Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Lexus IS (XE3) – Trzecia generacja najpopularniejszego samochodu Lexusa. IS to podstawowy model w gamie Lexusa, w najmocniejszej opcji posiada V6 3.5L 318 KM i 380 Nm (0-100 km/h: 5.6 s.). Dostępny jest z napędem na tył lub na cztery koła. Moim zdaniem stylistyka nowych Lexusów jest genialna, idealne połączenie piękna, agresywności i klasy.
    Trzecia generacja najpopularniejszego samochodu Lexusa. IS to podstawowy model w gamie Lexusa, w najmocniejszej opcji posiada V6 3.5L 318 KM i 380 Nm (0-100 km/h: 5.6 s.). Dostępny jest z napędem na tył lub na cztery koła. Moim zdaniem stylistyka nowych Lexusów jest genialna, idealne połączenie piękna, agresywności i klasy.
    BMW 318 e36 i nowy Bodykit –
    2 kwietnia 2014, 17:53 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Moje pierwsze próby driftu. Film nagrany 5dni po zakupie auta z napędem na tył. Ciekawy jestem waszej opinii na temat mojej jazdy.
    Czekam również na jakieś wskazówki
    BMW 318 115KM
    11 marca 2014, 5:11 przez royer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Nocne latanie bokiem – moje e36 325i oraz e46 318 kolegi
    Moje e36 325i oraz e46 318 kolegi
    26 stycznia 2014, 9:58 przez ~adrianc | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Dodge Charger cz 7 generacja 4 – Czwarta generacja Chargera zadebiutowała jako rocznik 1975, jedyny dostępny wariant to Charger SE. Konstrukcja opierała się na Chryslerze Cordoba, rozstaw osi wynosił 2921 mm, długość nadwozia to 5486 mm. Silnik V8 5.9 360 generował 182 KM (134 kW) i 393 Nm, V8 5.2 318 - 152 KM (112 kW) i 346 Nm, V8 6.6 400 zaś 192 KM (142 kW) i 393 Nm. Montaż zakończono w 1978, następcą został podobny model Magnum.


zrobione na prośbę użytkownika danio
    Czwarta generacja Chargera zadebiutowała jako rocznik 1975, jedyny dostępny wariant to Charger SE. Konstrukcja opierała się na Chryslerze Cordoba, rozstaw osi wynosił 2921 mm, długość nadwozia to 5486 mm. Silnik V8 5.9 360 generował 182 KM (134 kW) i 393 Nm, V8 5.2 318 - 152 KM (112 kW) i 346 Nm, V8 6.6 400 zaś 192 KM (142 kW) i 393 Nm. Montaż zakończono w 1978, następcą został podobny model Magnum.


    zrobione na prośbę użytkownika danio
    29 listopada 2013, 13:46 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dodge Charger  historia cz3  generacja 2 – W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    29 listopada 2013, 13:36 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza duma cz 3 ost – W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

    Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

    Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

    22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    28 listopada 2013, 10:32 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja skarbonka czyli BMW e21 318 '78 – Witam oto mój nabytek czyli BMW e21 prawdę mówiąc do gruntownego remontu. Dla zainteresowanych więcej fotek i napiszę coś więcej.
    Witam oto mój nabytek czyli BMW e21 prawdę mówiąc do gruntownego remontu. Dla zainteresowanych więcej fotek i napiszę coś więcej.
    17 listopada 2013, 21:09 przez rekin318 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    BMW E36 318 – Chciałbym kupić BMW E36 318 sedan. Co sądzicie o tym samochodzie, Drogie są części? Jak jest z tylnym napędem (nigdy nie jeździłem). Proszę o wasze opinie.
    Chciałbym kupić BMW E36 318 sedan. Co sądzicie o tym samochodzie, Drogie są części? Jak jest z tylnym napędem (nigdy nie jeździłem). Proszę o wasze opinie.
    2 października 2013, 17:34 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Nissan R390 GT1 – Drogowa wersja wyścigowego samochodu Nissana z końca lat 90, powstała aby umożliwić Nissanowi starty w wyścigach, wykorzystując R390. Niestety nie była dostępna w ogólnej sprzedaży, jeden egzemplarz powędrował do muzeum Nissana, a drugi prawdopodobnie został sprzedany na prywatnej aukcji.
Silnik VRH35L Twin Turbo V8 3.5L 350 KM 490 Nm. Masa pojazdu to tylko 1098 kg. W wersji drogowej, samochód miał 300 KM mniej niż w wyścigowej. Mimo wszystko, stosunek mocy do masy wynosi ponad 318 KM na tonę, czyli niemal identycznie jak najnowszy Nissan GT-R 550 KM.
    Drogowa wersja wyścigowego samochodu Nissana z końca lat 90, powstała aby umożliwić Nissanowi starty w wyścigach, wykorzystując R390. Niestety nie była dostępna w ogólnej sprzedaży, jeden egzemplarz powędrował do muzeum Nissana, a drugi prawdopodobnie został sprzedany na prywatnej aukcji.
    Silnik VRH35L Twin Turbo V8 3.5L 350 KM 490 Nm. Masa pojazdu to tylko 1098 kg. W wersji drogowej, samochód miał 300 KM mniej niż w wyścigowej. Mimo wszystko, stosunek mocy do masy wynosi ponad 318 KM na tonę, czyli niemal identycznie jak najnowszy Nissan GT-R 550 KM.