Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Star 266 – Star się bać!
    Star się bać!
    20 stycznia 2013, 21:20 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Rok 2013 rokiem Stara 266 – W 1973 roku w FSC Star w Starachowicach rozpoczęto produkcję modelu 266. Nie będe się rozpisywał o jego zaletach i możliwościach dodam, że od 40 lat nikt dosłownie NIKT nie zrobił lepszej konstrukcji w klasie terenowych samochodów ciężarowcyh. W 2000 roku koncenr MAN zaprzestał produkcji tego modelu, można powiedzieć tylko jedno Chwała Bohaterom!
    W 1973 roku w FSC Star w Starachowicach rozpoczęto produkcję modelu 266. Nie będe się rozpisywał o jego zaletach i możliwościach dodam, że od 40 lat nikt dosłownie NIKT nie zrobił lepszej konstrukcji w klasie terenowych samochodów ciężarowcyh. W 2000 roku koncenr MAN zaprzestał produkcji tego modelu, można powiedzieć tylko jedno Chwała Bohaterom!
    31 grudnia 2012, 17:22 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Star 266 wersja tropik – Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
-pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
-pracować przy wilgotności powietrza 98%
-Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
-zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
-posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
 I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
    Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
    -pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
    -pracować przy wilgotności powietrza 98%
    -Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
    -zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
    -posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
    I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    23 grudnia 2012, 23:07 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW Golf Mk.II 16vampir Boba-Motoring – Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring. 
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h   : 2.3 s
0-200 km/h   : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring.
    Silnik: R4 1.8L turbo
    Moc: 920 koni mechanicznych
    Moment obrotowy: 820 Nm
    Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
    Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
    Waga: 1135 kg bez kierowcy
    0-100 km/h : 2.3 s
    0-200 km/h : 5.4 s
    100-200 km/h : 3.15 s
    1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
    Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
    Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
    Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    10 grudnia 2012, 20:30 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Mercedes vs Star 266 – Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
    Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    10 listopada 2012, 17:24 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    STAR 266 – Samochód ciężarowy-terenowy.
Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
Silnik:S359,Moc:150km.
Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    Samochód ciężarowy-terenowy.
    Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
    Silnik:S359,Moc:150km.
    Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    9 listopada 2012, 20:50 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Star 266 – Mój stary Star ze Starachowic wóz, na rękach smar a w kierownicy luz ;) 

Takiemu nie straszny żaden teren :D
    Mój stary Star ze Starachowic wóz, na rękach smar a w kierownicy luz ;)

    Takiemu nie straszny żaden teren :D
    3 listopada 2012, 19:47 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Star 266 – Star 266 to terenowy samochód ciężarowy, na deski kreślarskie trafił pod koniec lat 60-tych ubiegłego wieku, łącznie powstało ok. 18 tys. sztuk w latach 1973 - 2000.
Auto napędza silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim oznaczony jako S359 (od 1983r. S359M), jest to wolnossący motor R6, o pojemności 6,84 l, mocy 150 KM i momencie obrotowym 432 Nm. Auto wyposażono w napęd 6X6, 5-cio biegową skrzynię manualną (na licencji ZF), dwustopniowy reduktor. Wóz może pokonywać brody o głębokości do 1,2 m bez przygotowania i 1,8 m po przygotowaniu.
Prędkość maksymalną ustalono na 90 km/h, zużycie paliwa na 27l/100 km.
Jako cel nadrzędny konstruktorzy wyznaczyli sobie dużą dzielność terenową (pamiętajmy, że pojazd projektowano przede wszystkim dla potrzeb wojska) i w terenie auto spisuje się doskonale. Z powodu obaw o zbyt łatwe zakopywanie się, silnik nie został wyposażony w turbodoładowanie (jako doładowany, o mocy 170 KM był stosowany w innych modelach Stara), co znacznie ogranicza osiągi wozu na szosie i nieco utrudnia pracę wielu zastępom OSP, do których trafiło mnóstwo Starów 266 po wycofaniu ich ze służby wojskowej.
Moim skromnym zdaniem, Star 266 jest najlepszym samochodem jaki kiedykolwiek stworzyliśmy i w czasach kiedy powstawał nie było wstydu, dawał radę.
    Star 266 to terenowy samochód ciężarowy, na deski kreślarskie trafił pod koniec lat 60-tych ubiegłego wieku, łącznie powstało ok. 18 tys. sztuk w latach 1973 - 2000.
    Auto napędza silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim oznaczony jako S359 (od 1983r. S359M), jest to wolnossący motor R6, o pojemności 6,84 l, mocy 150 KM i momencie obrotowym 432 Nm. Auto wyposażono w napęd 6X6, 5-cio biegową skrzynię manualną (na licencji ZF), dwustopniowy reduktor. Wóz może pokonywać brody o głębokości do 1,2 m bez przygotowania i 1,8 m po przygotowaniu.
    Prędkość maksymalną ustalono na 90 km/h, zużycie paliwa na 27l/100 km.
    Jako cel nadrzędny konstruktorzy wyznaczyli sobie dużą dzielność terenową (pamiętajmy, że pojazd projektowano przede wszystkim dla potrzeb wojska) i w terenie auto spisuje się doskonale. Z powodu obaw o zbyt łatwe zakopywanie się, silnik nie został wyposażony w turbodoładowanie (jako doładowany, o mocy 170 KM był stosowany w innych modelach Stara), co znacznie ogranicza osiągi wozu na szosie i nieco utrudnia pracę wielu zastępom OSP, do których trafiło mnóstwo Starów 266 po wycofaniu ich ze służby wojskowej.
    Moim skromnym zdaniem, Star 266 jest najlepszym samochodem jaki kiedykolwiek stworzyliśmy i w czasach kiedy powstawał nie było wstydu, dawał radę.
    22 czerwca 2012, 12:33 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet Corvette Grand Sport VS. 1996 Chevrolet Corvette Grand Sport – 2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
                  VS. 
1996 Chevrolet Corvette Grand Sport


2010 Corvette Grand Sport
moc:  436 KM
prędkość maksymalna:  325km/h
moment obr.:  575 Nm 

1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
moc:  335 KM
prędkość maksymalna:  266 km/h
moment obr.:  461 Nm


Moim zdaniem starszy ma więcej charakteru jeśli tak sądzisz kliknij
jest moc
    2010 Chevrolet Corvette Grand Sport
    VS.
    1996 Chevrolet Corvette Grand Sport


    2010 Corvette Grand Sport
    moc: 436 KM
    prędkość maksymalna: 325km/h
    moment obr.: 575 Nm

    1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
    moc: 335 KM
    prędkość maksymalna: 266 km/h
    moment obr.: 461 Nm


    Moim zdaniem starszy ma więcej charakteru jeśli tak sądzisz kliknij
    jest moc
    27 kwietnia 2012, 10:16 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj