Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    Moje byłe S6 2.2T Quattro –
    26 września 2014, 17:35 przez Garet (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Motobanda Offroad - pierwszy odcinek z serii terenowej. Zastanawiasz się nad rozpoczęciem przygody z offroadem motocyklowym? Męczą Cię takie pytania jak:
    Ile to kosztuje?
    Jak z serwisowaniem. No i co jest lepsze - dwusuw czy czterosuw? (2t czy 4t).
    Jakie ubrania kupić (kask, buty, rękawiczki, ochraniacze). Gdzie jeździć, gdzie wybrać się na tor? Jak serwisować crossa.
    O tym wszystkim jest pierwszy odcinek z serii MB Offroad.
    A także porównanie motocykli KTM 125 SX oraz Yamaha YZ250F.
    18 sierpnia 2014, 21:22 przez ~thedw | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Świata OSY-400 – Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    Te łodzie osiągają ponad 100km/h.
    Silnik Yamato 302 2T o pojemności 400ccm.
    Łódź typu hydroplan. Na podobnych łodziach ścigał się kiedyś Waldemar Marszałek.
    30 czerwca 2014, 22:35 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dźwięk 2T.
    12 czerwca 2014, 18:53 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój dawny cross Rieju – Tak się prezentował crossik, którego miałem jakiś czas temu. Rieju RRX-50 z aluminiowym cylindrem Airsal 70ccm i wydechem ze stali nierdzewnej Tecnigas. Niby pojemność mała, ale 2T i masa robiły swoje: v-max ok. 100km/h, 50-tka na liczniku po ok. 4 sek. Do tego zawias, który pozwalał jeździć wszędzie i podjechać prawię wszędzie. Jeśli się spodoba mogę wrzucić inne zdjęcia.
    Tak się prezentował crossik, którego miałem jakiś czas temu. Rieju RRX-50 z aluminiowym cylindrem Airsal 70ccm i wydechem ze stali nierdzewnej Tecnigas. Niby pojemność mała, ale 2T i masa robiły swoje: v-max ok. 100km/h, 50-tka na liczniku po ok. 4 sek. Do tego zawias, który pozwalał jeździć wszędzie i podjechać prawię wszędzie. Jeśli się spodoba mogę wrzucić inne zdjęcia.
    30 maja 2014, 21:18 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    125 tylko w 2T! Zgadzacie się?
    8 maja 2014, 23:07 przez ~Skinner21 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Moja Cagiva Mito EVO – 125 2T 42km 7 biegów. Dość mało spotykany motocykl w Polsce, a szkoda ponieważ moto jest najlepsze w swojej klasie, przynajmniej pod względem jazdy.
    125 2T 42km 7 biegów. Dość mało spotykany motocykl w Polsce, a szkoda ponieważ moto jest najlepsze w swojej klasie, przynajmniej pod względem jazdy.
    1 kwietnia 2014, 23:24 przez ~scigacz00 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Sceneria nie porywa ale moc auta zdecydowanie
    31 marca 2014, 23:56 przez misieq90 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jeździłbym, a Wy?
    26 marca 2014, 19:09 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)