Szukaj
Znalazłem 106 takich materiałów
W dzisiejszym odcinku sprawdzam #Abarth595 Turismo z 2021r. Niestety z tego co donoszą źródła, jest to ostatni w pełni spalinowy Abarth 595.
W teście usłyszycie i zobaczycie też kilka ciekawostek dotyczących tego włoskiego skorpiona.
Dowiecie się też czy ten samochód jest idealnym wyborem dla dynamicznie poruszających się i jednocześnie oszczędnych osób.
Ujrzycie również test przyspieszenia 0-100km/h. Niestety ze względu na kamerę, która opadła nie mamy nagrania z najlepszym wynikiem, który udało się nam wykręcić przy 4 próbie. Wynosił on 7,4s i musicie nam zaufać :)
Zachęcam do zasubskrybowania kanału oraz kliknięcia dzwoneczka, oraz oczywiście zapraszam do oglądania. :)
Shark Blue (+18 000zł)
Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
Cylindry: 6
Moc: 510KM@8400rpm
Moment: 470Nm@6100rpm
Vmax: 320 km/h
0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
0-200 w 10,8s (manual + 1s)
Koła: 20” F i 21” R
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
Bagażnik: 132L
Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
Układ kierowniczy - elektromechaniczny
Tylna oś skrętna
Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
Fotele kubełkowe (+27 000zł)
Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
MOC: 830PS TOTAL
CV z Litra: 221CV/litr
ICE Power: 663CV
ELECTRIC POWER: 167CV
Moment: 740NM
Redline: 8500rpm
Zasięg na prądzie: 25km
Pojemność baterii: 7.45 kWh
0-100 w 2.9s
0-200 w 7,3s
Vmax: ponad 330km/h
Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
Czas na torze Fiorano: 1:21s
Wymiary: 4565/1958/1187
Masa (DRY): 1470kg
Rozkład masy: 40F / 60R
Pojemność zbiornika: 65 Litrow
Skrzynia: F1 DCT 8B
Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
Opony: Michelin Pilot Sport 4S
Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
350 kg docisku aero
Ceny: od 270k EURO
Konkurencja: McLaren Artura
Będzin - 15.02.2021
Krótki film z Porsche 911, Miłego Seansu!