Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Zonda & 208 GTO –
    30 kwietnia 2013, 16:56 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    "Peżocik" – Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
v-max (240 km/h) w 7 sekund
    Peugeot 208 T16, którym Sébastien Loeb wystartuje w wyścigu górskim Pikes Peak.

    V6 3.2L / 875KM na 875KG masy!

    0 do 100 km/h w 1.8 sekundy
    0 do 200 km/h w 4.8 sekundy
    v-max (240 km/h) w 7 sekund
    26 kwietnia 2013, 0:18 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Peugeot 208 T16 Pikes Peak – Co powiecie na takiego Francuzka?
    Co powiecie na takiego Francuzka?
    24 kwietnia 2013, 14:22 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot wraca na górę Pikes Peak. Dokładnie do Pikes Peak International Hill Climb czyli "wyścigu do chmur". To wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu imprez motorowych. I to nie tylko ze względu na 20-kilometrową trasę z 156 zakrętami wspinającą się na 4300 m n.p.m, ale również na niesamowite samochody, które stają do rywalizacji. To jedyny wyścig na świecie, który nie narzuca żadnych ograniczeń na maszyny. Inżynierowie mogą iść na całość, a ogranicza ich jedynie wyobraźnia.W tym roku jedną z takich maszyn będzie Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Jego wygląd może prowokować do złośliwych komentarzy, ale tutaj wszystko podporządkowane jest osiągom. I nie myślcie, że mówimy tu o osiągach porównywalnych z autami WRC. Nie chodzi nawet o osiągi porównywalne z najszybszym obecnie LaFerrari czy Veyronem.
    Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
    24 kwietnia 2013, 13:34 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot 208 –
    16 kwietnia 2013, 14:05 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari – 208 turbo
    208 turbo
    26 marca 2013, 15:57 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zapraszamy na 41-wszy test Jazd próbnych, w którym testujemy nowego Peugeot 208 z silnikiem 1,2 VTi o mocy 82 KM. Pomimo małej ilości koni mechanicznych daje olbrzymią frajdę z jazdy. Oglądajcie, oceniajcie!
    Ferrari – 208 turbo i 348
    208 turbo i 348
    21 marca 2013, 14:20 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari – 208 turbo
    208 turbo
    17 marca 2013, 21:16 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Dziś prezentujemy Wam test małego mieszczucha z faktyczną instalacja LPG z gwarancja równa dlugoscia gwarancji auta!! Ciekawa opcja dla poszukujących samochodu do miasta :) Test inny i krótszy w porównaniu do poprzednich. Zobaczcie!!