Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Tam gdzie zaczyna się PASJA tam kończy się EKONOMIA – Jak wszyscy to i ja.
Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.
A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.
I najnowszy zakup to zielona.
2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
    Jak wszyscy to i ja.
    Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.
    A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.
    I najnowszy zakup to zielona.
    2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
    20 grudnia 2012, 22:57 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    11 grudnia 2012, 19:26 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 listopada 2012, 18:12 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Audi 200 20v quattro – piękna maszyna, już dawno jej tu nie widziałem.
    Piękna maszyna, już dawno jej tu nie widziałem.
    30 października 2012, 15:31 przez kondziu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 850 2.5 20V 92r. –
    10 września 2012, 18:46 przez ~Patryk850 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własny

    SEAT LEON FR TDi 150 km – Przedstawiam wszystkim użytkownikom wspaniały samochód jakim jest ten LEON. Świetny samochód jak dla mnie. Miałem go przez dwa tyg. 150 HP w takim nie za dużym samochodzie daje super frajdę z jazdy. Na pewno jeszcze kiedyś będę mieć takiego ale może 1.8 20V Turbo jako wersje CUPRA R:D
    Przedstawiam wszystkim użytkownikom wspaniały samochód jakim jest ten LEON. Świetny samochód jak dla mnie. Miałem go przez dwa tyg. 150 HP w takim nie za dużym samochodzie daje super frajdę z jazdy. Na pewno jeszcze kiedyś będę mieć takiego ale może 1.8 20V Turbo jako wersje CUPRA R:D
    19 sierpnia 2012, 20:07 przez Globus361 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Coupe – Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

Silniki:

1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

    16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

    W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

    W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

    W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

    Silniki:

    1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
    2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
    2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
    2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
    2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
    2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    8 lipca 2012, 11:29 przez mototom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieźle mu to wychodzi
    14 czerwca 2012, 17:48 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    POLO 1.8 20V BITURBO  636 HP! –
    17 maja 2012, 17:04 przez Bart66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat Marea Turbo 2.0 20V
    Silnik seryjny:
    Pojemność skokowa: 1998 cm3
    Moc silnika: 182 KM, przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 264 Nm
    Liczba cylindrów: 5
    Układ cylindrów: rzędowy

    Po przeróbkach:
    767 KM 36psi
    Czas uzyskany na 1/4 mili: 11,867 sek.
    8 kwietnia 2012, 21:29 przez pawel5991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)