Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Nowe BMW X6 – pod maską do 450 KM! – Najciekawsza odmiana nazywa się BMW X6 xDrive50i. Pod tym skomplikowanym ciągiem znaków kryje się jednostka V8 o pojemności 4.4 litra wspomagana przez twin-turbo. Efektem jest 450 KM, czyli o 43 KM więcej od modelu poprzedniej generacji. Moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny w zakresie 2000-4500 obr./min. Tak mocny silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie zaledwie 4,8 sekundy
    Najciekawsza odmiana nazywa się BMW X6 xDrive50i. Pod tym skomplikowanym ciągiem znaków kryje się jednostka V8 o pojemności 4.4 litra wspomagana przez twin-turbo. Efektem jest 450 KM, czyli o 43 KM więcej od modelu poprzedniej generacji. Moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny w zakresie 2000-4500 obr./min. Tak mocny silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie zaledwie 4,8 sekundy
    Rower Audi – Kosztuje około 4500€.
    Kosztuje około 4500€.
    3 maja 2014, 21:46 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200 – Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

Lata produkcji: 1983-1990

Ogar 200 - dane techniczne
-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
-Typ silnika - Jawa 223
-Pojemność - 49,9 cm³
-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
-Stopień sprężania - 1:9,5
-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
-Instalacja elektryczna - 6V - 20W
-Świeca zapłonowa - F80 Iskra
-Masa w stanie suchym - 60 kg
-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
-Pojemność zbiornika - 9 l
-Rezerwa - 2l
-Prędkość maksymalna - 50 km/h
    Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

    Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

    Lata produkcji: 1983-1990

    Ogar 200 - dane techniczne
    -Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
    -Typ silnika - Jawa 223
    -Pojemność - 49,9 cm³
    -Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
    -Stopień sprężania - 1:9,5
    -Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
    -Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
    -Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
    -Instalacja elektryczna - 6V - 20W
    -Świeca zapłonowa - F80 Iskra
    -Masa w stanie suchym - 60 kg
    -Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
    -Pojemność zbiornika - 9 l
    -Rezerwa - 2l
    -Prędkość maksymalna - 50 km/h
    19 kwietnia 2014, 19:39 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Chrysler ME Four-Twelve (Prototyp) – V12 6.0L - cztery turbosprężarki
 
Moc: 850 KM przy 5750 obr/min

Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 2500 - 4500 obr/min

moc przenoszona na oś tylną - 7 biegowa sekwencja

Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s

Prędkość maksymalna: 400 km/h

Masa - 1310kg

Szkoda że nigdy nie wszedł do produkcji. Byłby to jedyny prawdziwy sportowy przedstawiciel Chrysler'a
    V12 6.0L - cztery turbosprężarki

    Moc: 850 KM przy 5750 obr/min

    Maksymalny moment obrotowy: 850 N•m przy 2500 - 4500 obr/min

    moc przenoszona na oś tylną - 7 biegowa sekwencja

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s

    Prędkość maksymalna: 400 km/h

    Masa - 1310kg

    Szkoda że nigdy nie wszedł do produkcji. Byłby to jedyny prawdziwy sportowy przedstawiciel Chrysler'a
    15 kwietnia 2013, 11:00 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu "jak wszyscy to i ja" – Mój Ford Puma

Puma 1.7 VCT
Pojemność skokowa: 1679 cm³
Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
Zmienne fazy rozrządu VCT

Osiągi:
Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

Podoba się?
    Mój Ford Puma

    Puma 1.7 VCT
    Pojemność skokowa: 1679 cm³
    Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
    Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
    Zmienne fazy rozrządu VCT

    Osiągi:
    Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
    Prędkość maksymalna: 204 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
    Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


