Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Z serii jak każdy to i ja – Yamaha TZR 125 belgarda 1998 wersja z 38 konnym silnikiem w 2suwie vmax~170 był ogień jak na tak mały silniczek  
hamulce Brembo, ups z przodu, świetnie się prowadziła jak i zatrzymywała.
    Yamaha TZR 125 belgarda 1998 wersja z 38 konnym silnikiem w 2suwie vmax~170 był ogień jak na tak mały silniczek
    hamulce Brembo, ups z przodu, świetnie się prowadziła jak i zatrzymywała.
    21 października 2013, 20:24 przez bandit93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawdziwy Kolos Maz 535 – Masa własna 22 tony, uciąg 50 ton, 2,88m szerokości, 9,19 długości, 2,89 wysokości, napęd 8x8 i to wszystko napędzane 38 litrowym dieslem o mocy 525km, czego chcieć więcej :)
    Masa własna 22 tony, uciąg 50 ton, 2,88m szerokości, 9,19 długości, 2,89 wysokości, napęd 8x8 i to wszystko napędzane 38 litrowym dieslem o mocy 525km, czego chcieć więcej :)
    3 października 2013, 21:23 przez banan775 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    sovietarmor

    Mercedes-Benz SS 38-250 HP Sport Tourer 1930 –
    23 września 2013, 15:58 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Landkreuzer P-1000 Ratte (niem. "Szczur") miał być gigantycznym czołgiem superciężkim przeznaczonym dla sił zbrojnych III Rzeszy. Ważący 1000 ton P-1000 Ratte byłby ponad 5 razy cięższy od największego wyprodukowanego kiedykolwiek czołgu Maus. Zaprojektowany przez Friedrich Krupp AG w 1942 i zaaprobowany przez Adolfa Hitlera, został ostatecznie zarzucony na początku 1943 z inicjatywy Alberta Speera.
    Rozpoczęto budowę czołgu, ale nigdy jej nie dokończono. W planach miał być uzbrojony w dwa działa kalibru 280 mm (zamontowane w wieżyczkach użytych także w pancernikach typu Scharnhorst), pojedyncze działo 128 mm, osiem działek przeciwlotniczych Flak 38 kalibru 20 mm i dwa karabiny maszynowe MG 151/15 kalibru 15 mm. Po każdej stronie czołgu miały znajdować się po 3 gąsienice o szerokości 1,2 metra. Napęd miały stanowić dwa 24 cylindrowe silniki MAN V12Z32/44 o mocy 8500 KM lub osiem 20 cylindrowych silników Daimler-Benz MB501 o mocy 2000 KM każdy, aby osiągnąć wymagane 16000 KM potrzebne do poruszenia czołgu. Podstawowym uzbrojeniem miały być dwa działa 280 mm w wieżyczkach z krążowników -- jedna z wieżyczek została wyprodukowana przed ostatecznym zarzuceniem projektu, a następnie użyta w baterii dział nabrzeżnych w Norwegii.
    W planach był także jeszcze większy projekt Landkreuzer P. 1500 Monster, również zarzucony we wczesnej fazie. Miała to być samobieżna wersja działa Schwerer Gustav (znanego także jako Dora) wyposażonego w armatę kalibru 800 mm.
    Ze względu na olbrzymią masę i wielkość "Szczura" nie było możliwości praktycznego zastosowanie tego typu czołgu -- jego ciężar uniemożliwiałby pokonanie jakiegokolwiek mostu czy drogi, wielkość narażałaby na ataki lotnicze i miny. Byłby zbyt wolny w czasie operacji ofensywnych i podczas odwrotu. Jedynym możliwym wariantem użycia pojazdu byłoby wykorzystanie go jako ruchomej baterii nadbrzeżnej. Pojazd miałby poruszać się wzdłuż wybrzeża po specjalnie zbudowanej drodze i zwalczać okręty przeciwnika, jednak i w tej roli byłby narażony na ataki lotnicze i miałby nikłe szanse w pojedynkach artyleryjskich z licznymi, uzbrojonymi w ciężkie działa okrętami przeciwnika.
    22 września 2013, 19:43 przez RycpaC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Jelcz PR-110U – W tym roku Jelcze PR-110U kończą 38 lat. Wciąż Pamiętamy PeeRko
    W tym roku Jelcze PR-110U kończą 38 lat. Wciąż Pamiętamy PeeRko
    10 czerwca 2013, 17:53 przez Danio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda T360... – ...lekki samochód dostawczy produkowany przez japońską firmę Honda w latach 1963-1967, jest to pierwszy wprowadzony do produkcji model tego koncernu.
Do napędu Hondy T360 zastosowano 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 356cm³ i mocy 30 KM. W 1964 roku do produkcji seryjnej wprowadzony został model T500 wyposażony w mocniejszy silnik o pojemności 531cm³ i mocy 38 KM. Produkcję Hondy T360/T500 zakończono w 1967 roku.
    ...lekki samochód dostawczy produkowany przez japońską firmę Honda w latach 1963-1967, jest to pierwszy wprowadzony do produkcji model tego koncernu.
    Do napędu Hondy T360 zastosowano 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 356cm³ i mocy 30 KM. W 1964 roku do produkcji seryjnej wprowadzony został model T500 wyposażony w mocniejszy silnik o pojemności 531cm³ i mocy 38 KM. Produkcję Hondy T360/T500 zakończono w 1967 roku.
    2 kwietnia 2013, 11:59 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wypadek Lamborghini – Z powodu nadmiernej prędkości samochód marki Lamborghini, kierowany przez 38-latka, zjechał z jezdni al. Niepodległości w Sopocie. Na chodniku potrącił rowerzystę i uderzył w słup oświetleniowy.
    Z powodu nadmiernej prędkości samochód marki Lamborghini, kierowany przez 38-latka, zjechał z jezdni al. Niepodległości w Sopocie. Na chodniku potrącił rowerzystę i uderzył w słup oświetleniowy.
    Radziecki czołg T-55

    Czołg powstał przez modernizację czołgu T-54. Produkowany w latach 1958-1981. Głównym uzbrojeniem czołgu jest armata D-10T kal. 100 mm stabilizowana w dwóch płaszczyznach. Produkowany w ZSRR, a także na licencji w Czechosłowacji i Polsce. Czołg T-55 był ówcześnie jedną z najlepszych konstrukcji w swojej klasie. W latach 80. XX wieku był wykorzystywany przez siły zbrojne 38 państw. Wycofany z polskiej armii w 2002 r. Czołg T-55 produkowany był również w Chinach przez firmę Norinco pod nazwą Typ 59. Liczba wszystkich wyprodukowanych na świecie czołgów T-54/T-55 przekracza 95 000 egzemplarzy i przewyższa liczbę wszystkich czołgów innych typów wyprodukowanych na świecie po II wojnie światowej (stan na dzień 20.05.2004 r.).
    2 lutego 2013, 9:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez 1.6 16V 152KM / 141Nm – kilka słów na temat Poldolota 

Silnik 1.6 16v 

3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

W bagażniku zamocowany surgetank.
WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
stabilizator z Poloneza Kombi.
Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    Kilka słów na temat Poldolota

    Silnik 1.6 16v

    3 ewolucja - silnik nie występujący w takim setupie w przyrodzie - dół silnika z lancii delty HF turbo i głowica 16v z tipo 2.0.
    Przerobione \"garbate\" tłoki z 8v pod 16 zaworów, wałki niecałe 300 stopni by rewar,porting głowicy, pełny remont z tulejowaniem bloku.
    Standardowo mocniejsza pompa oleju, natrysk na denka tłoka, lżejsze koło zamachowe, większe sprzęgło niż w typowym 1.6 dohc.
    Silnik ma wyważone i odchudzone korby, sworznie, lekko tłoki, nowe panewki i wiele dorobionych rzeczy aby przełożyć FWD do RWD.
    Zmieniona trnasmisja - koła pasowe na pasek wielorowkowy,dorobiony obieg wody, regulowane kółka rozrządu.
    Przepustnica fi60 z lancii delty 1.8 VVT oraz wtryski 215cc z omegi mv6 (mam jeszcze 240 z c20xe)
    Podstawka i chłodnica oleju z kadeta GSI.

    Wydech - Customowy \"baran\" bazujący nieco na kolektorze bisimoto z hondy,wykonany z rur nierdzewnych o średnicy fi 38 wewnątrz, reszta wydechu fi55 po zewnątrz, jeden tłumik ultera.Zamontowana szerokopasmowa sonda lambda z kontrollerem.

    W bagażniku zamocowany surgetank.
    WnętrzeSportowa kierownica z nabą, fotele kubełkowe,pasy szelkowe, deska z trucka i okrągłe zegary z shift lightem.
    ZawieszeniePrzód - sprężyny cięte Truck, amortyzatory gazowe monroe, stabilizator z poldrovera, zmodyfikowana belka pod silnikiem dla negatywu, szeroki zawias z Caro mr93, przekłądnia kierownicza z Plusa z wyjściem na wspomaganie :)
    Tył - sklepane 3 piórowe resory, troszke lepsze amortyzatory, szeroki dyfer z krótszym przełożeniem głównym 4.3,
    stabilizator z Poloneza Kombi.
    Hamulce - pompa lucas , przód wentylowane z Tipo o średnicy tarczy 257 ,hydrauliczny ręczny, regulowany korektor siły hamowania Wilwooda.
    Wspomaganie na przekładni z plusa spięte z elektrohydrauliczną pompą z Opla Astry II
    29 grudnia 2012, 22:39 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja wisienka – może i stara (1981 rok produkcji) ale zero rdzy bo zadbana i ciągle garażowana 38 tys tylko przebiegu

Dla mnie to nie staroć tylko samochód z duszą który będę jeszcze odnawiał.

W zimę się przydaje silnik z tyłu oraz tylny napęd.
    Może i stara (1981 rok produkcji) ale zero rdzy bo zadbana i ciągle garażowana 38 tys tylko przebiegu

    Dla mnie to nie staroć tylko samochód z duszą który będę jeszcze odnawiał.

    W zimę się przydaje silnik z tyłu oraz tylny napęd.
    11 grudnia 2012, 11:47 przez patryk105s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)