Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Moje wozidło – Idąc za myślą 'built not bought' zbudowałem swojego sleepera. Ogólnie niepozorna Nexia ma pod maską 2.0 115 KM z Opla Calibry, co przy masie niecałej 1 tony daje przyspieszenie w granicach 8 s. do 100 km/h. Nie jeden kierowca 'tjuningowanego' BMW 318 zdziwił się jak na światłach objechał go dziadkowóz
    Idąc za myślą 'built not bought' zbudowałem swojego sleepera. Ogólnie niepozorna Nexia ma pod maską 2.0 115 KM z Opla Calibry, co przy masie niecałej 1 tony daje przyspieszenie w granicach 8 s. do 100 km/h. Nie jeden kierowca 'tjuningowanego' BMW 318 zdziwił się jak na światłach objechał go dziadkowóz
    7 lipca 2013, 20:24 przez ~Sladziu | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    BMW 318 E21 – Sądząc po rejestracji, pierwszy właściciel ma go do dziś.
    Sądząc po rejestracji, pierwszy właściciel ma go do dziś.
    16 czerwca 2013, 18:06 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    40 LAT Z NASZYM POLSKIM MALUCHEM . 06.06 1973 – Fiat 126 (centoventisei) – samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

Przez wiele lat był jednym z najczęściej spotykanych samochodów na polskich drogach, doczekał się też bardzo wielu nazw potocznych i zwyczajowych, z których najpopularniejsza – Maluch, stała się pod koniec produkcji tego modelu (1997) jego oficjalną nazwą.

Łącznie wyprodukowano 4 671 586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1 352 912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3 318 674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1 152 325, a w Tychach – 2 166 349. W Austrii 2069 sztuk włoskiego Fiata zostało wzbogaconych o m.in. mocniejszy silnik typu bokser przez firmę Steyr, oraz ogrzewanie postojowe.
    Fiat 126 (centoventisei) – samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

    Przez wiele lat był jednym z najczęściej spotykanych samochodów na polskich drogach, doczekał się też bardzo wielu nazw potocznych i zwyczajowych, z których najpopularniejsza – Maluch, stała się pod koniec produkcji tego modelu (1997) jego oficjalną nazwą.

    Łącznie wyprodukowano 4 671 586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1 352 912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3 318 674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1 152 325, a w Tychach – 2 166 349. W Austrii 2069 sztuk włoskiego Fiata zostało wzbogaconych o m.in. mocniejszy silnik typu bokser przez firmę Steyr, oraz ogrzewanie postojowe.
    5 czerwca 2013, 20:15 przez marcineek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja Astra i BMW brata – Astra H 2.0 Turbo 170 KM
BMW 318 CI Coupe  118 KM
    Astra H 2.0 Turbo 170 KM
    BMW 318 CI Coupe 118 KM
    13 maja 2013, 22:19 przez Adam86 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wlepka Chevrolet Camaro   SS – Typ silnika: V8
Skrzynia biegów: manualna
Pojemność skokowa:6162 cm³ 
Moc: 318 kW /432 KM
    Typ silnika: V8
    Skrzynia biegów: manualna
    Pojemność skokowa:6162 cm³
    Moc: 318 kW /432 KM
    21 lutego 2013, 18:56 przez piter97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    13 stycznia 2013, 15:04 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Modelarstwo: Fiat 126p – Oto chluba mojego pokoju---> Fiat 126p "Malczan". Przepraszam ze zmieniłem nick w paincie ale pomyliłem nicki na kartce. Wiec wyprodukowani ich ponad 4 miliony z czego polska wyprodukowała aż 3 318 674 sztuk. Ten 24 konny fiacik to kawał historii i potencjału. Model jest firm: "WELLY" i został kupiony jako gotowy ale zostały zachowane szczegóły :)
    Oto chluba mojego pokoju---> Fiat 126p "Malczan". Przepraszam ze zmieniłem nick w paincie ale pomyliłem nicki na kartce. Wiec wyprodukowani ich ponad 4 miliony z czego polska wyprodukowała aż 3 318 674 sztuk. Ten 24 konny fiacik to kawał historii i potencjału. Model jest firm: "WELLY" i został kupiony jako gotowy ale zostały zachowane szczegóły :)
    18 października 2012, 18:39 przez seba2522 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własna Kolekcja :D

    BMW 318 E36 m44b19 –
    3 października 2012, 19:54 przez ~metal525 | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e36 Compact – Seria 318 140 km
    Seria 318 140 km
    2 sierpnia 2012, 20:01 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mustang Vs. Camaro – Rywalizacja pomiędzy koncernami Ford oraz GM trwa od ponad stu lat. Jeden z jej najbardziej burzliwych etapów przypada na lata 60′ i 70′, kiedy to konkurowały ze sobą dwie ikony muscle cars - Ford Mustang oraz Chevrolet Camaro. Który z nich jest waszym faworytem?

