Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    Pierwszy raz widziałem tego Opla – Na pięknych laczkach 255/35/ZR20.
Również spotkany w Niemczech.
    Na pięknych laczkach 255/35/ZR20.
    Również spotkany w Niemczech.
    20 lipca 2013, 15:39 przez Darxer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Ferrari 308 gts – miał za siedzeniami śilnik V8 wolnossący o mocy 255 KM, warzył tylko 1090kg i rozpędzał się do 252 km/h. A co najważniejsze pięknie się zestarzał
    Miał za siedzeniami śilnik V8 wolnossący o mocy 255 KM, warzył tylko 1090kg i rozpędzał się do 252 km/h. A co najważniejsze pięknie się zestarzał
    18 czerwca 2013, 15:24 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW Z3 – Silnik: 2.0 Benzyna
Moc: 150KM
Felgi: 18" od z4
- tył 255/35/R18
- przód 225/40/R18
Zawieszenie: Bilstein
Wizualnie: M-pakiet
    Silnik: 2.0 Benzyna
    Moc: 150KM
    Felgi: 18" od z4
    - tył 255/35/R18
    - przód 225/40/R18
    Zawieszenie: Bilstein
    Wizualnie: M-pakiet
    7 czerwca 2013, 11:50 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    2013 Ford Mustang RTR – Driver - Vaughn Gittin Jr.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
 Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
 Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
 Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
 Brakes – Wilwood
 Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
 Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
 Interior – Sparco Safety Equipment
    Driver - Vaughn Gittin Jr.
    Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
    Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
    Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
    Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
    Brakes – Wilwood
    Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
    Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
    Interior – Sparco Safety Equipment
    14 listopada 2012, 15:51 przez Nesin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Damy radę? – 255/35/20 na 20x12
    255/35/20 na 20x12
    22 października 2012, 11:52 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Coupe – - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky
- pompa paliwa Walbro 255
- zawieszenie Weitec -60mm
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style
- Kierunki Amber
    - swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    21 sierpnia 2012, 19:27 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne_właściciel_D.K.

    Honda Civic Coupe – swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
- rozpórka DC Sport ze stali węglowej 
- Dolot HKS ze stożkiem Jacky 
- pompa paliwa Walbro 255 
- zawieszenie Weitec -60mm 
- Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50 
- wydech Otto Racing
- Short Shifter stalowy 
- Pasy Schroth
- Dokładka Mugen Style 
- Kierunki Amber
    Swap z 1,5 na B18C4 + skrzynia S9B
    - rozpórka DC Sport ze stali węglowej
    - Dolot HKS ze stożkiem Jacky
    - pompa paliwa Walbro 255
    - zawieszenie Weitec -60mm
    - Felgi kultowe Keskiny 15” + opony 195/50
    - wydech Otto Racing
    - Short Shifter stalowy
    - Pasy Schroth
    - Dokładka Mugen Style
    - Kierunki Amber
    19 sierpnia 2012, 20:38 przez xxCasexx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic EJ9 B18C4 Jackson Racing Superchargers 255KM – SILNIK:
- D14A3 ---> B18C4
- kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
- gruba chłodnica,
- chłodnica oleju,
- wtryski H22,
- pompa Walbro,
- magnetyczne korki Option Racing,
- kable Vision,
- pokrywa VHT.

NADWOZIE:
- żółte fogi,
- przednia dokładka,
- grill,
- czysta tylna klapa,
- wlepki,
- JDM Fender Washers,
- skarpetki Skunk2,
- czarne wnętrza reflektorów,
- tylne lampy z polifta,
- chlapacze OEM tył,

UKŁAD DOLOTOWY:
- stożek K&N

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-1 2,5",
- środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
- końcowy Twin Loop OBX 2,5",
- całość nierdzewka.

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - 262 mm,
- tył - seria,

UKŁAD NAPĘDOWY:
- S9B
- lekkie koło Fidanza
- sprzęgło Denso

ZAWIESZENIE:
- -40/-40 mm
- rozpórka komory silnika NRG,
- tylna dolna OBX,

FELGI & OPONY:
AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

CAR-AUDIO: radio z Biedronki

WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

MOC: 255 KM

Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    SILNIK:
    - D14A3 ---> B18C4
    - kompresor z kolektorem Jackson Racing Superchargers
    - gruba chłodnica,
    - chłodnica oleju,
    - wtryski H22,
    - pompa Walbro,
    - magnetyczne korki Option Racing,
    - kable Vision,
    - pokrywa VHT.

    NADWOZIE:
    - żółte fogi,
    - przednia dokładka,
    - grill,
    - czysta tylna klapa,
    - wlepki,
    - JDM Fender Washers,
    - skarpetki Skunk2,
    - czarne wnętrza reflektorów,
    - tylne lampy z polifta,
    - chlapacze OEM tył,

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - stożek K&N

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - kolektor 4-1 2,5",
    - środek przelotowy RM Motors 300 mm/2,5",
    - końcowy Twin Loop OBX 2,5",
    - całość nierdzewka.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - przód - 262 mm,
    - tył - seria,

    UKŁAD NAPĘDOWY:
    - S9B
    - lekkie koło Fidanza
    - sprzęgło Denso

    ZAWIESZENIE:
    - -40/-40 mm
    - rozpórka komory silnika NRG,
    - tylna dolna OBX,

    FELGI & OPONY:
    AEZ 15" + Toyo Proxess T1-R 195/50/15

    WNĘTRZE: dodatkowe wskaźniki w słupku (temp. oleju, EGT), fotele z Preludy IV, Domo Kun

    CAR-AUDIO: radio z Biedronki

    WYPOSAŻENIE: szyberdach, klima, wspomaganie, dwie poduszki, immobiliser, autoalarm, zabezpieczenie antykradzieżowe, regulacja kierownicy

    PLANY: kucie + wałki, zmiana przełożeń w skrzyni z CRX-a, podniesienie doładowania, sprzęgło.

    MOC: 255 KM

    Jest to Honda wielkiego pasjonata z mojej okolicy. Wkłada w nią dużo czasu, pieniędzy, wysiłku i nerwów, ale chyba się opłaca?! Czyż nie?
    Jeśli wyrazicie chęć to wrzucę więcej zdjęć.
    3 lipca 2012, 11:16 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    forum.jdmstyle.pl

    Mansory Lamborghini Aventador Lp700 4 to specjalna wersja auta przygotowana na salon w Genewie i obejmuje pakiet stylistyczny i modyfikacje silnika.
    Mansory zastosowało sporo elementów z włókna węglowego. Ponadto auto wyposażono w nowe felgi ze stopów lekkich w rozmiarze 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu, z oponami 255/30 i 345/25. Wnętrze wykończono skórą w kolorach: czerwonym i czarnym. Modyfikacje mechaniczne zwiększyły mocy silnika z 700 KM do 754 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł z 690 Nm do 750 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to tylko 2,8 sekundy, jest szybszy o 0,1 sekundy od seryjnego, a prędkość maksymalna osiągnęła 355 km/h.
    25 kwietnia 2012, 15:10 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
    Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 9,0 x 20”
    Koła tylne: 10,5 x 20”
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20

    Masy i wymiary:
    Masa własna: 1785 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
    Długość: 4871 mm
    Szerokość: 1855 mm
    Rozstaw osi: 2781 mm

    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
    Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h

    Koszty:
    Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki

    Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
    9 kwietnia 2012, 16:35 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj