Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    Audi 200 2.2T 20V Quattro – Tak jak kiedyś obiecałem że wrzucę zdjęcia Audi 200 brata tak też zrobiłem, na Audi czeka remont blacharski jak i mechaniczny jest trochę części tuningowych do silnika np. większy intercooler itp.
    Tak jak kiedyś obiecałem że wrzucę zdjęcia Audi 200 brata tak też zrobiłem, na Audi czeka remont blacharski jak i mechaniczny jest trochę części tuningowych do silnika np. większy intercooler itp.
    21 kwietnia 2013, 17:09 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    19 kwietnia 2013, 20:42 przez KamilBP95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Audi 200 – W czym nowe auta są lepsze od tych starszych? Nie wiem, ale na pewno nie w kwestii wyglądu, przykład: To 25 letnie Audi 200 Avant z naprawdę dobrym silnikiem 2.2T 20V
    W czym nowe auta są lepsze od tych starszych? Nie wiem, ale na pewno nie w kwestii wyglądu, przykład: To 25 letnie Audi 200 Avant z naprawdę dobrym silnikiem 2.2T 20V
    8 kwietnia 2013, 21:08 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    2T kontra 4T – Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
(sory za obrazek, sklejane szybko)
    Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

    Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
    Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
    Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

    Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
    Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

    Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

    Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

    Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
    Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

    Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
    (sory za obrazek, sklejane szybko)
    4 kwietnia 2013, 19:42 przez ~Czaku | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ręcznie spawana piękność do mojej maszyny – Kocham 2T
    Kocham 2T
    28 marca 2013, 20:15 przez wooolak4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Kto wie co to za zabawka – Powiem tyle że silnik 2t 160cc
    Powiem tyle że silnik 2t 160cc
    18 marca 2013, 22:05 przez RypTek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    24 lutego 2013, 17:49 przez KamilBP95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    JJ2S X4 500   [Wlepka] – Polski prototyp motocykla 2T o 4 cylindrach w układzie X4 w całości wykonany przez J. JACKA SYNAKIEWICZA.

Więcej o nim na http://www.jjsdesign.net/
    Polski prototyp motocykla 2T o 4 cylindrach w układzie X4 w całości wykonany przez J. JACKA SYNAKIEWICZA.

    Więcej o nim na http://www.jjsdesign.net/
    17 lutego 2013, 14:18 przez GreXx90 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Legendarny silnik 2.2T 20V
    31 stycznia 2013, 14:43 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj