Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    PEUGEOT 307 – Dwa takie same. Jeden mojej dziewczyny, drugi napotkany na parkingu.
    Dwa takie same. Jeden mojej dziewczyny, drugi napotkany na parkingu.
    4 lutego 2014, 9:08 przez Marko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    wlasne

    Aston Martin Bulldog 1980 (Prototyp) – Umieszczony centralnie, podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 5,3 litra generował około 700 KM mocy i 677 Nm momentu obrotowego. Plany zakładały, że w wersji produkcyjnej moc ta zostanie ograniczona do 650 KM. Podczas pierwszej jazdy testowej pod koniec 1979 roku udało się rozpędzić Bulldoga do 307 km/h, jednak teoretycznie prędkość maksymalną oszacowano na 381 km/h. Niestety, kolejnych prób nie przeprowadzono.
    Umieszczony centralnie, podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 5,3 litra generował około 700 KM mocy i 677 Nm momentu obrotowego. Plany zakładały, że w wersji produkcyjnej moc ta zostanie ograniczona do 650 KM. Podczas pierwszej jazdy testowej pod koniec 1979 roku udało się rozpędzić Bulldoga do 307 km/h, jednak teoretycznie prędkość maksymalną oszacowano na 381 km/h. Niestety, kolejnych prób nie przeprowadzono.
    20 stycznia 2014, 23:37 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 307 – Takiego jeszcze tutaj nie było.
    Takiego jeszcze tutaj nie było.
    14 stycznia 2014, 21:12 przez ~Baracus | Do ulubionych | Skomentuj
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    307 –
    29 października 2013, 17:34 przez ~francuz | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja była 307'ka – Jak wam się podoba?
    Jak wam się podoba?
    17 października 2013, 22:16 przez ~daxsior | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Peugeot 307 – z Polski
    Z Polski
    13 września 2013, 18:54 przez ~tomek69 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Pudełko z  Mruczusiem  świeżo po myciu – Suzuki Ignis 1,3  i Peugeot 307 1,6
    Suzuki Ignis 1,3 i Peugeot 307 1,6
    17 maja 2013, 22:26 przez ogarek900 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Edsel Pacer – Edsel Pacer 4D SEDAN TOP 361 ci z 1958 roku, prawdopodobnie jedyny PACER w Polsce i na pewno jeden z niewielu na świecie ponieważ marka Edsel istniała tylko 3 lata a model Pacer produkowano tylko rok w ilości 6083 sztuk, silnik V8 o pojemności 5.9 litra i mocy 307 KM i i ogromnym momencie obrotowym 543 nm, z automatyczną skrzynią biegów, wiele osób pyta ile taki silnik spala, a więc około 30 litrów benzyny bezołowiowej na 100 kilometrów.
    Edsel Pacer 4D SEDAN TOP 361 ci z 1958 roku, prawdopodobnie jedyny PACER w Polsce i na pewno jeden z niewielu na świecie ponieważ marka Edsel istniała tylko 3 lata a model Pacer produkowano tylko rok w ilości 6083 sztuk, silnik V8 o pojemności 5.9 litra i mocy 307 KM i i ogromnym momencie obrotowym 543 nm, z automatyczną skrzynią biegów, wiele osób pyta ile taki silnik spala, a więc około 30 litrów benzyny bezołowiowej na 100 kilometrów.
    4 maja 2013, 20:32 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    307 –
    19 marca 2013, 21:25 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)