Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 257 takich materiałów
    Od autora: Sytuacja, która nawet nie wywołała we mnie tyle złości, co mnie rozbawiła. Jadąc spokojnie drogą jednokierunkową, pierwszeństwo wymusza mi kierowca Mercedesa i zatrzymuje się na środku drogi nie mając żadnej przeszkody przed sobą. Zatrąbiłem dopiero w momencie, kiedy specjalnie po chamsku zatrzymał się na środku drogi. Wysiada kierowca z pretensjami, gdzie mi się spieszy i dlaczego go nie wpuściłem? Zero kierunkowskazu, żadnej sygnalizacji zamiaru wykonania jakiegokolwiek manewru. Na koniec usłyszałem, że pokazałem klasę i taka jest właśnie dzisiejsza młodzież...Serdecznie pragnę z tego miejsca pana pozdrowić i życzę, żeby napotykał na swojej drodze ludzi z anielską cierpliwością, bo inaczej może się to źle skończyć.
    28.11.2022 Gorlice
    1 grudnia 2022, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprawca wypadku 50-letni kierowca autobusu wraz z dziećmi na pokładzie wjeżdża w tył ciężarówki, która czeka na możliwość skrętu w lewo. Za kierownica ciężarówki siedział 35-letni obywatel Ukrainy. Autobusem podróżowało 27 uczniów i 2 opiekunów, którzy jechali na wycieczkę szkolną. W wyniku zdarzenia do kilku szpitali przetransportowane zostały 22 osoby, w tym kierowca autobusu, który odniósł najpoważniejsze obrażenia.

    28.09 Stołpie DK12 (Lublin-Chełm)
    30 września 2022, 0:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Do zdarzenia doszło 16 września 2022 r. w Katowicach na 337,6 km autostrady A4 w kierunku Wrocławia na wysokości budynku Prokuratury Rejonowej Katowice Południe. Z policyjnych ustaleń wynika, że o godzinie 16.15 samochód ciężarowy typu wanna, wykonując manewr zmiany pasa ruchu, zepchnął na pobocze i bariery energochłonne samochód osobowy marki Volkswagen Up. Na szczęście kierującej nic się nie stało. Kierujący ciężarówka odjechał z miejsca zdarzenia nie zatrzymując się.

    Kierujący ciężarówką oraz osoby będące świadkami tego zdarzenia bądź posiadające wiedzę co do okoliczności zdarzenia lub posiadające nagrania z kamer samochodowych, proszone są o kontakt osobisty z policjantami Komisariatu I Policji w Katowicach ul. Żwirki i Wigury 28 lub o kontakt telefoniczny tel. 47 85 135 00, 47 85 135 37.
    21 września 2022, 23:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W niedzielną noc policjanci do kontroli drogowej próbowali zatrzymać osobową hondę. Kierujący pojazdem nie tylko nie zareagował na sygnały nakazujące zatrzymanie, ale też gwałtownie przyspieszył. Wówczas rozpoczął się kilkunastokilometrowy pościg od ulicy Słonecznej w Lesznowoli, aż do niemal centrum Piaseczna.

    Kierujący hondą w trakcie ucieczki popełniał liczne wykroczenia jadąc z prędkością sięgającą niemal 200 km/h. Pędził nie zważając na to jakie zagrożenie stwarza dla siebie i innych uczestników ruchu drogowego, mijając wiele przejść dla pieszych. Przejazd kolejowy pokonał nie reagując na nadawany sygnał czerwony i opuszczające się już zapory kolejowe. Gdy kierowca został zatrzymany okazało się, że jest nietrzeźwy. Badanie alkomatem wykazało ponad pół promila alkoholu w organizmie. Po sprawdzeniu w policyjnych kartotekach wyszło również na jaw, że 28-letni mężczyzna jest poszukiwany na podstawie nakazu doprowadzenia wydanego przez Sąd Rejonowy dla Warszawy – Śródmieścia celem odbycia kary zastępczej 74 dni pozbawienia wolności w związku z przestępstwami popełnionymi w przeszłości.

    Mężczyzna został zatrzymany, a jego samochód został odholowany na policyjny parking.

    Niebawem obywatel Ukrainy stanie przed sądem. Za jazdę w stanie nietrzeźwości grozi mu kara do dwóch lat pozbawienia wolności. Poza tym zatrzymany w pościgu mężczyzna odpowie za niezatrzymanie się do kontroli drogowej, a także liczne wykroczenia, które popełnił w trakcie ucieczki.
    2 września 2022, 18:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W poniedziałek, tj. 29 sierpnia br. na 28 kilometrze drogi ekspresowej S8, pełniący służbę nieoznakowanym radiowozem marki BMW funkcjonariusze z Wydziału Ruchu Drogowego KMP we Wrocławiu zauważyli, że kierujący volkswagenem ma problemy z utrzymaniem prostolinijnego toru jazdy. Wzbudziło to ich wątpliwości co do stanu, w jakim mógł znajdować się siedzący za kierownicą mężczyzna.

    Natychmiast włączyli sygnały świetlne i dźwiękowe, jednocześnie wydając mu polecenie zatrzymania się do kontroli drogowej. Skrajnie nieodpowiedzialny kierujący volkswagenem postanowił jednak kontynuować jazdę ignorując funkcjonariuszy i co gorsza - innych uczestników ruchu, powodując wobec nich zagrożenie bezpieczeństwa.

    W trakcie pościgu, mężczyzna kilkukrotnie usiłował za wszelką cenę zepchnąć z jezdni radiowóz i zajeżdżał mu drogę, niemal doprowadzając do wypadku! Biorąc pod uwagę sytuację na drodze, duże natężenie ruchu oraz brawurę z jaką wykonywał gwałtowne manewry, realnie mogło dojść do tragedii.

    Za kierownicą radiowozu marki BMW siedział doświadczony policjant, który jest przeszkolony z techniki jazdy pojazdem uprzywilejowanym i w momencie zderzania się z volkswagenem, wiedział jak ma zareagować. Zatrważająca jest zatem myśl, co mogłoby się wydarzyć, gdyby jadąc z tak dużą prędkością, wjechał w inny cywilny pojazd…

    Po kilkunastokilometrowym pościgu, kiedy do akcji wkroczyli kolejni policjanci - koledzy z Komisariatu Policji w Sycowie, finalnie przerwano szaleńczą ucieczkę kierującego i został zatrzymany.

    Okazał się nim być 31-letni mieszkaniec powiatu trzebnickiego. Mundurowi wyczuli od niego silną woń alkoholu, jednak ten odmówił badania stanu trzeźwości. W związku z tym pobrano od mężczyzny krew do badań laboratoryjnych, a dzisiaj możemy już potwierdzić, że miał blisko 2,5 promila alkoholu w organizmie.

    Mężczyzna trafił do policyjnego aresztu i usłyszał zarzut m.in. za kierowanie pojazdem będąc w stanie nietrzeźwości. Ponadto będzie również odpowiadał za niezatrzymanie się do kontroli w myśl art. 178b Kodeksu karnego.

    Sprawa ta ma charakter rozwojowy i po dokładnym przeanalizowaniu zebranego materiału dowodowego znajdzie swój finał w sądzie. 31-latek powinien liczyć się z faktem, że zakres odpowiedzialności karnej może ulec zwiększeniu do 5 lat pozbawienia wolności, a nawet dłuższej.
    2 września 2022, 2:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Aventador LP750-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    McLaren F1 LM – Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    Hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 1993-1998. W 1988 roku konstruktor Gordon Murray i projektant Peter Stevens przedstawili pierwsze szkice sportowego coupe Ronowi Dennisowi, szefowi McLarena. Samochód miał być ulicznym ucieleśnieniem sukcesu firmy w Formule 1. Pierwszy prototyp samochodu gotowy był w połowie 1991 roku, a 28 maja 1992 roku w Monako odbyła się pierwsza prezentacja. W 1994 McLaren F1 trafił do pierwszych odbiorców. F1 LM produkowany był w latach 1996-1998. Samochód został wyprodukowany w hołdzie wygranego w 1995 roku wyścigu Le Mans. LM bazowany jest na modelu F1 GTR i jest najdroższą wersją McLarena F1. F1 LM napędzany jest 6,1-litrowym V12 o mocy 680 KM i 705 Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 362 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 2,8 sekundy. Powstało tylko 5 egzemplarzy McLarena F1 LM.
    21 sierpnia 2022, 21:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Aventador LP700-4 – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.