    125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

    Podoba się?
    2 grudnia 2012, 10:21 przez DamianeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Honda S2000 – BBS RS - 4500
    BBS RS - 4500
    17 października 2012, 21:18 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ANTONOV 225 – Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
        Rozpiętość: 88,40 m
        Długość: 84,00 m
        Wysokość 18,10 m
        Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
        Powierzchnia nośna: 905 m²
        Masa własna: ok. 200 000 kg
        Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
        Masa ładunku: 250 000 kg
        Masa całkowita: 600 000 kg
        Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
        Prędkość maksymalna: 850 km/h
        Prędkość minimalna: 250 km/h
        Prędkość przelotowa: 800 km/h
        Pułap: 10000 m
        Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
        Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
    Rozpiętość: 88,40 m
    Długość: 84,00 m
    Wysokość 18,10 m
    Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
    Powierzchnia nośna: 905 m²
    Masa własna: ok. 200 000 kg
    Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
    Masa ładunku: 250 000 kg
    Masa całkowita: 600 000 kg
    Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 850 km/h
    Prędkość minimalna: 250 km/h
    Prędkość przelotowa: 800 km/h
    Pułap: 10000 m
    Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
    Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    13 września 2012, 16:37 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e32 Klasyk – Piękna limuzyna BMW e32

E32

BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm	188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min	260 Nm przy 4000 obr/min

735i 3430 ccm	211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min	305 Nm przy 4000 obr/min

740i 3982 ccm	286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min	400 Nm przy 4500 obr/min

750i 4988 ccm	300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min	450 Nm przy 4100 obr/min

B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min	325 Nm przy 4000 obr/min

B12 5.0	4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min	470 Nm przy 4000 obr/min

BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

Alpina B11
 W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h. 

W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund. 

Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h. 
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    Piękna limuzyna BMW e32

    E32

    BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

    W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

    Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

    Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

    Wersje silnikowe:
    730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min

    735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min

    740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

    750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

    B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min

    B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min

    BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

    Alpina B11
    W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.

    W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.

    Alpina B11 posiadała m.in.:
    ABS
    bodykit Alpina
    podgrzewane lusterka i klamki
    elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    nową, czteroramienną kierownicę
    antenę wmocowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


    Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
    B12 posiadała m.in.:
    kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
    ABS
    EML
    bodykit Alpina
    nową, czteroramienną kierownicę Alpina
    przyciemniane szyby
    spryskiwacze przednich reflektorów
    ogrzewane lusterka i klamki
    system antywłamaniowy
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
    wnętrze wyłożone skórą
    ogrzewane przednie fotele
    cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
    dwustrefową klimatyzację
    radio BMW BAVARIA z systemem głośników
    antenę wbudowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    30 lipca 2012, 10:15 przez matio2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 1M taki mały a dorównuje swojemu większemu bratu – Pod maskę samochodu trafił 3-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Motor ten osiąga moc 335 KM przy 5900 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy - 450 Nm dostępny jest od 1500 do 4500 obr./min. Dodatkowo funkcja overboost pozwala na jego chwilowy wzrost o 50 Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na koła z 19-calowymi felgami i oponami w rozmiarze 245/35 z przodu oraz 285/35 z tyłu, dzięki którym auto zachowuje doskonałą przyczepność, rozpędzając się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, a także podczas sprintu na jedną czwartą mili, który zajmuje mu 13,2 s. Prędkość maksymalna BMW 1 M Coupe została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
W BMW 1 M Coupe zamontowano wentylowane, nawiercane 360-milimetrowe tarcze z przodu oraz 350-milimetrowe z tyłu. Auto ma zamontowany system Selvotronic, dostosowujący siłę wspomagania do prędkości samochodu.
    Pod maskę samochodu trafił 3-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Motor ten osiąga moc 335 KM przy 5900 obr./min, a jego maksymalny moment obrotowy - 450 Nm dostępny jest od 1500 do 4500 obr./min. Dodatkowo funkcja overboost pozwala na jego chwilowy wzrost o 50 Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na koła z 19-calowymi felgami i oponami w rozmiarze 245/35 z przodu oraz 285/35 z tyłu, dzięki którym auto zachowuje doskonałą przyczepność, rozpędzając się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, a także podczas sprintu na jedną czwartą mili, który zajmuje mu 13,2 s. Prędkość maksymalna BMW 1 M Coupe została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
    W BMW 1 M Coupe zamontowano wentylowane, nawiercane 360-milimetrowe tarcze z przodu oraz 350-milimetrowe z tyłu. Auto ma zamontowany system Selvotronic, dostosowujący siłę wspomagania do prędkości samochodu.
    27 kwietnia 2012, 22:21 przez pindzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)