Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Coupe – Fiat Coupe 1998 rok.Silnik 2.0 20v V.I.S 154 KM
    Fiat Coupe 1998 rok.Silnik 2.0 20v V.I.S 154 KM
    23 kwietnia 2019, 21:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jesienny Łoś – Przedstawiam wam mojego łośka. Volvo V70 2.4 20V B5244S 170KM z LPG. Najsmutniejsza konfiguracja silnikowa którą wynagradza bogate wyposażenie m.in. klima dwustrefowa, fotele elektryczne, kontrola trakcji, szyberdach, podgrzewane fotele, kierownica multi, wysuwany ekran nawigacji/telewizji,... Moje pierwsze nie włoskie auto, odczuwam to przy naprawach które mnie do tej pory spotkały bo koszta są dosyć wysokie. Mimo to jako tatusiowóz sprawdza się wyśmienicie.
    Przedstawiam wam mojego łośka. Volvo V70 2.4 20V B5244S 170KM z LPG. Najsmutniejsza konfiguracja silnikowa którą wynagradza bogate wyposażenie m.in. klima dwustrefowa, fotele elektryczne, kontrola trakcji, szyberdach, podgrzewane fotele, kierownica multi, wysuwany ekran nawigacji/telewizji,... Moje pierwsze nie włoskie auto, odczuwam to przy naprawach które mnie do tej pory spotkały bo koszta są dosyć wysokie. Mimo to jako tatusiowóz sprawdza się wyśmienicie.
    27 października 2018, 23:22 przez energetyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Skoda Octavia 1.8T 20V – Dla zainteresowanych dziś tył ... Fabryczne VRS 180 KM
    Dla zainteresowanych dziś tył ... Fabryczne VRS 180 KM
    21 września 2018, 15:22 przez ziombus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda Octavia 1.8 T 20V – Oceńcie jak się podoba
    Oceńcie jak się podoba
    20 września 2018, 16:16 przez ziombus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Toyota Sprinter Trueno (AE111) – Pod maską wolnossący 4A-GE 20V 1.6L 165 KM 162 Nm, z drugiej połowy lat 90.
    Pod maską wolnossący 4A-GE 20V 1.6L 165 KM 162 Nm, z drugiej połowy lat 90.
    Toyota 4A-GE – Jedna z ikon wśród wolnossących silników 1.6L. Do dzisiaj chętnie wykorzystywany i modyfikowany. Nie tak mocny jak wersja 20V, ale w lekkich samochodach z lat 80, nie stanowiło to wielkiego problemu.
    Jedna z ikon wśród wolnossących silników 1.6L. Do dzisiaj chętnie wykorzystywany i modyfikowany. Nie tak mocny jak wersja 20V, ale w lekkich samochodach z lat 80, nie stanowiło to wielkiego problemu.
    8 czerwca 2017, 19:31 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    speedhunters.com

    Montaż głowicy Alfa Romeo 156 20V Turbo
    Modyfikacja tłoków większe wtryski i jedziemy po nowe kreski.
    5 czerwca 2017, 6:35 przez ~Teddy | Do ulubionych | Skomentuj