Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Letni setup – Planuję objeździć na nich ten sezon, za rok będą chyba inne. To chyba lepsza opcja, niż czarne stalówki + ewentualnie brzydkie, poobdzierane kołpaczki. 15", 205, Przód R45, tył R50, ET jak się nie mylę 38. Tak, jeździły na Hondzie i się znaczkiem nie przejmuję.
    Planuję objeździć na nich ten sezon, za rok będą chyba inne. To chyba lepsza opcja, niż czarne stalówki + ewentualnie brzydkie, poobdzierane kołpaczki. 15", 205, Przód R45, tył R50, ET jak się nie mylę 38. Tak, jeździły na Hondzie i się znaczkiem nie przejmuję.
    22 marca 2014, 21:08 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Ośmiolatek za kierownicą wiózł pijanego ojca i spowodował wypadek. !! – Ile jeszcze ma się wydarzyć by PIJANI KIEROWCY nie stwarzali zagrożenia? Tym razem sam nie był wstanie to namówił niczemu winne dziecko! Dziecko jechało krajową trasą numer 12, po zderzeniu na krzyżówkach gielniowskich trafiło do szpitala. Wyjątkową nieodpowiedzialnością wykazał się 38 – letni mieszkaniec gminy Gielniów. Mężczyzna posadził za kierownica opla corsy swojego ośmioletniego syna, który miał odwieźć go do domu.Policjanci sprawdzili stan trzeźwości 38-letniego mężczyznę, ojca dziecka, który podczas tego zdarzenia był w samochodzie. Mężczyzna był pijany miał w organizmie niemal 2,3 promila alkoholu.
    Ile jeszcze ma się wydarzyć by PIJANI KIEROWCY nie stwarzali zagrożenia? Tym razem sam nie był wstanie to namówił niczemu winne dziecko! Dziecko jechało krajową trasą numer 12, po zderzeniu na krzyżówkach gielniowskich trafiło do szpitala. Wyjątkową nieodpowiedzialnością wykazał się 38 – letni mieszkaniec gminy Gielniów. Mężczyzna posadził za kierownica opla corsy swojego ośmioletniego syna, który miał odwieźć go do domu.Policjanci sprawdzili stan trzeźwości 38-letniego mężczyznę, ojca dziecka, który podczas tego zdarzenia był w samochodzie. Mężczyzna był pijany miał w organizmie niemal 2,3 promila alkoholu.
    Podróż przez Alpy z Google Street View – Odc.1 Strada Statale 38 (SS38), Trentino-Alto Adige/Sudtirol Włochy
    Odc.1 Strada Statale 38 (SS38), Trentino-Alto Adige/Sudtirol Włochy
    22 stycznia 2014, 13:02 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Star 25 L  N-38 – Prawdopodobnie jedyny na świecie, z kilkunastu wyprodukowanych, zachowany egzemplarz wyjątkowego meblowozu marki Star, zrekonstruowany przez pasjonatów motoryzacji PRL-u. Czyż nie jest piękny?
Więcej zdjęć w źródle.
    Prawdopodobnie jedyny na świecie, z kilkunastu wyprodukowanych, zachowany egzemplarz wyjątkowego meblowozu marki Star, zrekonstruowany przez pasjonatów motoryzacji PRL-u. Czyż nie jest piękny?
    Więcej zdjęć w źródle.
    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeszcze jedno z Rajdu – 7 miejsce w klasie wyczyn na 38 samochodów
    7 miejsce w klasie wyczyn na 38 samochodów
    23 listopada 2013, 15:48 przez kuba1997xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo 8C 2900B Corto Touring Berlinetta  '37 - '38 –
    4 listopada 2013, 13:17 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Star 25l N-38 – Spodobało się wam wczorajsze zdjęcie z wyremontowanym meblowozem a więc dzisiaj stan w jakim znajdował się zanim trafił w odpowiednie ręce.

a tutaj link jeśli ktoś nie widział wyremontowanego: http://motokiller.pl/113080/Star-25l-N-38
    Spodobało się wam wczorajsze zdjęcie z wyremontowanym meblowozem a więc dzisiaj stan w jakim znajdował się zanim trafił w odpowiednie ręce.

    a tutaj link jeśli ktoś nie widział wyremontowanego: http://motokiller.pl/113080/Star-25l-N-38
    28 października 2013, 16:48 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Star 25l N-38 – Prawdopodobnie ostatni zachowany egzemplarz. Ten już jest odnowiony
    Prawdopodobnie ostatni zachowany egzemplarz. Ten już jest odnowiony
    27 października 2013, 14:44 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)