Produkcja legendarnego mustanga rozpoczęła się w 1964 roku. Założenie było proste: miał to być atrakcyjny i niedrogi samochód sportowy dla pierwszego powojennego pokolenia amerykańskiej młodzieży. Początkowo zakładano sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie. Jakże wielkie musiało być zatem zdziwienie twórców mustanga, kiedy dowiedzieli się, że cel został osiągnięty już w 3 miesiące od debiutu... Po roku od wprowadzenia do sprzedaży nabywców znalazło 318 tys. mustangów, co stanowi rekord niepobity do dziś.
Odpowiedzią koncernu General Motors był model camaro, który zadebiutował w 1966 roku. Nie udało mu się pobić rekordu sprzedaży mustanga, za to górował nad nim w kategoriach mocy. W najmocniejszej wersji wielkie, siedmiolitrowe V8 forda generowało 390 KM, co nawet dziś jest wartością budzącą szacunek. Jednak topowe camaro osiągało oszałamiającą jak na tamte czasy moc 425 KM, i to z mniejszej pojemności (6,5 l).
Dzięki znacznej liczbie sprzedanych egzemplarzy podaż mustanga jest dosyć duża i do dziś można znaleźć zadbany egzemplarz. Problemem są jednak ceny - w Niemczech sięgają one nawet 200 tys. euro... Z racji mniejszej popularności camaro rzadziej występuje na rynku wtórnym. Chevy nie był też otaczany takim kultem jak mustang, stąd też jego ceny są znacznie bardziej przystępne. Za zachodnią granicą dobrze utrzymany egzemplarz można kupić już za 20 tys. euro.

Którego wybieracie? Mustang, czy Camaro?
Lubię To-Mustang
Jest Moc-Camaro
    Rywalizacja pomiędzy koncernami Ford oraz GM trwa od ponad stu lat. Jeden z jej najbardziej burzliwych etapów przypada na lata 60′ i 70′, kiedy to konkurowały ze sobą dwie ikony muscle cars - Ford Mustang oraz Chevrolet Camaro. Który z nich jest waszym faworytem?

    Produkcja legendarnego mustanga rozpoczęła się w 1964 roku. Założenie było proste: miał to być atrakcyjny i niedrogi samochód sportowy dla pierwszego powojennego pokolenia amerykańskiej młodzieży. Początkowo zakładano sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie. Jakże wielkie musiało być zatem zdziwienie twórców mustanga, kiedy dowiedzieli się, że cel został osiągnięty już w 3 miesiące od debiutu... Po roku od wprowadzenia do sprzedaży nabywców znalazło 318 tys. mustangów, co stanowi rekord niepobity do dziś.
    Odpowiedzią koncernu General Motors był model camaro, który zadebiutował w 1966 roku. Nie udało mu się pobić rekordu sprzedaży mustanga, za to górował nad nim w kategoriach mocy. W najmocniejszej wersji wielkie, siedmiolitrowe V8 forda generowało 390 KM, co nawet dziś jest wartością budzącą szacunek. Jednak topowe camaro osiągało oszałamiającą jak na tamte czasy moc 425 KM, i to z mniejszej pojemności (6,5 l).
    Dzięki znacznej liczbie sprzedanych egzemplarzy podaż mustanga jest dosyć duża i do dziś można znaleźć zadbany egzemplarz. Problemem są jednak ceny - w Niemczech sięgają one nawet 200 tys. euro... Z racji mniejszej popularności camaro rzadziej występuje na rynku wtórnym. Chevy nie był też otaczany takim kultem jak mustang, stąd też jego ceny są znacznie bardziej przystępne. Za zachodnią granicą dobrze utrzymany egzemplarz można kupić już za 20 tys. euro.

    Którego wybieracie? Mustang, czy Camaro?
    Lubię To-Mustang
    Jest Moc-Camaro
    19 maja 2012, 13:03 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj