Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Porsche 911 1973 r. –
    11 września 2015, 16:31 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mathieubonneviephotography

    Targa 4S –
    5 sierpnia 2015, 0:05 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche Carrera 4S Targa –
    16 lipca 2015, 7:58 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    Pod koniec pierwszego kwartału 2013 roku dosyć głośno było o dwóch egzemplarzach Porsche, które miały zasilić flotę polskiej drogówki. Informacja okazała się być mimo wszystko falstartem przed Prima Aprillis. Zauważone w Poznaniu Porsche Carrera 4S oraz Cayman były jedynie stylizowane na radiowozy, a ich numery rejestracyjne wskazywały, że pochodziły z parku prasowego Porsche. Unikalne pojazdy stanowiły integralną część ekspozycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce.

    Temat znów powraca do życia z powodu kontrowersyjnego nagrania. Materiał wskazuje na grube przewinienia, popełnione przez naczelnika poznańskiej drogówki. 213 km/h na publicznej drodze pomimo ograniczenia prędkości do 80 km/h, a na dodatek w fałszywym radiowozie nie jest dobrym przykładem dla innych obywateli...
    4 lipca 2015, 13:15 przez maksp242 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Porsche Carrera 4S – Ostatnio napotkane Porsche w dość ciekawych barwach.
    Ostatnio napotkane Porsche w dość ciekawych barwach.
    21 kwietnia 2015, 21:14 przez 600V (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Honda Prelude H22A - PRAWDZIWY tuning – Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu. 

Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
    Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu.

    Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
    Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.