Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Moja niunia -projekto – projektmojej E34 520, wlasnej mysli mojej reki
    Projektmojej E34 520, wlasnej mysli mojej reki
    21 maja 2013, 16:09 przez ~Cobretti84Ldz | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    BMW 520 – Moje wlasne wykonanie :)
    Moje wlasne wykonanie :)
    30 kwietnia 2013, 18:21 przez PaulaMyPhotography (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Paulina Gefrajter

    BMW 520 –
    30 kwietnia 2013, 13:01 przez PaulaMyPhotography (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Paulina Gefrajter

    BMW 520 – taka sobie 5
    Taka sobie 5
    29 kwietnia 2013, 11:35 przez MrWisnia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moje BMW e39 520 – prosze o komentarze
    Prosze o komentarze
    15 kwietnia 2013, 21:51 przez ~maciety88 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    EP3 – 460 KM 520 NM
    460 KM 520 NM
    21 lutego 2013, 10:43 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ale jeżdżą
    20 lutego 2013, 18:32 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Noble M600 – DANE TECHNICZNE 
Segment - G
Typy nadwozia - 2-drzwiowe coupé
Silniki - V8 4, 4 l twin-turbo 456-659 KM
Skrzynia biegów - 6-biegowa manualna
Rodzaj napędu - tylny
Długość - 4360 mm
Szerokość - 1910 mm
Rozstaw osi - 2540 mm
Masa własna - 1250 kg
Poj. zbiornika paliwa - 73 l

OSIĄGI 
0-60 mph (0-97 km/h): 3, 0 s
0-100 mph (0-161 km/h): 6, 5 s
0-120 mph (0-192 km/h): 8, 9 s
1/4 mili ze startu zatrzymanego: 11 s
1 km ze startu zatrzymanego: 19, 9 s
stosunek mocy do masy: 520 KM/tonę
prędkość maksymalna: 225 mph (362 km/h)
    DANE TECHNICZNE
    Segment - G
    Typy nadwozia - 2-drzwiowe coupé
    Silniki - V8 4, 4 l twin-turbo 456-659 KM
    Skrzynia biegów - 6-biegowa manualna
    Rodzaj napędu - tylny
    Długość - 4360 mm
    Szerokość - 1910 mm
    Rozstaw osi - 2540 mm
    Masa własna - 1250 kg
    Poj. zbiornika paliwa - 73 l

    OSIĄGI
    0-60 mph (0-97 km/h): 3, 0 s
    0-100 mph (0-161 km/h): 6, 5 s
    0-120 mph (0-192 km/h): 8, 9 s
    1/4 mili ze startu zatrzymanego: 11 s
    1 km ze startu zatrzymanego: 19, 9 s
    stosunek mocy do masy: 520 KM/tonę
    prędkość maksymalna: 225 mph (362 km/h)
    12 lutego 2013, 21:52 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina B10 Biturbo – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    30 grudnia 2012, 10:26 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 520 1978 –
    25 listopada 2012, 9:23 przez rudybmw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)