Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Peugeot 208 R5 – Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    26 maja 2014, 20:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Peugeot 208 GTi – Co i nim sądzicie?
    Co i nim sądzicie?
    19 maja 2014, 9:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Peugeot 208 T16 – Ciekawe ile rekordów jest w stanie pobić
    Ciekawe ile rekordów jest w stanie pobić
    20 marca 2014, 16:09 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 208 T16 – Czyli istny demon. Ten Peugeot jest przeznaczony do startu w Pikes Peak International Hill Climb. 
Kilka danych:
- Silnik 3.2l V6 doładowany dwoma turbosprężarkami generuje moc 887KM i 882Nm,
- 0-100km/h w 1.8s, do 200km/h rozpędza się w 4.8s, a prędkość maksymalną (240km/h) osiąga w 7s,
- Waży 875kg,
- Tylne skrzydło ma 2m.
    Czyli istny demon. Ten Peugeot jest przeznaczony do startu w Pikes Peak International Hill Climb.
    Kilka danych:
    - Silnik 3.2l V6 doładowany dwoma turbosprężarkami generuje moc 887KM i 882Nm,
    - 0-100km/h w 1.8s, do 200km/h rozpędza się w 4.8s, a prędkość maksymalną (240km/h) osiąga w 7s,
    - Waży 875kg,
    - Tylne skrzydło ma 2m.
    16 marca 2014, 14:51 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari – 208 i 348
    208 i 348
    15 marca 2014, 16:45 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Piękny – silnik V6 2849 ccm
moc 130 km
moment 208 Nm
0-100 8s
V-max 225 km/h
masa 1144 kg
    Silnik V6 2849 ccm
    moc 130 km
    moment 208 Nm
    0-100 8s
    V-max 225 km/h
    masa 1144 kg
    3 lutego 2014, 17:58 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Puegeot 208 T16 – Waga-875kg. Moc-887KM
    Waga-875kg. Moc-887KM
    11 stycznia 2014, 22:15 przez FlyMajster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Walimska Jesień – Peugeot 208 bt Dytko Sport
    Peugeot 208 bt Dytko Sport
    31 grudnia 2013, 12:01 przez DrozD (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje własne zdjęcia

    Sebastian Loeb na Good Wood – Na Good Wood zagościł też Sebastian Loeb który  dawał pokaz mistrzowskich umiejętności za kierownicą rajdowego peugeota 208 T16

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA INNYCH MATERIAŁÓW Z SERI!!
Good Wood #9
    Na Good Wood zagościł też Sebastian Loeb który dawał pokaz mistrzowskich umiejętności za kierownicą rajdowego peugeota 208 T16

    ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA INNYCH MATERIAŁÓW Z SERI!!
    Good Wood #9
    8 listopada 2013, 16:41 przez manta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj