Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    Honda NSX 1990-2005 (KONKURS) – Pod koniec lat 80. Honda nie tylko dojrzała do konstruowania samochodów z dużymi silnikami, ale także zdobyła świetną reputację i pozycję w USA. Decyzja o zbudowaniu samochodu z silnikiem średniej wielkości była zaledwie jednym z wielu kroków potwierdzających status Hondy na świecie.

Nowy NSX miał swoją prapremierę w 1989 roku, ale do sprzedaży wszedł w 1990. Mimo niewątpliwie utrzymanej w swojej zaokrąglonej stylistyce z długim tyłem, NSX najwyraźniej wzorował się na Ferrari z centralnie umieszczonym silnikiem. Mimo tego, że był trochę dłuższy i lżejszy, miał tę samą szerokość, podobny bagażnik i bardzo zbliżone osiągi. Poprzez swoją przynależność do autosegmentu G, a nawet G+ (w NSX zastosowano rozwiązania z Formuły 1), samochód był konkurencją dla m.in. Ferrari 348, Porsche 911, Nissana Skyline GT-R, Toyoty Supra Mk IV czy Mitsubishi GTO.

Cynicy, którzy sugerowali, że NSX nie miał duszy ani charyzmy Ferrari mieli rację tylko wtedy, jeśli znaczyłoby to brak głupich wad, brak temperamentu i zastosowanie irytującej fachowości od osiągów po wyposażenie i jakość.

Hondzie zajęło zaprojektowanie NSX 6 lat, co jak na japońskie standardy dość długo. Zapewniono jej trzylitrowy 24-zaworowy silnik V6 VTEC z czterema wałkami rozrządu w głowicy, tytanowe korbowody i bezpiecznie zwiększał prędkość obrotową do 8000 obr/min i osiągał moc 274 KM, dzięki czemu NSX rozpędzał się do 256 km/h. Nie tylko był bardzo szybkim samochodem, ale także wspaniale trzymał się drogi, miał wystawnie wyposażoną dwumiejscową kabinę i udogodnienia takie jak ABS, automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, programowalny regulator prędkości i inne dodatkowe wyposażenie uznawane przez Ferrari i inne firmy za niepotrzebne. Wyjątkowy pośród samochodów z racji bardzo uległej natury NSX potrafił jednak przyspieszyć od 0 do 100km/h w 5,2s.
Od 1997 oferowany był mocniejszy i większy, 290-konny silnik o pojemności 3,2 litra, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Wtedy też wprowadzono nową, ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która zastąpiła 5-stopniową. W zależności od wybranej przekładni, auto wyposażano w inny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Samochód osiągał prędkość do 270 km/h.

Autocar & Motor komentowało: „NSX oferuje fantastyczną świeżość i nową twarz, ukrywające egzotyczne wyposażenie podobne jak u Ferrari…”

W ciągu zaledwie paru miesięcy od premiery Hondy NSX trzeba było podwoić produkcję modelu, by sprostać popytowi.
Samochód od początku do końca był składany i produkowany, w dużej mierze ręcznie w Japonii w specjalnie dla tego modelu stworzonej fabryce, która zatrudniała około 250 wykwalifikowanych pracowników. Roczna produkcja Hondy NSX wynosiła około 6 tys. sztuk. Honda NSX w USA była sprzedawana pod stworzoną i należącą do Hondy marką Acura. Miała zmniejszoną moc w stosunku do wersji europejskiej i japońskiej, osiągała około 255 KM, lecz identyfikowała się lepszym momentem obrotowym.

W ostatnich latach produkcji cena nowego samochodu w Polskim salonie Hondy zaczynała się od kwoty ok. 620 tys. zł.
    Pod koniec lat 80. Honda nie tylko dojrzała do konstruowania samochodów z dużymi silnikami, ale także zdobyła świetną reputację i pozycję w USA. Decyzja o zbudowaniu samochodu z silnikiem średniej wielkości była zaledwie jednym z wielu kroków potwierdzających status Hondy na świecie.

    Nowy NSX miał swoją prapremierę w 1989 roku, ale do sprzedaży wszedł w 1990. Mimo niewątpliwie utrzymanej w swojej zaokrąglonej stylistyce z długim tyłem, NSX najwyraźniej wzorował się na Ferrari z centralnie umieszczonym silnikiem. Mimo tego, że był trochę dłuższy i lżejszy, miał tę samą szerokość, podobny bagażnik i bardzo zbliżone osiągi. Poprzez swoją przynależność do autosegmentu G, a nawet G+ (w NSX zastosowano rozwiązania z Formuły 1), samochód był konkurencją dla m.in. Ferrari 348, Porsche 911, Nissana Skyline GT-R, Toyoty Supra Mk IV czy Mitsubishi GTO.

    Cynicy, którzy sugerowali, że NSX nie miał duszy ani charyzmy Ferrari mieli rację tylko wtedy, jeśli znaczyłoby to brak głupich wad, brak temperamentu i zastosowanie irytującej fachowości od osiągów po wyposażenie i jakość.

    Hondzie zajęło zaprojektowanie NSX 6 lat, co jak na japońskie standardy dość długo. Zapewniono jej trzylitrowy 24-zaworowy silnik V6 VTEC z czterema wałkami rozrządu w głowicy, tytanowe korbowody i bezpiecznie zwiększał prędkość obrotową do 8000 obr/min i osiągał moc 274 KM, dzięki czemu NSX rozpędzał się do 256 km/h. Nie tylko był bardzo szybkim samochodem, ale także wspaniale trzymał się drogi, miał wystawnie wyposażoną dwumiejscową kabinę i udogodnienia takie jak ABS, automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, programowalny regulator prędkości i inne dodatkowe wyposażenie uznawane przez Ferrari i inne firmy za niepotrzebne. Wyjątkowy pośród samochodów z racji bardzo uległej natury NSX potrafił jednak przyspieszyć od 0 do 100km/h w 5,2s.
    Od 1997 oferowany był mocniejszy i większy, 290-konny silnik o pojemności 3,2 litra, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Wtedy też wprowadzono nową, ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która zastąpiła 5-stopniową. W zależności od wybranej przekładni, auto wyposażano w inny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Samochód osiągał prędkość do 270 km/h.

    Autocar & Motor komentowało: „NSX oferuje fantastyczną świeżość i nową twarz, ukrywające egzotyczne wyposażenie podobne jak u Ferrari…”

    W ciągu zaledwie paru miesięcy od premiery Hondy NSX trzeba było podwoić produkcję modelu, by sprostać popytowi.
    Samochód od początku do końca był składany i produkowany, w dużej mierze ręcznie w Japonii w specjalnie dla tego modelu stworzonej fabryce, która zatrudniała około 250 wykwalifikowanych pracowników. Roczna produkcja Hondy NSX wynosiła około 6 tys. sztuk. Honda NSX w USA była sprzedawana pod stworzoną i należącą do Hondy marką Acura. Miała zmniejszoną moc w stosunku do wersji europejskiej i japońskiej, osiągała około 255 KM, lecz identyfikowała się lepszym momentem obrotowym.

    W ostatnich latach produkcji cena nowego samochodu w Polskim salonie Hondy zaczynała się od kwoty ok. 620 tys. zł.
    6 kwietnia 2012, 19:52 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW G-Power M3 Tornado RS - NAJMOCNIEJSZA TRÓJKA – Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
Prędkość maks: ponad 330 km/h
koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    Moc: 720 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego
    0 do 100 km/h w 3,7 sekundy
    0 do 200 km/h w 9,5 sekundy
    Prędkość maks: ponad 330 km/h
    koła: 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Michelin Super Sport o rozmiarach 255/30 ZR 20 z przodu i 295/25 ZR 20 z tyłu
    6 kwietnia 2012, 15:38 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    G-Power M5 Touring Hurricane RS (2011) Najszybsze kombi świata!!! – Dane techniczne

Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:

Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:

Masa własna: 1955 kg
Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
Długość: 4855 mm
Szerokość: 1846 mm
Rozstaw osi: 2889 mm
Osiągi:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
Prędkość maksymalna: 359 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:
    Typ: V10, 90o, S85B50
    Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 4999 cm3
    Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
    Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
    Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
    Typ napędu: Na tylne koła
    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
    Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
    Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
    Opony przednie: 255/35 R 20
    Opony tylne: 285/30 R 20
    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1955 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
    Długość: 4855 mm
    Szerokość: 1846 mm
    Rozstaw osi: 2889 mm
    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
    Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
    Prędkość maksymalna: 359 km/h
    3 kwietnia 2012, 15:49 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawdziwe arcydzieło od Mansory – Choć takie samochody, jak Lamborghini Aventador wydają się być niemalże dziełem do­skonałym, niektórzy tunerzy w dalszym ciągu widzą w nich elementy, które można po­prawić. Należy do nich firma Mansory, która przedstawiła właśnie pakiet modyfikacji tego włoskiego auta.
Z zewnątrz, Aventador od Mansory wyróżnia się przeprojek­towanym przednim zderzakiem z powiększonymi wlotami po­wietrza, nowymi bocznymi progami, a także poszerzonymi nadkolami. Skrywają one opony w rozmiarze 255/30/20 z przodu oraz 345/25/21 z tyłu.

Zastosowanie tak szerokich kół było konieczne, ze względu na zwiększoną moc silnika. Wolnossący motor V12 o pojem­ności 6.5-litra generuje teraz 754 KM (seryjnie 700 KM). Zmiany ograniczyły się jedynie do przeprogramowania kom­putera sterującego pracą tej jednostki. Przyrost mocy za­owocował lepszymi osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje teraz 2,8 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 355 km/h.

Aby utrzymać tego "potwora" na torze, niezbędne okazało się zamontowanie dużego spoilera w tylnej części pojazdu, który dba o właściwy poziom docisku auta do nawierzchni.

Mansory nie podało cen tego pakietu.
    Choć takie samochody, jak Lamborghini Aventador wydają się być niemalże dziełem do­skonałym, niektórzy tunerzy w dalszym ciągu widzą w nich elementy, które można po­prawić. Należy do nich firma Mansory, która przedstawiła właśnie pakiet modyfikacji tego włoskiego auta.
    Z zewnątrz, Aventador od Mansory wyróżnia się przeprojek­towanym przednim zderzakiem z powiększonymi wlotami po­wietrza, nowymi bocznymi progami, a także poszerzonymi nadkolami. Skrywają one opony w rozmiarze 255/30/20 z przodu oraz 345/25/21 z tyłu.

    Zastosowanie tak szerokich kół było konieczne, ze względu na zwiększoną moc silnika. Wolnossący motor V12 o pojem­ności 6.5-litra generuje teraz 754 KM (seryjnie 700 KM). Zmiany ograniczyły się jedynie do przeprogramowania kom­putera sterującego pracą tej jednostki. Przyrost mocy za­owocował lepszymi osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje teraz 2,8 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 355 km/h.

    Aby utrzymać tego "potwora" na torze, niezbędne okazało się zamontowanie dużego spoilera w tylnej części pojazdu, który dba o właściwy poziom docisku auta do nawierzchni.

    Mansory nie podało cen tego pakietu.
    2 kwietnia 2012, 16:45 przez GILU94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polak potrafi! – Długość (mm):	4450
Szerokość (mm):	2056
Wysokość (mm):	1190
Rozstaw kół przód/tył (mm):	1594/1744
Rozstaw osi (mm):	2695
Typ silnika to:	Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
Moc (KM):	650
Maks. moment obr. (Nm):	820
Skrzynia biegów:	Graziano
Masa (kg):	1300
0÷100 km/h:	3,2 s
0÷200 km/h:	8,9 s
0-200-0 km (s):	14,3
200÷0 km/h (m):	133
Czas na 1/4 mili :	11,0 s
Prędkość maks. km/h:	340
Opony przód	255/35 R19*
Opony tył	335/30 R19*
    Długość (mm): 4450
    Szerokość (mm): 2056
    Wysokość (mm): 1190
    Rozstaw kół przód/tył (mm): 1594/1744
    Rozstaw osi (mm): 2695
    Typ silnika to: Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
    Moc (KM): 650
    Maks. moment obr. (Nm): 820
    Skrzynia biegów: Graziano
    Masa (kg): 1300
    0÷100 km/h: 3,2 s
    0÷200 km/h: 8,9 s
    0-200-0 km (s): 14,3
    200÷0 km/h (m): 133
    Czas na 1/4 mili : 11,0 s
    Prędkość maks. km/h: 340
    Opony przód 255/35 R19*
    Opony tył 335/30 R19*
    1 kwietnia 2012, 1:28 przez ~piekielnylol | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Wypadek tira z piwem   Holownik Kraz 255 B – reszta zdjęć pod linkiem      http://www.osp.platerow.com.pl/index.php?option=com_zoom&Itemid=35&catid=18
    Reszta zdjęć pod linkiem http://www.osp.platerow.com.pl/index.php?option=com_zoom&Itemid=35&catid=18
    28 marca 2012, 15:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M6 G-Power.. coś pięknego – 0-100 km/h - 4.35 s
0-200 km/h - 8.5 s
0-300 km/h - 24.9 s
ogumienie - 255/35ZR20 przód, oraz 285/30ZR20 tył
koszt: 252,100 Euro
Ten samochód można określić w dwóch słowach: JEST MOC
    0-100 km/h - 4.35 s
    0-200 km/h - 8.5 s
    0-300 km/h - 24.9 s
    ogumienie - 255/35ZR20 przód, oraz 285/30ZR20 tył
    koszt: 252,100 Euro
    Ten samochód można określić w dwóch słowach: JEST MOC
    29 marca 2012, 15:24 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Renault Clio V6 – Renault Clio V6 – sportowy model Renault budowany od 2001 roku w fabryce Alpine. Samochód jest mocno zmodyfikowaną wersją modelu Clio. Do napędu użyto widlastego silnika sześciocylindrowego o pojemności 2,9 litra, został on umieszczony centralnie. Napęd przenoszony był poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów na koła tylne. Motor umieszczony z tyłu potrzebuje dolotu powietrza, więc po bokach karoserii powstały dwa duże wloty i poszerzone zostały wszystkie błotniki. Produkcję zakończono w roku 2005.

Silnik: V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
Moc maksymalna: 255 KM przy 7150 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm przy 4650 obr/min
Prędkość maksymalna: 232 km/h
Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    Renault Clio V6 – sportowy model Renault budowany od 2001 roku w fabryce Alpine. Samochód jest mocno zmodyfikowaną wersją modelu Clio. Do napędu użyto widlastego silnika sześciocylindrowego o pojemności 2,9 litra, został on umieszczony centralnie. Napęd przenoszony był poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów na koła tylne. Motor umieszczony z tyłu potrzebuje dolotu powietrza, więc po bokach karoserii powstały dwa duże wloty i poszerzone zostały wszystkie błotniki. Produkcję zakończono w roku 2005.

    Silnik: V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
    Moc maksymalna: 255 KM przy 7150 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm przy 4650 obr/min
    Prędkość maksymalna: 232 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    21 marca 2012, 12:52 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoskie samochody-Lamborghini Aventador LP700-4 – Posiada 6.5 litrową V12o mocy 700 KM i napęd na 4 koła (LP-wzdłużne położenie silnika, 700-moc, 4-ilość napędzanych kół). Od 0-100 km/h w 2.9 s. Pojemność to 6.5 l. Cena to 255 000 euro, czyli ponad 1 milion złotych.
    Posiada 6.5 litrową V12o mocy 700 KM i napęd na 4 koła (LP-wzdłużne położenie silnika, 700-moc, 4-ilość napędzanych kół). Od 0-100 km/h w 2.9 s. Pojemność to 6.5 l. Cena to 255 000 euro, czyli ponad 1 milion złotych.
    20 marca 2012, 18:45 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Przekrój auta -  Alfa Romeo Montreal – Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
Dane techniczne:
Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
    Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
    W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
    Dane techniczne:
    Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
    Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
    Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    5 marca 2012, 23:20 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj