Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 43 takie materiały
    Mój pług 207 –
    25 marca 2015, 21:11 przez ~fylyp1993 | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen pokazał nową wersję DS 3 i DS 3 Cabrio – Pod maską zmodernizowanych modeli z serii DS3 pojawiły się silniki diesla. Dużo więcej emocji budzi w nas informacja o jednostkach benzynowych. W ofercie pozostaje odmiana „Racing” wyposażona w turbodoładowany silnik 1.6, który przy 6000 obr./min generuje aż 207 KM. Pod nogą mamy też 275 Nm dostępne przy 2000 obr./min, a to pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,5 sekundy i rozwinięcie 235 km/h.
    Pod maską zmodernizowanych modeli z serii DS3 pojawiły się silniki diesla. Dużo więcej emocji budzi w nas informacja o jednostkach benzynowych. W ofercie pozostaje odmiana „Racing” wyposażona w turbodoładowany silnik 1.6, który przy 6000 obr./min generuje aż 207 KM. Pod nogą mamy też 275 Nm dostępne przy 2000 obr./min, a to pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,5 sekundy i rozwinięcie 235 km/h.
    Peugeot 207 Rc – Moim skromnym zdanie najlepsze auto jakie wyprodukował Peugeot w ostatnich latach. Kapitalnie sie prowadzi i jeszcze lepiej wygląda.
    Moim skromnym zdanie najlepsze auto jakie wyprodukował Peugeot w ostatnich latach. Kapitalnie sie prowadzi i jeszcze lepiej wygląda.
    1 kwietnia 2014, 10:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mustang 1 ( T-5) – Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    Pierwszy prototyp – Mustang 1 (znany też jako T-5) został zaprezentowany podczas wyścigów U.S. Grand Prix w miejscowości Watkins Glen w październiku 1962 roku. Kierowcy Dan Gurney i Stirling Moss przejechali samochodem na zmianę kilka okrążeń z dużą prędkością, by zademonstrować jego możliwości. Mustang 1 rozwinął prędkość 207 km/h (115 mil na godzinę) i przejechał ćwierć mili w 18,2 s. Mustang I był dwumiejscowym roadsterem z silnikiem V4 umieszczonym pośrodku o pojemności 2,0 litra. Silnik miał moc 90 koni mechanicznych i był chłodzony przez dwa wentylatory ulokowane we wlotach powietrza tuż przed tylnymi kołami. Pokrycie zostało wykonane ze sprasowanych blach aluminiowych przytwierdzonych do rurowego podwozia. Dwuosobową kabinę pasażerską przed wiatrem chroniła jedynie niewielka owiewka, a kierowca miał do dyspozycji najpotrzebniejsze instrumenty i 4-biegową przekładnie manualną, która przekazywała napęd na tylną oś.
    26 lutego 2014, 9:01 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Cressida – Pod maską 2JZ w uboższej wersji GE o mocy, można powiedzieć fabrycznej bo tylko 207 KM.
    Pod maską 2JZ w uboższej wersji GE o mocy, można powiedzieć fabrycznej bo tylko 207 KM.
    8 listopada 2013, 21:54 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejne – Czas na małe zmiany!

Zielona 7er sprzedana, kupione to

Avantime 3.0 207 KM z 2002 roku.
Ciekawy kolor, dobra Historia, bezwypadkowy i co ważne jeden z 498 w Niemczech oraz jeden z 8557 sztuk na świecie!

Nie sądziłem, że kupię to zamiast Chryslera T&C no ale, "nie Klient czyni okazję, Okazja czyni Klienta!"

Na dniach zostanie wystawiony na mobilach i innych ebayach gdyż mam możliwość kupna e39 M5 z turbo (540KM), ale nie wiem, czy zdążę.

W każdym razie. Avantime zasługuję na dużego plusa za zayebistą dynamikę (v-max przy 5 osobach i zakupach to 235 na lpg.), przestronność, liczne rozwiązania które się sprawdzają no i pakowność oraz spalanie (mieszany cykl przy 60/130 to 11.5 litra).

Pozdrawiam i czekam na WASZĄ opinię!
    Czas na małe zmiany!

    Zielona 7er sprzedana, kupione to

    Avantime 3.0 207 KM z 2002 roku.
    Ciekawy kolor, dobra Historia, bezwypadkowy i co ważne jeden z 498 w Niemczech oraz jeden z 8557 sztuk na świecie!

    Nie sądziłem, że kupię to zamiast Chryslera T&C no ale, "nie Klient czyni okazję, Okazja czyni Klienta!"

    Na dniach zostanie wystawiony na mobilach i innych ebayach gdyż mam możliwość kupna e39 M5 z turbo (540KM), ale nie wiem, czy zdążę.

    W każdym razie. Avantime zasługuję na dużego plusa za zayebistą dynamikę (v-max przy 5 osobach i zakupach to 235 na lpg.), przestronność, liczne rozwiązania które się sprawdzają no i pakowność oraz spalanie (mieszany cykl przy 60/130 to 11.5 litra).

    Pozdrawiam i czekam na WASZĄ opinię!
    9 września 2013, 17:30 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Jak wszyscy to i ja – 406 coupe V6 207 km
    406 coupe V6 207 km
    13 czerwca 2013, 17:25 przez Bombelatko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak killery to 2 – 406 Coupe 3.0 V6 207 km
Fiat 126p 650. 45 km
    406 Coupe 3.0 V6 207 km
    Fiat 126p 650. 45 km
    22 maja 2013, 8:41 przez Bombelatko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)