Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 97 takich materiałów
    A jaki jest Twój wybór?
    12 czerwca 2015, 15:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Sprzęt do orki – 2x CR 250 2t
    2x CR 250 2t
    14 maja 2015, 7:48 przez SupraWroc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Co widzą oczy placowego stacji paliw? – Stary, kultowy, poczciwy Trabancik.
Oryginalny silnik 2T o pojemności 500ccm, z roku 1989.
Ładnie sobie "prykał"....
    Stary, kultowy, poczciwy Trabancik.
    Oryginalny silnik 2T o pojemności 500ccm, z roku 1989.
    Ładnie sobie "prykał"....
    20 marca 2015, 9:32 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    IFA Barkas B1000 – Napędzany silnikiem 3-cylindrowym 2T o pojemności 900 cm³ i mocy 43 KM na 4-stopniowej, manualnej skrzyni.
    Napędzany silnikiem 3-cylindrowym 2T o pojemności 900 cm³ i mocy 43 KM na 4-stopniowej, manualnej skrzyni.
    Toyota Carina A40 – Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Audi S6 C4 – W Audi S6 C4 mamy do wyboru 3 rodzaje silników:
2.2T R5(230KM)
4.2 V8(290KM)
4.2 Plus V8(325KM)
Jednak skupimy się na tym najmocniejszym silniku wolnossącym 4.2 Plus DOHC.
Silnik ten posiada 8 cylindrów o łącznej pojemności 4172cm3, który generóję aż 325KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400Nm. Silnik ten został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa (EFI). Moc silnika zostaje przenoszona na wszystkie 4 koła (Quattro).Silnik 4.2 Plus rozpędza auto do 100km/h w zaledwie 5,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 250km/h. Średnie spalanie poza miastem wynosi 15 l/100km.
    W Audi S6 C4 mamy do wyboru 3 rodzaje silników:
    2.2T R5(230KM)
    4.2 V8(290KM)
    4.2 Plus V8(325KM)
    Jednak skupimy się na tym najmocniejszym silniku wolnossącym 4.2 Plus DOHC.
    Silnik ten posiada 8 cylindrów o łącznej pojemności 4172cm3, który generóję aż 325KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400Nm. Silnik ten został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa (EFI). Moc silnika zostaje przenoszona na wszystkie 4 koła (Quattro).Silnik 4.2 Plus rozpędza auto do 100km/h w zaledwie 5,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 250km/h. Średnie spalanie poza miastem wynosi 15 l/100km.
    27 listopada 2014, 23:59 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    audi-c4.pl

    Husqvarna 125 SM – 2T w 125 też potrafi.
    2T w 125 też potrafi.
    7 października 2014, 17:26 przez razorxdd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Moje byłe S6 2.2T quattro –
    27 września 2014, 12:33 przez Garet (PW) | Do ulubionych | Skomentuj