Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 49 takich materiałów
    VW Scirocco GTS – Volkswagena Scirocco GTS napędza silnik 2,0 TSI o mocy 220 KM a moc na koła jest przekazywana za pomocą automatu DSG z sześcioma biegami lub skrzyni manualnej. Scirocco GTS rozpędza się do 100 km/h w 6,5 s. Prędkość maksymalna to 246 km/h.
    Volkswagena Scirocco GTS napędza silnik 2,0 TSI o mocy 220 KM a moc na koła jest przekazywana za pomocą automatu DSG z sześcioma biegami lub skrzyni manualnej. Scirocco GTS rozpędza się do 100 km/h w 6,5 s. Prędkość maksymalna to 246 km/h.
    11 października 2015, 14:44 przez Castellano (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    netcarshow.com

    Ferrari Dino‬ ‪246 GT‬ –
    15 września 2015, 11:50 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/Ted7Photography

    Na czerwono – Jaguar E-Type & Ferrari Dino 246
    Jaguar E-Type & Ferrari Dino 246
    Dodge Ram SRT-10 – Najfajniejsze w tej furze jest serce, które pochodzi od Vipera.

   V10 8,3
   Moc : 517 KM 
   Moment obrotowy: 712 Nm
    
  Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s  
  Prędkość maksymalna: 246 km/h
    Najfajniejsze w tej furze jest serce, które pochodzi od Vipera.

    V10 8,3
    Moc : 517 KM
    Moment obrotowy: 712 Nm

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
    Prędkość maksymalna: 246 km/h
    McLaren P1 GTR jest jeszcze mocniejszy, ma 986 KM! – Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Tak dla posłuchania.
    18 lipca 2014, 17:01 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Samochody Elvisa Presleya #10 – #10 Ferrari Dino 308 GT4
GT4 posiadało silnik V8 o pojemności 2,9 litra i mocy 246 KM.
    #10 Ferrari Dino 308 GT4
    GT4 posiadało silnik V8 o pojemności 2,9 litra i mocy 246 KM.
    5 lipca 2014, 17:55 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercury Montclair – Czyli luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Mercury w latach 1955-1960 i 1964-1968(czyli w czasach gdzie linijka nie była jeszcze nadmiernie używana podczas projektowania samochodów).  Jak każdy amerykański samochód z tamtych lat dostępny był jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy kabriolet i 4-drzwiowy sedan. Do napędu używano silników V8. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Silnik:

-V8 6,3 l (6281 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica cylindra × skok tłoka: 109,20 mm × 84,00 mm
-Stopień sprężania: 10,5:1
-Moc maksymalna: 335 KM (246 kW) przy 4800 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 576 N•m przy 3000 obr/min.
    Czyli luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Mercury w latach 1955-1960 i 1964-1968(czyli w czasach gdzie linijka nie była jeszcze nadmiernie używana podczas projektowania samochodów). Jak każdy amerykański samochód z tamtych lat dostępny był jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy kabriolet i 4-drzwiowy sedan. Do napędu używano silników V8. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.

    Silnik:

    -V8 6,3 l (6281 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica cylindra × skok tłoka: 109,20 mm × 84,00 mm
    -Stopień sprężania: 10,5:1
    -Moc maksymalna: 335 KM (246 kW) przy 4800 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 576 N•m przy 3000 obr/min.
    1 lipca 2014, 14:19 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dino 246 GT –
    29 maja 2014, 10:19 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj