Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Chevrolet Camaro Z/28R – Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

"
Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

    "
    Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

    Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    22 stycznia 2014, 12:39 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Top Gear Polska

    Peugeot 505 Turbo – Silnik 2.2 Turbo i RWD to nie jest to jest coś co skojarzymy z francuskim samochodem, a jednak. Doładowany silnik konstrukcji Simci osiągał moc od 150KM do 180KM w zależności od wersji. Czasami nazywany europejskim Skyline'em przez podobieństwo do Nissana Skyline R30 i R31.
    Silnik 2.2 Turbo i RWD to nie jest to jest coś co skojarzymy z francuskim samochodem, a jednak. Doładowany silnik konstrukcji Simci osiągał moc od 150KM do 180KM w zależności od wersji. Czasami nazywany europejskim Skyline'em przez podobieństwo do Nissana Skyline R30 i R31.
    21 stycznia 2014, 15:21 przez MArcin91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.motorsbros.com

    Skradziono samochód citroen c5 III sedan - kolor czarny – W nocy z 25 na 26.10.2013 roku w Łodzi na Bałutach w okolicy ul. Wielkopolska - narodowa skradziono samochód marki Citroen c5 III sedan w kolorze czarnym. Znaki szczególne odprysk na przedniej szybie na wysokości oczu kierowcy o średnicy ok 1,5mm. Na tylnej klapie naklejka "syguła" nad emblematem c5. Alufelgi, ksenon, półskóry.
ROK PROD.: 2008
NR REJ: EL852EG
NR VIN: VF7RDRHRH54016661
Dla informatora który przyczyni się do odnalezienia auta nagroda pieniężna!

Miejsce utraty: Łódź
Data utraty: 25/26.10.2013
Kontakt: 505-015-215 lub 997/112
ROK PROD.: 2008
NR REJ: EL852EG
NR VIN: VF7RDRHRH54016661
DLA INFORMATORA KTÓRY PRZYCZYNI SIĘ DO ODNALEZIENIA AUTA NAGRODA PIENIĘŻNA!!!

Miejsce utraty: Łódź
Data utraty: 25/26.10.2013
Kontakt: 505-015-215 lub 997/112
    W nocy z 25 na 26.10.2013 roku w Łodzi na Bałutach w okolicy ul. Wielkopolska - narodowa skradziono samochód marki Citroen c5 III sedan w kolorze czarnym. Znaki szczególne odprysk na przedniej szybie na wysokości oczu kierowcy o średnicy ok 1,5mm. Na tylnej klapie naklejka "syguła" nad emblematem c5. Alufelgi, ksenon, półskóry.
    ROK PROD.: 2008
    NR REJ: EL852EG
    NR VIN: VF7RDRHRH54016661
    Dla informatora który przyczyni się do odnalezienia auta nagroda pieniężna!

    Miejsce utraty: Łódź
    Data utraty: 25/26.10.2013
    Kontakt: 505-015-215 lub 997/112
    ROK PROD.: 2008
    NR REJ: EL852EG
    NR VIN: VF7RDRHRH54016661
    DLA INFORMATORA KTÓRY PRZYCZYNI SIĘ DO ODNALEZIENIA AUTA NAGRODA PIENIĘŻNA!!!

    Miejsce utraty: Łódź
    Data utraty: 25/26.10.2013
    Kontakt: 505-015-215 lub 997/112
    27 października 2013, 20:20 przez ~Domin | Do ulubionych | Skomentuj
    Keating Bolt – - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
- Napęd RWD
- 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
- W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata. 

Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
    - Napęd RWD
    - 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
    - W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata.

    Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

    Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    2 października 2013, 17:28 przez MotoFUN91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.autofoundry.com

    Dodge RAM SRT10 – W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    22 czerwca 2013, 13:04 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    SKRADZIONO SMOCHÓD – UWAGA!!! SKRADZIONO SAMOCHÓD!!!
W NOCY Z 10-GO NA 11-GO KWIETNIA!

VW PASSAT B5 FL (3BG)
NR REJESTRACYJNY: SRB 8F90
BIAŁE KOMBI
CZERWONE STALOWE FELGI 15 CALI Z ZIMOWYMI OPONAMI
NAPĘD NA 4 KOŁA - 4MOTION
SILNIK 130 KM AVF
AUTO BYŁO OKLEJONE NAKLEJKAMI NA TYLNEJ SZYBIE, PRZEDNIM ZDERZAKU, BOCZNEJ SZYBIE BAGAŻNIKA I W PRAWYM ROGU PRZEDNIEJ SZYBY!!
W ŚRODKU ZNAJDOWAŁ SIĘ FOTELIK DLA DZIECKA

SAMOCHÓD STAŁ W LESZCZYNACH (WOJ. ŚLĄSKIE, OBOK RYBNIKA) NA PLACU GRUNWALDZKIM

JEŻELI KTOŚ COŚ WIDZIAŁ PROSZĘ O KONTAKT NA TEL:
508 698 651
lub
505 220 554

PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE TEJ WIADOMOŚCI
ZA POMOC W ODNALEZIENIU SAMOCHODU NAGRODA PIENIĘŻNA!!!
    UWAGA!!! SKRADZIONO SAMOCHÓD!!!
    W NOCY Z 10-GO NA 11-GO KWIETNIA!

    VW PASSAT B5 FL (3BG)
    NR REJESTRACYJNY: SRB 8F90
    BIAŁE KOMBI
    CZERWONE STALOWE FELGI 15 CALI Z ZIMOWYMI OPONAMI
    NAPĘD NA 4 KOŁA - 4MOTION
    SILNIK 130 KM AVF
    AUTO BYŁO OKLEJONE NAKLEJKAMI NA TYLNEJ SZYBIE, PRZEDNIM ZDERZAKU, BOCZNEJ SZYBIE BAGAŻNIKA I W PRAWYM ROGU PRZEDNIEJ SZYBY!!
    W ŚRODKU ZNAJDOWAŁ SIĘ FOTELIK DLA DZIECKA

    SAMOCHÓD STAŁ W LESZCZYNACH (WOJ. ŚLĄSKIE, OBOK RYBNIKA) NA PLACU GRUNWALDZKIM

    JEŻELI KTOŚ COŚ WIDZIAŁ PROSZĘ O KONTAKT NA TEL:
    508 698 651
    lub
    505 220 554

    PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE TEJ WIADOMOŚCI
    ZA POMOC W ODNALEZIENIU SAMOCHODU NAGRODA PIENIĘŻNA!!!
    11 kwietnia 2013, 7:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ładna para – i chyba najładniej zrobiona 505-ka jaką widziałem
    I chyba najładniej zrobiona 505-ka jaką widziałem
    31 sierpnia 2012, 16:18 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 505 –
    11 lipca 2012, 10:40 przez szymonMK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Plymouth Road Runner Superbird 1969-1970 (KONKURS) – Zarówno jak inne koncerny samochodowe Ameryki Północnej, koncern Chryslera był wyjątkowo skuteczny w wykorzystywaniu badań prowadzonych w jego pracowniach inżynieryjnych oraz w łączeniu modeli różnych marek.

Pod koniec lat 60. Modele Plymouth Road Runner miały takie samo nadwozie, jak Dodge Charger.

W latach 50. i 60. Chrysler miał silnik V8 „Hemi” mający wysokie osiągi, którego skutecznie używano w wyścigach NASCAR. W roku 1969 Chrysler bardzo uważnie przestudiował przepisy i doszedł do wniosku, że dodanie do mocy silnika „Hemi” aerodynamiki stworzy znakomitą kombinację i należycie wprowadzi do sprzedaży model Dodge Charger Daytona.

Ponieważ sprzedawcy Plymoutha twierdzili, że Dodge cieszy się dużą popularnością, w roku 1970 Chrysler ponownie wypuścił ten samochód, bez wprowadzania zmian, tym razem nazywając go Plymouth Road Runner Superbird. „Jak spostrzegł jeden żartowniś, była to ‘ta sama kiełbasa, ale inaczej usmażona’”.
Tak samo jak Dodge Charger Daytona, model Superbird ukrywał pod oszałamiającą zewnętrzną powłoką zupełnie zwyczajna podwozie. Zazwyczaj samochody w standardowej wersji były oferowane z silnikiem Chrysler V8 o pojemności 7,2 litra, z automatyczną skrzynią biegów i hamulcami bębnowymi na wszystkich kołach.

Klient mógł sobie na życzenie zamówić samochód z droższym silnikiem Hemi o pojemności 7 litrów, z mocą 425 KM, wyposażony w czterobiegową skrzynię biegów i tarczowe hamulce na przednich kołach.

Samochód nawet z automatyczną skrzynia biegów był wyjątkowo szybki.

Ze względu na to, że planowano odnieść zwycięstwo w wyścigach NASCAR, gdzie prędkość maksymalna jest bardzo istotna, model Superbird otrzymał niezwykły kształt, prawie identyczny z tym, jaki w poprzednich latach miał Dodge Charger Daytona. Samochód miał bardzo długi przód, a na tyle zamontowany wysoki spoiler na wysięgnikach.
Związku z tym Superbird był dłuższy od zwykłego Road Runnera o 42 cm, co sprawiało trudności przy parkowaniu i łatwo było o stłuczkę. Mimo to, Chrysler pozostał obojętny na ten fakt, ponieważ auto było wyprodukowane z przeznaczeniem na zwycięzcę wyścigów.

Wersja wyścigowa z silnikiem Hemi rozwijały prędkość ponad 350 km/h co sprawiało, że Superbird był szybszy od rywali. Model Daytona 500, zwycięski samochód z 1970 roku, osiągał przeciętnie 240 km/h i w ciągu roku te samochody wygrały 21 z 38 zawodów międzynarodowych.
Superbird odniósł tak niezwykłe sukcesy, że organizatorzy postanowili zmienić przepisy, aby móc go zablokować. Z tego też powodu samochód ten był zwycięzcą jednego sezonu. Aby sprostać wymaganiom postawionym przez NASCAR, zbudowano 1920 egzemplarzy tego modelu. Dla porównania Dodge Charger Daytona został wyprodukowany w ilości 505 sztuk w latach 1968-1969.
Głównym rywalem samochodu był Ford Torino Talladega.
Charakterystyczną cechą, jaką wyróżnia się ten samochód jest rysunek „Strusia Pędziwiatra” na spoilerze tego wozu. Obecnie cena tego samochodu wynosić może 80 000 – 300 000 $.
    Zarówno jak inne koncerny samochodowe Ameryki Północnej, koncern Chryslera był wyjątkowo skuteczny w wykorzystywaniu badań prowadzonych w jego pracowniach inżynieryjnych oraz w łączeniu modeli różnych marek.

    Pod koniec lat 60. Modele Plymouth Road Runner miały takie samo nadwozie, jak Dodge Charger.

    W latach 50. i 60. Chrysler miał silnik V8 „Hemi” mający wysokie osiągi, którego skutecznie używano w wyścigach NASCAR. W roku 1969 Chrysler bardzo uważnie przestudiował przepisy i doszedł do wniosku, że dodanie do mocy silnika „Hemi” aerodynamiki stworzy znakomitą kombinację i należycie wprowadzi do sprzedaży model Dodge Charger Daytona.

    Ponieważ sprzedawcy Plymoutha twierdzili, że Dodge cieszy się dużą popularnością, w roku 1970 Chrysler ponownie wypuścił ten samochód, bez wprowadzania zmian, tym razem nazywając go Plymouth Road Runner Superbird. „Jak spostrzegł jeden żartowniś, była to ‘ta sama kiełbasa, ale inaczej usmażona’”.
    Tak samo jak Dodge Charger Daytona, model Superbird ukrywał pod oszałamiającą zewnętrzną powłoką zupełnie zwyczajna podwozie. Zazwyczaj samochody w standardowej wersji były oferowane z silnikiem Chrysler V8 o pojemności 7,2 litra, z automatyczną skrzynią biegów i hamulcami bębnowymi na wszystkich kołach.

    Klient mógł sobie na życzenie zamówić samochód z droższym silnikiem Hemi o pojemności 7 litrów, z mocą 425 KM, wyposażony w czterobiegową skrzynię biegów i tarczowe hamulce na przednich kołach.

    Samochód nawet z automatyczną skrzynia biegów był wyjątkowo szybki.

    Ze względu na to, że planowano odnieść zwycięstwo w wyścigach NASCAR, gdzie prędkość maksymalna jest bardzo istotna, model Superbird otrzymał niezwykły kształt, prawie identyczny z tym, jaki w poprzednich latach miał Dodge Charger Daytona. Samochód miał bardzo długi przód, a na tyle zamontowany wysoki spoiler na wysięgnikach.
    Związku z tym Superbird był dłuższy od zwykłego Road Runnera o 42 cm, co sprawiało trudności przy parkowaniu i łatwo było o stłuczkę. Mimo to, Chrysler pozostał obojętny na ten fakt, ponieważ auto było wyprodukowane z przeznaczeniem na zwycięzcę wyścigów.

    Wersja wyścigowa z silnikiem Hemi rozwijały prędkość ponad 350 km/h co sprawiało, że Superbird był szybszy od rywali. Model Daytona 500, zwycięski samochód z 1970 roku, osiągał przeciętnie 240 km/h i w ciągu roku te samochody wygrały 21 z 38 zawodów międzynarodowych.
    Superbird odniósł tak niezwykłe sukcesy, że organizatorzy postanowili zmienić przepisy, aby móc go zablokować. Z tego też powodu samochód ten był zwycięzcą jednego sezonu. Aby sprostać wymaganiom postawionym przez NASCAR, zbudowano 1920 egzemplarzy tego modelu. Dla porównania Dodge Charger Daytona został wyprodukowany w ilości 505 sztuk w latach 1968-1969.
    Głównym rywalem samochodu był Ford Torino Talladega.
    Charakterystyczną cechą, jaką wyróżnia się ten samochód jest rysunek „Strusia Pędziwiatra” na spoilerze tego wozu. Obecnie cena tego samochodu wynosić może 80 000 – 300 000 $.
    5 kwietnia 2012, 20:56 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga – Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa. 

Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia. 

A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

Lista miast biorących udział w Proteście:

Brzeg:
Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

Białystok:
Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany 
Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie). 

BOLESŁAWIEC: 
Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO 
Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

Gliwice:
Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

Inowrocław:
godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP) 
Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120 
Wydarzenie na facebooku

Poznań:
Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki) 
Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie 
kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Rzeszów:
Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

SOSNOWIEC/JAWORZNO:
Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :) 
Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
spowrotem do zjazdu na mysłowice 
Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

Tarnów: 
Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00 
Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

Włocławek:
godz 12,  Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji 
kontakt: Kuba Zieliński  nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

Spis koordynatorów wojewódzkich:
Dolnośląskie:

Kujawsko-Pomorskie
Leszek Urbaniak
tel: 603047547
kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

Lubelskie
Kamil Włodarczyk
lubelskie@twojepaliwo.pl

Lubuskie
Łukasz Kuczenko
tel: 697-624-862
lubuskie@twojepaliwo.pl

Łódzkie
Piotr Kabza
lodzkie@twojepaliwo.pl

Małopolskie
Aneta Lawrenc
malopolskie@twojepaliwo.pl

Mazowieckie

Opolskie
Jasiński Łukasz
tel: 886-33-07-33
opolskie@twojepaliwo.pl

Podkarpackie
Paweł Wilk
tel: 507-130-290
podkarpackie@twojepaliwo.pl

Podlaskie
Petelski Rafał
tel: 513 582 414
podlaskie@twojepaliwo.pl

Pomorskie
Kasia Sawczuk
tel: 516440302
pomorskie@twojepaliwo.pl

Śląskie
Angelika Dybka
tel: 515793566
slaskie@twojepaliwo.pl

Warmińsko-Mazurskie

Wielkopolskie
Adam Tyranowski
TEL. 514-132-264
wielkopolskie@twojepaliwo.pl

Zachodnio-Pomorskie
Piotr Dołżonek
zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    Poniżej fragmenty wypowiedzi organizatora protestu - Łukasza Jasińskiego (pozdrawiamy), z którym Motokiller nawiązał kontakt i odtąd juz razem się wspieramy w słusznej sprawie - obniżenia cen paliw:

    W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.

    Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa.

    Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?

    Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.

    Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia.

    A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!

    Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.

    W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.

    Lista miast biorących udział w Proteście:

    Brzeg:
    Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
    Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
    Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl

    Białystok:
    Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany
    Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie).

    BOLESŁAWIEC:
    Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO
    Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
    Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
    Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862

    Gliwice:
    Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
    Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
    kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071

    Inowrocław:
    godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP)
    Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
    kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120
    Wydarzenie na facebooku

    Poznań:
    Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki)
    Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie
    kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Rzeszów:
    Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
    Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
    Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl

    SOSNOWIEC/JAWORZNO:
    Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :)
    Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
    spowrotem do zjazdu na mysłowice
    Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369

    Tarnów:
    Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00
    Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
    Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl

    Włocławek:
    godz 12, Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
    Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji
    kontakt: Kuba Zieliński nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707


    Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:

    Spis koordynatorów wojewódzkich:
    Dolnośląskie:

    Kujawsko-Pomorskie
    Leszek Urbaniak
    tel: 603047547
    kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl

    Lubelskie
    Kamil Włodarczyk
    lubelskie@twojepaliwo.pl

    Lubuskie
    Łukasz Kuczenko
    tel: 697-624-862
    lubuskie@twojepaliwo.pl

    Łódzkie
    Piotr Kabza
    lodzkie@twojepaliwo.pl

    Małopolskie
    Aneta Lawrenc
    malopolskie@twojepaliwo.pl

    Mazowieckie

    Opolskie
    Jasiński Łukasz
    tel: 886-33-07-33
    opolskie@twojepaliwo.pl

    Podkarpackie
    Paweł Wilk
    tel: 507-130-290
    podkarpackie@twojepaliwo.pl

    Podlaskie
    Petelski Rafał
    tel: 513 582 414
    podlaskie@twojepaliwo.pl

    Pomorskie
    Kasia Sawczuk
    tel: 516440302
    pomorskie@twojepaliwo.pl

    Śląskie
    Angelika Dybka
    tel: 515793566
    slaskie@twojepaliwo.pl

    Warmińsko-Mazurskie

    Wielkopolskie
    Adam Tyranowski
    TEL. 514-132-264
    wielkopolskie@twojepaliwo.pl

    Zachodnio-Pomorskie
    Piotr Dołżonek
    zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl

    Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:

    http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
    13 marca 2012, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)