Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Star 266 - Zmodernizowany na MAN L2000 – Niezniszczalny Star 266 został zmodernizowany poprzez montaż silnika, osprzętu i skrzyni biegów od MAN L2000. (Silnik D0826 6-cylindrów, 220KM, Turbo)
    Niezniszczalny Star 266 został zmodernizowany poprzez montaż silnika, osprzętu i skrzyni biegów od MAN L2000. (Silnik D0826 6-cylindrów, 220KM, Turbo)
    Star 266/Bonex GBA 2,5/16 jazda testowa po przełożeniu opon na tak zwane piaskowe w ramach rozruchu i sprawdzenia zachowania sie nowych opon
    24 czerwca 2016, 16:29 przez swietyvag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    OSP Tarnowiec

    Ford Focus RS (2016) – 2,3 R4 turbo
350 KM 440 Nm
0–100 km/h: 4,7 s
Vmax = 266 km/h
    2,3 R4 turbo
    350 KM 440 Nm
    0–100 km/h: 4,7 s
    Vmax = 266 km/h
    7 stycznia 2016, 14:32 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 stycznia 2016, 14:31 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Star 266 – Napotkane w pracy, stoi i niszczeje.
    Napotkane w pracy, stoi i niszczeje.
    22 listopada 2015, 9:20 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Star 266 z OSP Kozów w zabudowie Bonex – Nasze oczko w głowie czyli Star 266 (bandyta) wychowany na rasowego zabójce płomieni w ciężkim terenie.
    Nasze oczko w głowie czyli Star 266 (bandyta) wychowany na rasowego zabójce płomieni w ciężkim terenie.
    4 czerwca 2015, 10:39 przez ~Osp998 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fot:Przemek Grochowski https://www.facebook.com/pages/Ocho…

    STAR 266 - Straż – STAR 266 (6x6) w wersji strażackiej (OSP).
    STAR 266 (6x6) w wersji strażackiej (OSP).
    7 września 2014, 10:55 przez KuKiKaZMaN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.kabiny.dusko.pl

    30 lipca 2014, 12:07 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zapomniany prototyp – Wykonany w 1975 r. prototyp ciężarówki Star, nazwany roboczo "12,5 tony" z uwagi na sumę masy własnej (5,5 t) i ładowności (7 t). Auto powstało bez wiedzy ówczesnych decydentów i po oficjalnej prezentacji z okazji VII zjazdu PZPR w grudniu 1975 r., zabroniono konstruktorom ze Starachowic prowadzenia dalszych prac nad tym projektem - fabryka miała wykonać plan a nie "marnotrawić" pieniądze na nowe konstrukcje.
Star "12,5 tony", choć podobny do produkowanych seryjnie Starów serii 200, był całkowicie innym i o wiele nowocześniejszym pojazdem, posiadał mi. in. odchylaną kabinę kierowcy, pozwalającą na dobry dostęp do silnika oraz umożliwiającą bardziej funkcjonalnie i ergonomicznie zaprojektować miejsce pracy kierowcy, pneumatyczną instalację hamulcową, instalację elektryczną o napięciu 24 V oraz pierwszy polski silnik turbodoładowany. Za bazę posłużył silnik S359 z modelu 266 (150 KM), przy czym zasadnicza różnica tkwiła w kadłubie silnika, Star 266 posiadał kadłub aluminiowy, natomiast w silniku Stara "12,5 tony", z uwagi na doładowanie, zastosowano kadłub żeliwny. Turbosprężarka powstała w WSK Rzeszów na licencji firmy Garrett. Moc silnika ustalono na  180 KM choć podczas prób na hamowni bez trudu osiągał 200 KM a przy przeciążeniu nawet 230 KM.
Choć Star "12,5 tony" nie wyszedł poza fazę prototypu to najistotniejsze rozwiązania w nim zastosowane, jak nowa kabina i turbodoładowany silnik, wykorzystano przy produkcji Stara 1142.
    Wykonany w 1975 r. prototyp ciężarówki Star, nazwany roboczo "12,5 tony" z uwagi na sumę masy własnej (5,5 t) i ładowności (7 t). Auto powstało bez wiedzy ówczesnych decydentów i po oficjalnej prezentacji z okazji VII zjazdu PZPR w grudniu 1975 r., zabroniono konstruktorom ze Starachowic prowadzenia dalszych prac nad tym projektem - fabryka miała wykonać plan a nie "marnotrawić" pieniądze na nowe konstrukcje.
    Star "12,5 tony", choć podobny do produkowanych seryjnie Starów serii 200, był całkowicie innym i o wiele nowocześniejszym pojazdem, posiadał mi. in. odchylaną kabinę kierowcy, pozwalającą na dobry dostęp do silnika oraz umożliwiającą bardziej funkcjonalnie i ergonomicznie zaprojektować miejsce pracy kierowcy, pneumatyczną instalację hamulcową, instalację elektryczną o napięciu 24 V oraz pierwszy polski silnik turbodoładowany. Za bazę posłużył silnik S359 z modelu 266 (150 KM), przy czym zasadnicza różnica tkwiła w kadłubie silnika, Star 266 posiadał kadłub aluminiowy, natomiast w silniku Stara "12,5 tony", z uwagi na doładowanie, zastosowano kadłub żeliwny. Turbosprężarka powstała w WSK Rzeszów na licencji firmy Garrett. Moc silnika ustalono na 180 KM choć podczas prób na hamowni bez trudu osiągał 200 KM a przy przeciążeniu nawet 230 KM.
    Choć Star "12,5 tony" nie wyszedł poza fazę prototypu to najistotniejsze rozwiązania w nim zastosowane, jak nowa kabina i turbodoładowany silnik, wykorzystano przy produkcji Stara 1142.