i działaniach medycznych nawet w warunkach śniegu i lodu. Jest wyposażona w defibrylator i specyficzny pojemnik do transportu ludzkich organów. Oprócz tego jest też obecny inny sprzęt, taki jak nawigacja satelitarna z microtelefonem, system "Provida" do nagrywania wykroczeń, urządzenie do bezpośredniego połączenia do bazy danych Policji i system rozpoznawania tablic rejestracyjnych Eslag "Autodetector". Nie brakuje też radia, syreny i kogutów. W związku na jego unikatowość, pojazd na tych zdjęciach został dopuszczony do udziału a Columbus Day w Nowym Yorku na początku procesji. Następnie, w 2005, bliźniacze auto zostało dostarczone Policji Drogowej w rejonie Emilia Romagna. Następcy tego modelu też służyli i służą we włoskiej policji ( LP 560-4, potem poliftowa i teraz Huracán).

Jak zrobiłem jakiś błąd ortograficzny to piszcie w komentarzach
    Samochód sprezentowany dla włoskiej Policji, służył na autostradzie A1 w nagłych przypadkach i działaniach medycznych nawet w warunkach śniegu i lodu. Jest wyposażona w defibrylator i specyficzny pojemnik do transportu ludzkich organów. Oprócz tego jest też obecny inny sprzęt, taki jak nawigacja satelitarna z microtelefonem, system "Provida" do nagrywania wykroczeń, urządzenie do bezpośredniego połączenia do bazy danych Policji i system rozpoznawania tablic rejestracyjnych Eslag "Autodetector". Nie brakuje też radia, syreny i kogutów. W związku na jego unikatowość, pojazd na tych zdjęciach został dopuszczony do udziału a Columbus Day w Nowym Yorku na początku procesji. Następnie, w 2005, bliźniacze auto zostało dostarczone Policji Drogowej w rejonie Emilia Romagna. Następcy tego modelu też służyli i służą we włoskiej policji ( LP 560-4, potem poliftowa i teraz Huracán).

    Jak zrobiłem jakiś błąd ortograficzny to piszcie w komentarzach
    4 lipca 2014, 15:54 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    Lamborghini Gallardo  V10 40V 5.2 – Spełnione jedno z marzeń - przejażdżka Lambo.
PS. 560 KM 0-100km/h: 3,7 s.
    Spełnione jedno z marzeń - przejażdżka Lambo.
    PS. 560 KM 0-100km/h: 3,7 s.
    30 czerwca 2014, 11:35 przez ~Marcin92lambo | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Volkswagen GTI Roadster – Volkswagena napędza 3-litrowa jednostka V6 biturbo o mocy 503 KM i 560 Nm maksymalnego momentu, napędzającą koła obu osi za pośrednictwem 7-biegowej przekładni DSG. 
W rezultacie przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 3,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h.
    Volkswagena napędza 3-litrowa jednostka V6 biturbo o mocy 503 KM i 560 Nm maksymalnego momentu, napędzającą koła obu osi za pośrednictwem 7-biegowej przekładni DSG.
    W rezultacie przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 3,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h.
    4 czerwca 2014, 10:40 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)