Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Marzenie każdego strażaka – 306[W]52 - SCDBA 30/1/35 E-One Hurricane - JRG 6 Warszawa
    306[W]52 - SCDBA 30/1/35 E-One Hurricane - JRG 6 Warszawa
    9 maja 2013, 12:48 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Droga – tam jest też "serpentyna" ale widać ją tylko z lotu ptaka. Dla ciekawych znajduje się tu : 43°25'58.27"N 13°01'52.60"E
    Tam jest też "serpentyna" ale widać ją tylko z lotu ptaka. Dla ciekawych znajduje się tu : 43°25'58.27"N 13°01'52.60"E
    2 maja 2013, 15:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Typ WFM M06-S34 1959r – wymiary: 
długość całkowita - 2020 mm
wysokość - 980 mm
szerokość - 670 mm
prześwit - 160 mm
najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
silnik 
dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
stopień sprężania - 6,6
moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
liczba biegów - 3
masa motocykla - 100 kg
prędkość maksymalna - 80 km/h
zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    Wymiary:
    długość całkowita - 2020 mm
    wysokość - 980 mm
    szerokość - 670 mm
    prześwit - 160 mm
    najmniejszy promień skrętu - 1800 mm
    silnik
    dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
    pojemność skokowa 123cm³ (średnica cylindra - 52 mm; skok tłoka 58 mm)
    stopień sprężania - 6,6
    moc maksymalna - 6,5 KM przy 5000 obr./min.
    liczba biegów - 3
    masa motocykla - 100 kg
    prędkość maksymalna - 80 km/h
    zużycie paliwa - 2,2 litra na 100 kilometrów przy prędkości 50km/h
    8 stycznia 2013, 16:09 przez iras06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Suzuki hayabusa  2012r. – Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

Silnik	4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa	1 340 cm3
Średnica x skok tłoka	81.00 mm x 65 mm
Stopień sprężania	12.5:1
Układ zasilania	Wtrysk paliwa
Objętość olejowa	4 l
Zapłon	Elektroniczny
Rozrusznik	Elektryczny
Układ smarowania	Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów	6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne	1.596 (83 / 52)
Przełożenie końcowe	2.388 (43 / 18)
Rama	Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie	24.2 stopnia / 98 mm
Zawieszenie przód	Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Zawieszenie tył	System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
Obręcze kół	Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
Hamulce	Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
Opony	Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa	21 litrów
Długość:	2,195 mm
Szerokość	740 mm
Wysokość	1,170 mm
Rozstaw kół	1,485 mm
Wysokość siedziska	805 mm
Waga na sucho	220 kg
    Suzuki Hayabusa 1300 (GSX1300R) - dane techniczne modelu 2008

    Silnik 4-suwowy, 4-cylindowy, chłodzony cieczą, DOHC
    Pojemność skokowa 1 340 cm3
    Średnica x skok tłoka 81.00 mm x 65 mm
    Stopień sprężania 12.5:1
    Układ zasilania Wtrysk paliwa
    Objętość olejowa 4 l
    Zapłon Elektroniczny
    Rozrusznik Elektryczny
    Układ smarowania Mokra miska olejowa
    Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
    Przełożenie wstępne 1.596 (83 / 52)
    Przełożenie końcowe 2.388 (43 / 18)
    Rama Aluminiowa z dwiema bocznymi podłużnicami
    Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 24.2 stopnia / 98 mm
    Zawieszenie przód Widelec up-side-down, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia dobicia i odbicia w pełni regulowane.
    Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe
    Tył: 17 M/C x MT6.00, odlewy aluminiowe
    Hamulce Przód: radialnie montowane, zaciski 4-tłoczkowe, podwójne tarcze o średnicy 310 mm,
    Tył: 1-tłoczkowy zacisk, średnica tarczy 260 mm
    Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
    Tył: 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
    Pojemność zbiornika paliwa 21 litrów
    Długość: 2,195 mm
    Szerokość 740 mm
    Wysokość 1,170 mm
    Rozstaw kół 1,485 mm
    Wysokość siedziska 805 mm
    Waga na sucho 220 kg
    3 lipca 2012, 19:47 przez ccc321ccc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wszystkiego najlepszego Clarkson! – 12.04.2012 Jeremy Clarkson z TopGear obchodzi 52 urodziny.
    12.04.2012 Jeremy Clarkson z TopGear obchodzi 52 urodziny.
    12 kwietnia 2012, 18:34 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
    Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 9,0 x 20”
    Koła tylne: 10,5 x 20”
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20

    Masy i wymiary:
    Masa własna: 1785 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
    Długość: 4871 mm
    Szerokość: 1855 mm
    Rozstaw osi: 2781 mm

    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
    Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h

    Koszty:
    Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki

    Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
    9 kwietnia 2012, 16:35 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motorynka Dezamet Stella (KONKURS) – Stella (typ. 756) - polski, dwuosobowy motorower, produkowany przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Pojazd produkowano w dwóch wersjach 756.1 i 756.2, motorowery różniły się bogactwem wyposażenia (na korzyść 756.2).

Producent : Dezamet
Miejsce produkcji : Nowa Dęba
Klasa 	motorynka
Silnik : Dezamet 023 (poj. 49,8 cm³) chłodzony powietrzem
Skrzynia biegów : 2 biegowa, sprzęgło mokre dwutarczowe
Długość : 1475 mm
Szerokość : 610 mm
Wysokość : 990 mm
Pojemność baku : 5 dm³
Masa własna : 52 kg
    Stella (typ. 756) - polski, dwuosobowy motorower, produkowany przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Pojazd produkowano w dwóch wersjach 756.1 i 756.2, motorowery różniły się bogactwem wyposażenia (na korzyść 756.2).

    Producent : Dezamet
    Miejsce produkcji : Nowa Dęba
    Klasa motorynka
    Silnik : Dezamet 023 (poj. 49,8 cm³) chłodzony powietrzem
    Skrzynia biegów : 2 biegowa, sprzęgło mokre dwutarczowe
    Długość : 1475 mm
    Szerokość : 610 mm
    Wysokość : 990 mm
    Pojemność baku : 5 dm³
    Masa własna : 52 kg
    1 kwietnia 2012, 10:48 przez Myszkow (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MTT Turbine Superbike Y2K – Silnik: Rolls-Royce 250-C20 turbo shaft
Maksymalna prędkość:365 km/h
Moc: 320 KM (239 kW) , 52,000 rpm
Skrzynia biegów: 2-speed automatic

Najszybszy motor 2010 roku !
    Silnik: Rolls-Royce 250-C20 turbo shaft
    Maksymalna prędkość:365 km/h
    Moc: 320 KM (239 kW) , 52,000 rpm
    Skrzynia biegów: 2-speed automatic

    Najszybszy motor 2010 roku !
    30 marca 2012, 9:41 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    MTT Y2K – Jednostka napędowa Rolls-Royce Allison 250, stosowana przede wszystkim w helikopterach Bell JetRanger 206 wytwarza 320KM przy 52 000 obr./min i 576.30 Nm przy 2000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od 0 do 365 km/h w 15 sekund. Silnik może spalać cokolwiek, od normalnej benzyny, po tequilę, a nawet perfumy Chanel. Wykorzystywane są silniki, które zakończyły swój cykl życia w lotnictwie - o zbyt dużym przebiegu, choć ciągle sprawne. Przystosowanie ich do napędzania motocykla jest więc recyklingiem. Koszt zakupu nowych silników zwiększyłby cenę motocykla kilkukrotnie czyniąc projekt nieopłacalnym.
    Jednostka napędowa Rolls-Royce Allison 250, stosowana przede wszystkim w helikopterach Bell JetRanger 206 wytwarza 320KM przy 52 000 obr./min i 576.30 Nm przy 2000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od 0 do 365 km/h w 15 sekund. Silnik może spalać cokolwiek, od normalnej benzyny, po tequilę, a nawet perfumy Chanel. Wykorzystywane są silniki, które zakończyły swój cykl życia w lotnictwie - o zbyt dużym przebiegu, choć ciągle sprawne. Przystosowanie ich do napędzania motocykla jest więc recyklingiem. Koszt zakupu nowych silników zwiększyłby cenę motocykla kilkukrotnie czyniąc projekt nieopłacalnym.
    26 lutego 2012, 22:49 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj